دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم

دانلود رایگان مغزهای کوچک زنگ زده با حجم کم و کیفیت hd

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

ژانر و موضوع : اجتماعی | سال ساخت : 1396 | زمان اکران : بهمن 96 | کارگردان : هومن سیدی | تهیه کننده : سعید سعدی | مخاطب بزرگسالان | فرمت : mp4

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی جدیدترین فیلم خود را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده کرده است . مغزهای کوچک زنگ زده نام آخرین اثر وی می باشد که به نظر می آید یک فیلم متفاوت باشد.

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده : نوید محمدزاده / فرید سجادی حسینی / فرهاد اصلانی / علی علایی / نازنین بیاتی / نوید پورفرج بازیگران اصلی این فیلم هستند و علاوه بر این تعداد زیادی بازیگر از هنرجویان کلاسهای بازیگری نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم : داستان مغزهایی است که زنگ زده اند . این فیلم تصویرداری خود را فروردین ماه 96 شروع نمود و در حال حاضر آخرین مراحل فنی خود را انجام می دهد تا برای نمایش آماده گردد.

زمان اکران : نا مشص – اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر 96

دانلود مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

بیوگرافی هومن سیدی کارگردان فیلم مغز های کوچک زنگ زده :

هومن سیدی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 8 آذر 1359 است دو اصالتا اهل رشت می باشد.

او پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی نخستین فعالیت حرفه‌ای اش را با حضور در فیلم “یک تکه نان” کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در “چهارشنبه‌سوری” اصغر فرهادی ایفا کرد.

وی علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند و تا بحال 5 فیلم برای سینما تولید کرده است . فیلمهای خشم و هیاهو , اعترافات ذهن خطرناک من , سیزده و آفریقا فیلمهای دیگر این کارگردان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.