داستان و بازیگران سریال آنام

سریال آنام به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در سال 96 تولید گردیده است و قرار است به زودی از شبکه سه پخش گردد.

سریال انام

زمان پخش : این سریال قرار است در پاییز ۹۶ از شبکه سه در 40 قسمت به صورت هرشبی پخش گردد.ضمن این که نام قبلی سریال مهر نامیرا بوده است.

در ادامه به معرفی موضوع ,داستان و بازیگران این مجموعه می پردازیم.

سریال انام

بازیگران سریال آنام

اسامی کامل بازیگران فیلم :

گچهره سجادیه / سیروس گرجستانی / شبنم قلی خانی / فریبا متخصص / سیامک صفری / لاله مرزبان و بازیگران آذری : شهرام خزرایی / ناصر هاشمی / هادی افتخار زاده / وحید فرشی / زکیه کریمی / فیروز عاقلی / سویل شیرگیر / فاطمه حسینی / رقیه شاد خواه / سیامک افسایی / بهرام نوبری / فریبا سهرابی / تینا عبدی / رباب رضا زاده / هاله مازنی / حسین عزیزی / مهدی فتحی / علیرضا موسلانی / حمید صلاحی / علی پور صدیقیان / فروغ مشقتی / میثم ولی خانی / نادیا پشم چی / امین حاجی اکبری و الناز ثابت ایمانی .

ضمن اینکه انتخاب تمام بازیگران فاز اول سریال «آنام» از میان استعدادهای بازیگری استان آذربایجان شرقی و غربی است و محلی می باشند.

پشت صحنه سریال آنام

لوکیشن ها و محل فیملبرداری سریال :

شهر آذربایجان شرقی , روستای نوج ده سفلادر نزدیکی شهرستان کلیبر شدند و در طبیعت ارسباران و روستای نوج ده

موضوع و داستان سریال آنام

آنام ژانری اجتماعی خانوادگی دارد و درباره مادری به نام آنام است که درگیر مسائل زندگی و خانواده اش است.

این فیلم با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید گردیده است.

سریال انام

اسم اصلی بازیگران سریال آنام

بازیگران زن فیلم آنام

داستان فیلم انام

تصاویر سریال انام

بازیگران زن سریال آنام

عوامل سریال آنام

اسماعیل عفیفه (تهیه‌کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، هادی افشار (مدیر صدابرداری)، مجید رضا فاضلی (برنامه‌ریز و دستیار کارگردان)، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه)، مجتبی احمدی (مشاور رسانه‌ای) و مهدی پیله وریان (مدیر تدارکات).

سریال آنام

داستان و بازیگران سریال آنام

داستان و بازیگران فیلم مالیخولیا

فیلم مالیخولیا به کارگردانی مرتضی آتش زمزم پس از دو سال گذشت از ساختش قرار است از روز شنبه 27 خرداد ماه 96 در سینماهای کشور اکرانش را آغاز نماید.

فیلم مالیخولیا

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم می پردازیم.

بازیگران فیلم مالیخولیا

موضوع و داستان فیلم مالیخولیا

 به بخشی از مردم توجه دارد که خودشان از یک نوع بیماری که به آن گرفتار شده اند، خبر ندارند. به عبارت بهتر داستان این فیلم درباره آدم هایی است که دچار دوگانگی هویتی شده اند.

فیلمبرداری این اثر به طور کامل در شهر اصفهان انجام شده است.

عکسهای فیلم مالیخولیا

بازیگران فیلم مالیخولیا

لیلا اوتادی / محمدرضا هدایتی / لاله اسکندری / نادر فلاح / محمد فیلی / سپیده مظاهری / افسانه فتاحی / بازیگر خردسال دیانا پاژنگ

داستان فیلم مالیخولیا

تیزر و آنونس فیلم

داستان و بازیگران فیلم مالیخولیا

داستان , موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

فیلم اکسیدان به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی هم زمان با عید فطر 96 اکرانش را در سینماهای کشور آغاز می نماید.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم + آنونس ویدیویی فیلم می پردازیم.

بازیگران اکسیدان

بازیگران فیلم اکسیدان

اسامی بازیگران اصلی : جواد عزتی / امیر جعفری / شبنم مقدمی / شقایق دهقان / رضا بهبودی / لیندا کیانی / علی استادی

موضوع فیلم اکسیدان

موضوع و داستان فیلم اکسیدان

اصلان اگر می دانست گرفتن ویزا این همه دردسر دارد، اصلا عاشق نمی شد.


تیزر فیلم – دانلود

عکسهای فیلم اکسیدان

 

بازیگران فیلم سینمایی اکسیدان

زمان اکران فیلم سینمایی اکسیدان

دانلود تیزر فیلم اکسیدان

عوامل فیلم

نویسنده و کارگردان: حامد محمدی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، صدابردار: سعید بجنوردی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علی صابری، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: مجید کریمی.

طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، منشی صحنه: فاطمه سادات سیدی، جلوه های ویژه بصری: بهنام خاکسار، صداگذار: بهمن اردلان، مدیر تدارکات: احمد عطایی، عکاس: مهدی دلخواسته، تبلیغات فضای مجازی: آریان امیر خان، مشاور رسانه ای: بهناز شیربانی، تهیه کننده: منوچهر محمدی.

شبنم مقدمی بازیگر زن فیلم اکسیدان

داستان ,  موضوع و بازیگران فیلم اکسیدان

سریال آرماندو +بازیگران

سریال آرماندو به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج مهام برای پخش از شبکه سه تولید شده است.

سریال آرماندو

زمان پخش : این مجموعه قرار است تابستان 96 در 20 قسمت از شبکه سه روی آنتن برود.

در ادامه به معرفی سریال و بازیگران آن می پردازیم.

سریال ارماندو

بازیگران سریال آرماندو

اسامی اصلی بازیگران و نقش شان :

حمید آذرنگ در نقش آرمان / مرجانه گلچین در نقش صاب حان / سحر ولدبیگی / الیکاعبدالرزاقی در نقش مهتاب/ محمدرضا هدایتی / علیرضا استادی / علی مسعودی / علی اوجی / فریبا طالبی / مجید پتکی / شهربانو موسوی / سیامک مردانه.

 

بازیگران ارماندو

موضوع و داستان سریال آرماندو

داستان جوان ساده و مهربانی به نام آرمان با بازی حمیدرضا آذرنگ را روایت می کند که سعی دارد مشکلات خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند. اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد.

موضوع این سریال فانتزی است و رگه هایی از طنز در خود دارد که به نوعی درام عاشقانه با لحن و زبان تازه ای است.

داستان سریال آرماندو

مرجانه گلچین از نقش خود در ارماندو می گوید :

وی این سریال را یک طنز اجتماعی توصیف کرد و درباره نقش‌ خود که صاب‌جان نام دارد، توضیح داد: این نقش یکی از شخصیت‌های اصلی و محوری سریال است که به وسیله او تغییر و تحولات در نحوه زندگی آدم‌های اطرافش ایجاد می‌شود.

بر اساس اظهارات این بازیگر، کسانی در اطراف همه ما هستند که شاید بسادگی از کنارشان می‌گذریم، اما صاب‌جان ساده از کنار همه آدم‌ها رد نمی‌شود. گلچین می‌گوید: این شخصیت بسیار دلنشین و مهربان است که در موقعیت‌های کمدی قرار می‌گیرد. برای من بخصوص از این بابت جذابیت دارد که بعد از سریال جدی نفس گرم دوباره با یک اثر طنز به خانه مردم برمی‌گردم و امیدوارم مثل کارهایی که طی این چند سال داشتم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

گلچین توضیح می‌دهد: صاب‌جان یک نقش فانتزی نیست و مثل بقیه شخصیت‌ها در موقعیت‌هایی قرار می‌گیرد که رگه‌هایی از طنز و فانتزی دارند.

سریال آرمان 2

بازیگران سریال ارماندو

عکسهای پشت صحنه سریال آرماندو

مرجانه گلچین و علی استادی بازیگران ارماندو

ارماندو

عوامل سریال ارماندو

نویسندگان: امیر طاهری، عباس نعمتی، صادق خوشحال، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: سیامک مردانه، گروه کارگردانی: جواد گنجی، منشی صحنه: گل کوشان، عکاس: هلیا رضایی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، تدوین: امین عابدی، طراحی چهره پردازی: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: سیما بابایی، مدیر تدارکات: مجتبی زندیه

بازیگران فیلم ارماندو

داستان و بازیگران سریال نوار زرد

سریال نوار زرد به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی این روزها روند تولید خود را سپری می نماید تا آماده پخش گردد.

سریال نوار زرد

زمان پخش : سریال پلیسی نوار زرد قرار است در مهرماه 96 همزمان با هفته نیروی انتظامی از شبکه دو سیما در 20 قسمت پخش گردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران به همراه عکس های مجموعه می پردازیم.بازیگران فیلم نوار زرد

بازیگران سریال نوار زرد

اسامی بازیگران سریال با نقش شان

امیر آقایی در نقش سرگرد پلیس / بهاره کیان افشار / سیروس گرجستانی / قاسم زارع / کمند امیر سلیمانی  / محسن بهرامی / امیر غفارمنش / سمیرا حسینی ‎/ نادر مشایخی و…

داستان سریال نوار زرد

موضوع و داستان سریال نوار زرد

سرگرد آگاهی در هر قسمت با پرونده‌ای جنایی روبرو می‌شود و به پیگیری آن می‌پردازد. در خلال این مأموریت‌ها درگیر ماجرایی متفاوت می‌شود که او را به سمت و سویی متفاوت سوق می‌دهد.

بازیگران زن سریال نوار زرد

عوامل سریال :

نویسنده: کریم لک زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تولید: فرشید رئوفی، مدیر تصویربرداری: هادی شلالوند، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، طراح گریم: کامران خلج، مدیر تدارکات: افشین رئوفی، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: حسن هندی، روابط عمومی: ملیکا مومنی راد و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

داستان و بازیگران سریال نوار زرد


بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ و همسرش

حمیدرضا آذرنگ

بیوگرافی و زندگینامه

حمیدرضا آذرنگ بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد سال 1351 در تهران می باشد و 45 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانش‌ آموخته کارشناسی در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه آزاد رودهن در سال 1376 است.

او برنده جوایز متعدد سینمایی بوده است که از این جمله می‌توان به جایزه جشن خانه سینما در سال 1393 به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای بازی در فیلم ملکه اشاره کرد.

آخرین کار او در تلویزیون نیز بازی در سریال آرماندو در نقش آرمان می باشد که سال 96 از شبکه سه پخش گردید.

ازدواج و همسرش

حمید رضا آذرنگ چندسالی است که با ساناز بیان ازدواج کرده است که این زوج یک فرزند پسر به نام بامداد هم دارند.

همسر حمیدرضا آذرنگ

حمیدرضا آذرنگ و همسرش

عکس همسر حمیدرضا اذرنگ و پسرش

همسر و فرزند حمیدرضا اذرنگ

حمیدرضا اذرنگ

اینستاگرام حمیدرضا آزرنگ : instagram / Hamidreza_Azarang

حمیدرضا آذرنگ و پدرش

پدر حمیدرضا اذرنگ


گفتگو با حمیدرضا آذرنگ

وقتی به کارنامه ی کاری شما نگاه می کنیم وآثار شما را به خاطر می سپاریم متوجه انتخاب های درست و بجا در کارهایتان می شویم. این انتخاب های درست به چه چیزی بستگی دارد؟ شما موقع انتخاب یک اثر به کارگردان یا نویسنده یا همه ی عوامل توجه می کنید؟

در ابتدای امر بازیگر با یک اثر روبرو می شود و این اثر است که قراردادش را با بازیگر می بندد. البته که آدم های پشت اتفاق هم خیلی مهم هستند. خود من چون گهگاهی می نویسم و دستی بر نوشتن دارد، اثر و نفس اثر برایم مهم است. اینکه چقدر می تواند برای من پیش برنده باشد و چقدر من می توانم برای اثر پیش برنده باشم. این دغدغه همواره همراه من بوده و امیدوارم که ترکش نکنم.

در بسیاری از کارهای شما ایفای درست لهجه نقش بسزایی دارد. در نمایش کسوف که همین حالا به روی صحنه است با لهجه افغانی، در نقش سرگرد سرخی سریال شاهگوش و … همیشه به درستی لهجه ها راادا کرده اید. آیا برای این چنین نقش هامشاور لهجه دارید و اینکه چرا بیشتر به سمت چنین نقش هایی می روید؟

من در تئاتر تجربه کردن گویش های متفاوت را داشته ام، اما هرگز به مشاور لهجه فکر نکرده ام. برای نمایش کسوف یک شب دوستی به عنوان مشاور لهجه آمد که البته اصلا پیش برنده نبود. بخاطر اینکه گویش افغانی به گونه ای است که اگر می خواستیم آن را ادامه دهیم به دلیل تخصصی بودنش مخاطب خیلی چیزها را از دست می داد. در غالب کارهایم سعی می کنم در کوتاهترین زمان با زیر و بم لهجه آشنا شوم و نقش را مال خود کنم. خودم به گویش ها و اقوام مختلف علاقه دارم و تجربه کردن روحیات و ادها و هجاهای متفاوت برای من دلچسب و شیرین است.

از لهجه گفتیم، برسیم به سریال جاده قدیم که بخشی از آن به دلیل ماجرای لهجه سانسور شد. سریالی که نتوانست با مخاطب ارتباط برقرار کند. حالا که مدت زیادی هم از زمان ساخت و هم زمان پخشش گذشته است، نظر خودتان در مورد این سریال چیست؟ آیا آن کار در کارنامه ی خود کاری موفق می دانید؟

می توانست کار موفق باشد اما در شرایط خاصی پخش شد. دو قسمت اول این سریال کاملا حذف شد و سر و ته نداشت. .وقتی شخصیت شناخته نمی شود، وقتی قصه در یک اثر اغاز نمی شود، مسلما نباید انتظار ارتباط خوب با مخاطب را داشت. جاده قدیم طنز خوبی داشت. اشاره هایی به شرایط محیطی جامعه می کرد. یک خانواده روستایی که برای بقایشان در کلان شهر تلاش می کردند و تمام دارایی آنها یک گاو بود، این سوژه خیلی خوبی بود. این سریال جزو همان مواردی است که من انتخابش کردم که بازی کردم. اول با نوشته من قرارداد می بندم، بعد با صاحب اثر، مگر در شرایط خاص که اعتماد همه جانبه ی وجود داشته باشد و بازیگر بداند که درست پیش می رود.

گفتید اول با نوشته قرار داد می بندید، اگر فیلم نامه ی کامل نباشد بر چه اساس آن اثر را انتخاب می کنید؟

اگر نوشته کامل نباشد یا رفاقتی است که تلاش می شود در جهت تکمیل آن، جاهایی باید به صاحب اثر اعتماد کرد یا اینکه آن کار را نمی پذیرم. من احساس میکنم اگر کاری را صرفا بخاطر مسائل مالی یا بخاطر اسامی بپذیرم ولی مورد طبع و وثوق خودم نباشد، به همکارانم و به حرفه ام بی احترامی کرده ام.

می گویند روان شناسی، مردم شناسی و جامعه شناسی سه عنصرو ابزار لازم برای بازیگری و ارائه یک کار خوب است، با توجه به اینکه شما تحصیلکرده رشته ی روان شناسی هستید، چقدر این عناصر در کار بازیگری موثر است؟

همه چیز اهمیت دارد، ارتباطات عمومی آدم با اطرافیانش هم در بازیگری تاثیر دارد. هر اثری تلفیقی از همه ی این موارد است برای اینکه شخصیت پردازی شود. اصولا بازیگری اینقدر جامع است و اینقدر به فهم و گسترش گستره ی ذهنی و روانی آدم نیاز دارد ،که نمی شود فقط به یک علم خاص وابسته اش کرد.

اتفاقا یکی از شخصیت هایی که به علم روان شناسی نیازمند است، شخصیت منصور در فیلم عادت نمی کنیم با بازی شماست، شخصیتی عصبی و بیمار که همیشه برای آرام کردن خودش به سیگار پناه می برد. کمی در مورد این شخصیت توضیح دهید واز انتخاب این نقش برایمان بگویید؟

روزی که من قصه ی «عادت نمی کنیم» را خواندم، به سرعت با شخصیت منصور همراه شدم. از جنس منصور قصه ی عادت نمی کنیم در جامعه ی ما به شدت زیاد است. آدم هایی که دردهای فراوانی پشت چهره شان پنهان شده است و در خلوتشان گهگاهی خود را نشان می دهد، اما چون ما آن را نمی بینیم، احساسش نمی کنیم. این نقش به شدت بازی سهل و ممتنعی داشت از این جهت که یکسری شخصیت ها دارای کدها و شناسنامه ی برای ایفا دارند که بازیگر به راحتی با آن کنار می آید ولی برخی شخصیت ها مثل منصور نیاز به پنهان کردن این کدها و اشاره ها است و این شرایط بازی منصور را سخت می کرد. برای ایفای شخصیت منصور یک جاهایی باید هیچ کاری نمی کردم و عین اینکه کاری نباید کرد باید همه کار هم کرد و این سخت بود.

شما در این فیلم با هدیه تهرانی سوپر استار سالیان گذشته سینمای ایران همبازی بودید. از تجربه همبازی شدن با ایشان برایمان بگویید و اینکه آیا به لحاظ بازیگری از جهت اینکه شما تربیت شده ی تئاتر هستید، میان بازی شما و خانم تهرانی تفاوتی وجود داشت؟

من هر وقت می خواهم راجع به هدیه تهرانی صحبت کنم، ابتدا رجعت می کنم به شخصیت بزرگوارشان که هرگز فراموش شدنی نیست. هدیه تهرانی در کارشان خیلی جدی هستند و نسبت به شرایطی در قرار است در آن قرار بگیرند و رویارویی با کارکترشان، تحلیل دارند. احساس میکنم هدیه تهرانی شدن خیلی کار سختی است. من به عنوان یک بازیگر در کنار ایشان احساس ایمنی و راحتی میکردم و انرژی درستی داشتند، که می شد بازیگر به لحاظ بازی خودش را تخلیه کند و تمام وجودش را هزینه کند. خیلی جاها این اتفاق کم می افتد بخاطر شرایط دو انرژی که شاید همگون نیستند.

در مورد کارهای بعدی خود بگویید؟

فعلا که مشغول اجرای نمایش کسوف به نویسندگی و کارگردانی ایوب آقاخانی هستم و درگیر پیشنهادهایی که این روزها به من می شود. برای جشنواره تئاتر امسال هم فعلا برنامه ی ندارم.


بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ

فیلمهای سینمایی حمیدرضا آذرنگ

آبا جان (۱۳۹۵)
آذر (۱۳۹۵)
بیست و یک روز بعد (۱۳۹۵)

دعوتنامه (۱۳۹۵)
سمفونی تولد (۱۳۹۵)
قاتل اهلی (۱۳۹۵)

آبجی (۱۳۹۴)
گیتا (۱۳۹۴)
آااادت نمی‌کنیم (۱۳۹۴)

آسمان زرد کم‌عمق (۱۳۹۱)
یک، دو، سه،… پنج (۱۳۹۱)
ملکه (۱۳۹۰)

در امتداد شهر (۱۳۸۹)
بیداری رؤیاها (۱۳۸۸)
نیمه گمشده (۱۳۷۸)

سریالهای حمیدرضا آذزنگ

1396  آرماندو
۱۳۹۵ قرعه
۱۳۹۴ جاده قدیم
۱۳۹۱ یلدا

۱۳۸۹ در مسیر زاینده رود
۱۳۸۷ خرده ستمگران
۱۳۸۶ آن سوی دریا این سوی خاک

شبکه نمایش خانگی :
۱۳۹۴ دندون طلا
۱۳۹۲ شاهگوش

بیوگرافی حمیدرضا آذرنگ و همسرش

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه رایگان

دانلود رایگان قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

قسمت 12 عاشقانه با کیفیت بالا hd , 1080p 480p 720p با لینک مستقیم

دانلود قسمت 12 عاشقانه

دانلود سریال در ادامه

لینکهای دانلود

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p


تیزر قسمت 12 / آنچه خواهید دید - دانلود

[videojs mp4="http://nex1download.com/wp-content/uploads/2017/06/12-asheghane.mp4"]


نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

دانلود قسمت دوازدهم 12 سریال عاشقانه

به زودی از سایت آریا پیکس

تیزر آنچه خواهید دید منتشر شد / تاریخ پخش : 31 خرداد ماه 

دانلود قسمت 12 عاشقانه

خلاصه داستان قسمت دوازدهم : سهیل در جریان قتل گیسو توسط پگاه قرار میگیرد و این ماجرا به او میگوید که توسط او کشته شده است . همچنین رضا برادر گیسو در جستجوی خواهرش است و نزد دامون همسر سابق وی می رود تا به سرنخی برسد . از این رو رضا این که گیسو خواهرش است را به سهیل می گوید و …


لینکهای دانلود قسمت 12

دانلود با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 360p حجم کم


تیزر این قسمت / آنچه خواهید دید

دانلود آنونس

بخش های رایگان سریال

آهنگ ابتدایی سریال از فرزاد فرزین – دانلود

آهنگ پایانی سریال از فریدون آسرایی – دانلود

موزیک ویدیو آهنگ عاشقانه از فرزاد فرزین – دانلود


 

تصاویر و اطلاعات سریال

قسمت 12 سریال عاشقانه

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و فرزاد فرزین

تعداد قسمت ها : 17

دانلود قسمت دوازدهم عاشقانه

دانلود قسمت اول فصل دوم شهرزاد

دانلود قسمت اول فصل دوم شهرزاد

قسمت 1 از فصل 2 شهرزاد با کیفیت hd 1080p و لینک مستقیم به کارگردانی حسن فتحی

تاریخ پخش : 29 خرداد ماه

دانلود قسمت اول فصل دوم شهرزاد

 

لینک های دانلود

دانلود قانونی سریال با کیفیت 1080p

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 360p حجم کم

توجه : این سریال به صورت رایگان قرار نمیگیرد.


تیزر این قسمت در اپارات

 


بازیگران : شهاب حسینی / ترانه علیدوستی / پریناز ایزدیار / مصطفی زمانی / گلاره عباسی / مهدی سلطانی / رویا نونهالی / امیر جعفری / فریبا متخصص / سهیلا رضوی / محمود پاک نیت / آتنه فقیه نصیری و …

خلاصه داستان :  ماجرا و داستان فصل دوم شهرزاد این سریال از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید.


دانلود فصل دوم شهرزاد

دانلود آهنگهای فصل دوم شهرزاد

دانلود قسمت اول فصل دوم شهرزاد

بیوگرافی علی لهراسبی و همسرش + ازدواج , شغل دوم و گفتگو

علی لهراسبی

بیوگرافی و زندگینامه

علی لهراسبی خواننده ایرانی متولد 20 فروردین 1349 در تهران می باشد و 47 سال سن دارد.

تحصیلات : لهراسبی دارای مدرک لیسانس الکترونیک از دانشگاه آزاد کرج است. 

وی اولین آلبوم خود را در سال 1384 با نام دریایی ها روانه بازار کرد. 

وی با خوانندگی آهنگ تیتراژهای تلویزیونی از جمله سریال دلنوازان و فاصله ها به خوبی شناخته شد.

علی لهراسبی تا کنون 5 آلبوم منتشر کرده است که بهترین آلبوم وی از نظر مخاطبانش آلبوم تصمیم می باشد. 

پس از جنجال بسیار بر سر مجوز به خاطر همکاری باشادمهر عقیلی سرانجام در سال 1390، آلبوم تصمیم منتشر گردید که جزو پر فروش ترین‌های سال 1390 شد.

بیشتر کنسرت های علی لهراسبی در جزیره کیش برگزار شده است. 

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در خصوص ازدواج وی در دسترس نیست.

عشق را تجربه کردم حالا با جزئیاتش کاری ندارم

 اما من یک نتیجه‌ گیری نهایی از عشق دارم؛ اینکه اصلا عشق به یک انسان وجود خارجی ندارد بلکه دوست‌د اشتن است که خیلی برتر و بالاتر از عشق است، به نظرم عشق فقط برای خالق است برای کسی که بالاتر از فیزیک و آفرینش ماست


گفت و گو با علی لهراسبی 

علیرغم اینکه تو کارهای شنیده شده زیاد داری، ولی در زمینه اجرای زنده در تمام این سال ها کم کار بوده ای. دلیلش چیست؟ 

من متأسفانه با هیچ شرکتی قرارداد نداشته و برای مدیریت برنامه هایم، همیشه دچار چالش بوده ام. همه این ها احتیاج به یک مجموعه و شخصی دارد که در این زمینه تجربه داشته و بتواند اجراهای زنده متعدد و متوالی را فراهم کند.

به نظر می رسد خودت هم در این زمینه مقصر بوده ای و بیش از حد در شغل دوم و شرکت تبلیغاتی ات غرق شده ای و بیشتر وقت خود را آن جا سپری می کنی. 

بله، واقعاً درست است. خدا را شکر آهنگ هایم را منتشر می کنم ولی کنسرت کم داشته ام.

شغل دوم علی لهراسبی

شغل دوم و تبلیغات برای تو جذابیت کاری دارد؟ 

بله، دوستش دارم. چون در آن خلاقیت هست و هر روزت با روز قبل فرق می کند و مقوله عجیبی است. ما استراتژی تبلیغات می نویسیم و هر بار به چالش کشیده می شویم. وقتی بیلبوردت را در سطح شهر می بینی یا کمپین تبلیغاتی می نویسی یا اسم خوب درست می کنی، از کارت لذت می بری. ولی من با حرفت صددرصد موافقم که برنامه هایم به خوبی مدیریت نشده است. من 9 ماه بعد از هیت شدن «فاصله ها» کنسرت گذاشتم و هیچ کس چنین موقعیتی را از دست نمی دهد. باید همان موقع که سریال پخش می شد و ترانه تیتراژش هیت شده بود، همه جای ایران را با کنسرت هایم پر می کردم. اکنون منظم تر شده ام و تقریباً ماهی یک ترانه منتشر می کنم. کارهای آلبوم و ویدئوکلیپ را هم با جدیت بیشتری پیگیری می کنم.

کسی که در شرکت های تبلیغاتی، استراتژی تبلیغاتی برای کمپین ها می نویسد، مگر می شود خودش تا این حد دور از بازی های تبلیغاتی باشد؟ 

کوزه گر از کوزه شکسته آب می خورد! من واقعاً روی خودم متمرکز نیستم. این ایده خوبی نیست که فکر کنیم هر کسی در هر زمینه ای تخصص دارد، بتواند برای خودش هم همان کار را بکند. مثل دکتر روان شناسی می ماند که همیشه خودش مشکل خانوادگی دارد!

 

آهنگهای علی لهراسبی

دور جدید فعالیت های کاری ات با زایا سلیمان به عنوان مدیربرنامه و تهیه کننده شروع شده است. 

من اولین موزیک ها و اجراهایم را با زایا شروع کرده ام و یک ارکستر مشترک با احسان خواجه امیری داشتیم  و اولین برنامه هایمان با ارکستر مشترک بود. به دلیل ترافیک کارهایم، کمی بین مان فاصله افتاد و الان به نتیجه رسیده ایم که با هم دوباره شروع کنیم و امیدوارم با تجربه زایا و سابقه من، ارتباط موفقی صورت بگیرد.

تو در دوره های مختلف با هنرمندان متفاوتی همکاری کرده ای؛ از شادمهر عقیلی و بهروز صفاریان گرفته تا روزبه بمانی و محمد ناهیدی و حدیث دهقان و… چرا این تیم همیشه در حال تغییر بوده است؟ فاکتورهای تو برای انتخاب تیم کاری ات چیست؟ 

انتخاب های من نسبت به سلیقه ام در موسیقی صورت گرفته است. از تکرار هم فراری ام. یعنی اگر در یک سبک و استایل، اثری همه گیر شود، اصلاً حاضر نیستم تکرارش کنم؛ مگر اینکه واقعاً خود من را راضی کند. دوست دارم با موزیسین هایی که حرف جدیدی دارند کار کنم. من یک سری طرفدار پروپاقرص دارم که دوست دارند من در یک فضای کاری ثابت، آثارم را منتشر کنم. بارها به آنها گفته ام که این تکرار مکررات، اصلاً در ذائقه من نیست و بر اساس همین استراتژی، در آلبوم جدید من هم اتفاقات جالب و ویژه زیادی افتاده است.

علی لهراسبی و همسرش

در یک دوره کاری ات هم به «سلطان غم» معروف شده بودی و آثار عاشقانه و غمگین ات مثل «کوه»، «بعد رفتنت»، «سزامه» و… محبوب علاقه مندان این سبک شده بود. اینکه آن فضاها را کمتر ادامه دادی، به خاطر همین گریز از تکرار بود؟

ماهیت صدای من کلاً ماهیتی غمگین داشته و دارد. من حتی اگر آثار ریتمیک و شاد هم بخوانم، آن تم صدا همیشه کار خودش را می کند. ولی واقعیت این است که من کار حرفه ای می کنم و اصلاً نمی خواهم سلطان غم باشم! من باید پکیج باشم، موسیقی هاوس و عاشقانه و غمگین داشته باشم و نمی دانم چه قدر موفق بوده و هستم. ولی اصلاً دوست ندارم آثارم فقط در یک ژانر و فضای کاری ارائه شود.

دوستی تو و محسن یگانه همیشه خیلی جدی و  دوطرفه بوده. چرا دیگر اثر مشترکی از شما منتشر نمی شود؟ 

نشده که کار کنیم. محسن هنوز هم دوست نزدیک و صمیمی من بوده و هست و همین چند ساعت پیش با هم حرف زدیم.

یک کار مشترک و موفق هم به نام «بعد رفتنت» با هم داشتید که خود محسن یگانه در گفت وگویی گفته بود  که دوست داشته این قطعه را خودش بخواند ولی چون تعهد داشته به تو واگذار کند، تا ابد حسرتش را می خورد. 

بله، زمانی که این اثر را برای من ساخت، گفت که علی، این را می خواهم خودم بخوانم و در ازای آن، دو قطعه دیگر برایت می سازم و من در جوابش گفتم:«همین که گذاشتم «سکوت» را بخوانی، بهت رحم کرده ام!» چون سکوت را برای من ساخته بود.

علی لهراسبی

سؤال آخرم درباره مرتضی پاشایی است. در تمام دوران  نقاهت پاشایی، تو نزدیک ترین همکار به او بودی، ولی کمتر خواستی در جریان رسانه ای آن اتفاق، پررنگ باشی. درباره آن روزها و اتفاقات تلخی که از سوی اهالی موسیقی در آن زمان شاهد بودیم، حرف می زنی؟

زیاد نمی خواهم درباره آن مسائل حرف بزنم. بیا این بحث را ببندیم؛ ولی اگر قرار باشد درباره خود مرتضی حرف بزنم، باید بگویم رفتن او خیلی حیف بود. اگر آن قدر دل مردم بابت رفتن مرتضی شکست، بخش کوچکی از آن به خاطر هنرش بود. بخش عمده این ابراز توجه و ابراز احساس ها، به انرژی بی نظیر او بود که از بین ما رفت.

یک خاطره کوچک درباره مرتضی می گویم به عنوان صحبت پایانی تا متوجه تفاوت های این آدم با دیگران شوید. سه روز قبل از فوت مرتضی بود که من لباس مخصوص اتاق نگهداری ویژه را پوشیدم و از پشت شیشه، مرتضی را نگاه می کردم. همه نزدیکان مرتضی می دانند که او تکیه کلامی داشت که وقتی در جمع های دوستانه، فضا کمی ساکت می شد، مرتضی یک باره با صدای بلند می گفت:«حالا دست دست…» و دست می زد تا فضا کمی از آن سکوت بیرون بیاید و همه با هم می خندیدند و فضا عوض می شد. «حالا دست دستِ» مرتضی، معروف بود. آن روز مرتضی به سختی نفس می کشید و حتی حرف هم نمی توانست بزند. من خیلی حالم بد بود و حسابی به هم ریخته بودم. زیاد هم وارد اتاق آی.سی.یو نمی شدم، چون نمی خواستم حال بد و نامناسب من، روی مرتضی اثر بگذارد و بسیار غمگین بودم. آن روز مرتضی از پشت شیشه و با دست به من اشاره کرد که پیش اش بروم. یعنی از حالت چهره من فهمیده بود که به هم ریخته ام. با دست اشاره کرد بروم داخل.

با زحمت زیاد سعی می کرد که ماسک را از روی دهانش بردارد و به من چیز مهمی بگوید. پدرش هم کمک کرد تا ماسک را به زحمت از روی صورتش بردارد و با همان صدای نحیفی که به زحمت از حنجره اش خارج می شد، رو به من گفت:«حالا دست دست…»! سه روز مانده بود به فوت اش. همه وجود من را غمی به بزرگ ترین اندازه ممکن فرا گرفت. مرتضی در آن شرایط هم می خواست آن آدم هایی که آنجا هستند را خوشحال کند. واقعاً برای من در آن شرایط قابل درک نبود. همین قلب بزرگ مرتضی وجه تمایز اصلی او و دیگران بود که اندوهی به این وسعت را در کشور باعث شد. خدا رحمتش کند. واقعاً مرتضی حیف شد و غم مرتضی تا ابد در تاریخ موسیقی ایران خواهد ماند.

بیوگرافی علی لهراسبی

سوالات و جوابهای کوتاه

شغل دوم:
” موسیقی ” شغل دوم من است, شغل اصلی م کار ” تبلیغات” است.

خواهر:
ندارم.

برادر:
۳ برادر” دارم.

بهتربن و بدترین دروس دوران تحصیل؟
“بهترین:ریاضیات,   بدترین: شیمی”.

عاشق شدی؟
فک می کنم “بله

خواننده ی محبوب:
“نصرا…معین و نیما مسیحا”.

گروه موسیقی:
خیلی پیگیر نیستم اما بسیاری از کارهای ” پینک فلوید” را دوست دارم.

هنرپیشه مرد:
“پرویز پرستویی – آل پاچینو”.

هنرپیشه زن:
“فاطمه معتمدآریا – جولیا رابرتز”.

تعداد فروش کل آلبوم هات:
دو آلبوم داشته ام به نام های “دریایی ها”و”مثلث”- آمار دقیق ندارم اما میدانم مثلث خوب فروخت.

هترین دوران زندگی ت؟
بهترین دوره دوره ای است که کمتر “دغدغه” را داری. پس الآن نیست.

تاریخ اولین کنسرتت:
سال ۱۳۸۲- کرمانشاه. اما خودم کنسرت بزرگ تهران در سال ۸۶ را اولین کنسرت رسمی م می دانم.

بهترین تصمیم زندگیت؟
فعالیت در رشته “تبلیغات”

سفر به کره ی ماه:
خیلی دوست دارم. از بچگی به نجوم علاقمند بودم.

به کدام کشورها سفر کرده ای؟
“ایتالیا,روسیه,ترکیه,کویت و امارات”.

بازیگری در سینما:
پیشنهادداشته ام اما اگر روزی تصمیم ورود به این عرصه را بگیرم دوست دارم که “یک اتفاق باشم”.

مرگ:
واقعیتی که ترسناک است


آلبوم های علی لهراسبی 

دریایی ها
روبات
تصمیم
چهارده
مثلت

بیوگرافی علی لهراسبی و همسرش + ازدواج , شغل دوم و گفتگو

دانلود فیلم ماجرای نیمروز

 دانلود فیلم ماجرای نیمروز

فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان که بهترین فیلم جشنواره فجر سال قبل شد را می توانید با کیفیت اصلی HD و لینک مستقیم در سایت ما دانلود کنید.

تاریخ پخش در نمایش خانگی : تیر ماه 96

دانلود فیلم ماجرای نیمروز

مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی

محصول: ایران

ژانر: اجتماعی

کارگردان: محمد حسین مهدویان

نویسندگان: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی

تهیه کننده: سید محمود رضوی

بازیگران: احمد مهرانفر, مهرداد صدیقیان، هادی حجازی‌فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی با حضور جواد عزتی و مهدی پاکدل

سال تولید: 1395

تاریخ انتشار: 1396

مدت زمان: – دقیقه


لینک های دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080p - HD

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p

دانلود با کیفیت 360 - حجم کم

همچنین می توانید این فیلم را صورت قانونی و غیر رایگان خریداری نمایید.


تیزر فیلم - دانلود

[videojs mp4="http://www.ariapix.net/wp-content/uploads/majara.mp4"]


تصاویر فیلم

دانلود ماجرای نیمروز

دانلود فیلم ماجرای نیمروز


خلاصه داستان فیلم ماجرای نیمروز

 ماجرای نیمروز در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیایان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ شما میتوانید با لینک مستقیم از سایت دانلود روزانه این فیلم را دریافت کنید.

دانلود فیلم ماجرای نیمروز

دانلود فیلم خوب بد جلف

دانلود فیلم خوب بد جلف

دانلود رایگان فیلم سینمایی خوب بد جلف با لینک مستقیم و چهار کیفیت بالا HD

تاریخ پخش در نمایش خانگی : تابستان 96

دانلود خوب بد جلف

خوب بد جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی توانست در زمان اکران خود به فروش بی سابقه ای دست پیدا کند و به یکی از پرفروش ترین فیلمهای اکران شده در تاریخ سینمای ایران قرار گیرد.

لینک های خرید و  دانلود فیلم | Download Link

دانلود با کیفیت  1080p HD

دانلود با کیفیت 720p

دانلود با کیفیت 480p (حجم کم)

کارگردان فیلم : مانی حقیقی
مخاطب: بزرگسالان

نوع فیلم: سینمایی
موضوع و ژانر : طنز

تیزر ویدیویی فیلم – دانلود

بازیگران : حمید فرخ تژاد / سام درخشانی / پژمان جمشیدی / ویشکا آسایش / آزاده صمدی / بهاره رهنما / نیوشا ضیغمی / رضا رویگری / مجید مظفری و …

خلاصه داستان : یک کارگردان هنرى سینما از طرف تهیه کننده اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجارى براى بازى در نقشهاى اصلى فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب هاى ممکن هستند، اما اگر مى خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهى آنها را به نقش هایشان نزدیک کند، و این کار آسانى نیست. . .

دانلود خوب بد جلف

بیوگرافی عمار تفتی و همسرش +عکسها و گفتگو

عمار تفتی

بیوگرافی و زندگینامه

عمار تفتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 3 دی ماه 1360 در تهران می باشد و 36 سال سن دارد.

تحصیلات : عمار تفتی دارای مدرک لیسانس سینما با گرایش تدوین از دانشگاه هنر تهران است. 

وی فعالیت هنری و بازیگری خود را در سینما از سال 1371 با بازی در فیلم ایلیا، نقاش جوان ساخته ابوالحسن داوودی آغاز نمود. 

عمار تفتی با حضور در سریال میوه ممنوعه به شهرت رسید. 

ازدواج و همسرش

عمار تفتی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.


نبست با کامران تفتی

همچنین عمار تفتی با کامران تفتی نسبتی ندارند و در برخی سایت مبنی بر این که این دو برادر هستند مطرح است که شایعه می باشد.


گفتگو با عمار تفتی 

عمار تفتی این روزها را چگونه سپری می کند؟

ـ مشغول بازی در سریالی برای شبکه تهران هستم که روزهای آخر تولیدش را سپری می کند.

در سریال «بی قرار» با امیرمحمد زند، مریم کاویانی، نیلوفر شهیدی، شهرزاد کمال زاده، علی ثانی فر و… همبازی هستم.

جالب است که پیش از این سریالی با عنوان «بی قرار» داشتیم!

ـ بله، در تلویزیون کار تکراری زیاد داریم.

و جالب تر اینکه فلورا سام تصمیم دارد بزودی «بی قرار ۲» را هم که ادامه سریال قبلی اش است را هم کلید بزند؟

ـ (می خندد) خیلی هم عالی، احتمالاً ما باید اسم سریال را بگذاریم «بی قرار ۵/۱»!

عمار تفتی و همسرش


اینستاگرام عمار تفتی : instagram / ammartafti

و پیشنهاد یا قرارداد جدید دیگری…

ـ یک پیشنهاد خوب سینمایی دارم، ولی هنوز چیزی قطعی نشده است.

چطور شد پس از مدتها بی کاری و نبودنت بازیگر پروژه فریبرز عرب نیا شدی؟

ـ من با آقای خوش رزم و دخترش که سابقه همکاری و دوستی قبلی داشتم. یک روز خیلی اتفاقی در اوج بیکاری و آمادگی جسمانی…

آمادگی جسمانی؟؟!!

ـ (می خندد) بله من ۷ ماه اول سال ۱۳۹۲ را مجموعاً ۷ جلسه سر کار بودم و تمام زمانم را به ورزش گذراندم.

این بیکاری ۷ ماهه خواسته خودت بود یا نبودن پیشنهاد کاری؟

ـ به شکل  عجیبی پیشنهادی نداشتم. من هم رفتم سراغ ورزش…

تا اینکه فریبرز عرب نیا با «رنگ شک» به سراغ تو آمد؟

ـ بله فریبرز عرب نیا دریچه خوبی را به سوی من باز کرد. او گفت من اصلاً معتقد به نقش کم و زیاد نیستم. من هم گفتم بله اینکه خب تعارف است. عرب نیا گفت این نقش بسیار کوتاه است و قسمت اول کار تمام می شود. ولی کاراکتر خوبی است، پس انتخاب با تو، برو نقش را در فیلمنامه بخوان و فکر کن! من فیلمنامه را خواندم. به هر حال من بیکاری زیادی را گذرانده بودم و اساساً دلم می خواست کار کنم. پیشنهاد کار از سوی عرب نیا خیلی اتفاق خوبی برای من بود.

چرا؟

ـ فریبرز عرب نیا، از دوران نوجوانی من یا نه همان دوران کودکی که کار بازیگری را شروع کرده بودم دلیل محکمی بود که به سینما به شکل یک شغل برای تمام زندگی نگاه کنم.

هیچ وقت با هم سابقه همکاری نداشتید؟

ـ نه هیچ وقت، جالب است بدانید من نظرات زیادی از دوستان و همکارانم داشتم که شبیه فریبرز می خندم، شبیه فریبرز گاهی حرف می زنم و حتی جنس بازی ام گاهی شبیه او می شود و از این نظرات لذت می بردم؛ برای اینکه بی تعارف فریبرز جزو ستاره های نوجوانی من بود. من فیلم «سلطان» را در سالی که پشت کنکور بودم، برای اینکه بیایم و سینما بخوانم بیش از ۱۰ ـ ۱۵ بار در سینما دیدم. گاهی ۲ تا ۳ سانس در سینما می ماندم و «سلطان» را می دیدم.

عکس عمار تفتی

همکاری تان که کلید خورد اینها را با خودش مطرح کردی؟

ـ بله… جالب است بدانی من آنقدر «سلطان» را دیده بودم که تمام دیالوگ های آن کار را حفظ بودم و در آن دوران شب و روزم با دیالوگ های عرب نیا سپری می شد. یادم است در فیلم «مرد بارانی» به کارگردانی آقای ابوالحسن داوودی که اولین تجربه دستیاری من در سینما بود، آنقدر دیالوگ های «سلطان» را زمزمه می کردم که بهمن اردلان صدابردار آن فیلم که اتفاقاً صدابردار «سلطان» هم بود یک روز آمد، گفت: بیا من در این نوار صدای عرب نیا را از فیلم «سلطان» کپی کردم. او یک هدیه خوب به من داد. پیشنهاد این کار از سوی فریبرز یک اتفاق خوب برای من بود. اساساً دوست شدن با فریبرز هم یکی از آرزوهایم  بود، پس با خودم گفتم  بدون اینکه به نقش و عرض و طولش فکر کنم، حتماً این کار را انجام می دهم.

فیلمنامه «رنگ شب» را که خود عرب نیا نوشته بود، چطور دیدی؟

ـ در فیلمنامه نقشی وجود داشت که اندازه اش همانطور که فریبرز گفته بود، خیلی کم بود. من تمام فیلمنامه را نخواندم. فقط قسمت اول و بخشی از قسمت دوم (که در سریال روی آنتن تا پایان قسمت دوم طول کشید) را مطالعه کردم. پس نمی توانم راجع به کل فیلمنامه نظر بدهم، امّا گپ و گفتی که با فریبرز راجع به نقش داشتیم در مورد اینکه؛ این آدم از کجا آمده، با چه نگاهی، چه کودکی ای را پشت سر گذاشته؟ اهل کجای این مملکت می تواند باشد؟ با چه کاستی هایی به عنوان یک شهروند روبرو بود و اینکه چه مواد مخدری مصرف یا بیزینس می کند؟ من مهارتی در کار عرب نیا دیدم که آن را تنها با مهدی فخیم زاده تجربه کرده بودم. او متبحر بود در باز کردن زوایایی از شخصیت که حتماً در فیلمنامه نمی توانی آن را پیدا کنی!

شاید این بر می گردد به اینکه هر دوی این بزرگواران خودشان بازیگر هستند. بعد از «ساختمان ۸۵ »فخیم زاده برای دومین بار احساس کردم یک دری باز شد و این غفار با لباس هایش از آن در آمد بیرون با لباس، آرایش، لحن حرف زدن و… و من فقط ادای او را در آوردم! شروع کردم او را تقلید کردن! زوایای جالب را فریبرز برای این نقش باز کرد که من گره خوردم به شخصیت… جلسه دوم کار بود که فریبرز راش را شب قبل دیده بود و آمد سر کار، رو کرد به من و گفت اصلاً شک نکن که خوب شده! با خودم گفتم هیچ ماست بندی نمیگه ماست من ترشه!

فریبرز هم کارگردان کار است، پس نظرش حتماً به خوب بودن کار است. گفتم بیماری عجیب و غریبی دارم و آن این است که تا خودم نبینم باور نمی کنم. گفت این بیماری را من هم دارم ولی چاره ای نداری باید اعتماد کنی! گفت دل بده بگذار جلو برویم بهتر هم می شود! به من گفته بودند تو ۷ تا ۱۰ جلسه کاری در طول ۲۰ روز تصویربرداری، با این پروژه کار خواهی داشت. امّا من در طول ۳۰ روز تصویربرداری ۲۱ جلسه کار کرده بودم.

یعنی کم کم شخصیت، رنگ و لعاب بیشتری در داستان گرفت و عملاً بد من سریال حضور پررنگ تری گرفت؟

ـ بله به سبب اینکه فریبرز هیچ پلانی را به راحتی رها نکرد. سفت و سخت ایستاد پای کیفیت سینمایی سریالش…

یعنی تو سریال «رنگ شک» را در حد یک اثر سینمایی می بینی؟

ـ من تا کل کار را نبینم، نمی توانم قضاوت کنم به عنوان مخاطب که چقدر این سریال دارای وجوه سینمایی بوده است. ولی این را می توانم بگویم تا آنجا که درگیر پروژه بودم (خبر دارم این سریال نزدیک به یکسال طول کشید) هیچ کجا فریبرز باج نداد، تلویزیونی کار نکرد و ثابت کرد اگر بخواهد تلویزیونی کار کند با وسواس و دقت نظر بسیار سینمایی، سریال می سازد.

تو فریبرز عرب نیا را یک بازیگر خوب دیدی که حالا پشت دوربین ایستاده و سینما را می شناسد یا در شکل و شمایل یک کارگردان او را موفق دیدی؟ کارگردانی را اصولاً حس می کردی؟

ـ پروسه کارگردانی کردن فریبرز برای من جالب شده بود، چون جنس نگاهش را دوست داشتم. سبک کارش را می پسندیدم. هر کس یک سلیقه ای در فیلمسازی و حتی فیلم دیدن دارد. فریبرز با یک سلیقه خاص من بازیگر را هدایت می کرد. این سبک و سیاق هدایت برای من جدید بود. چون مال خودش بود، سلیقه او برای من غبطه برانگیز بود به همین دلیل خیلی دوست داشتم خودم را در معرض نگاهش قرار بدهم.

به شدت تلاش می کردم نظرش را در کار جلب کنم و به سلیقه اش نزدیک شوم. برای هدایت و کارگردانی اش دلیل و منطق داشت، تمام تعاریفی که در دفتر از شخصیت به من داده بود پشت کاراکتر در اجرا هم خوابیده بود و این برای من جالب بود. جالب تر اینکه بدانید در کار خودش ـ فریبرز به خودش هم باج نمی دهد. یعنی برای خودش هم پلان دشوار می نوشت، تمرین می کرد تا بتواند آن دشواری را اجرا کند.

اینکه کارگردان کار به شکل کامل و سرا پا درگیر پروسه فیلمسازی است و تنها روی صندلی کارگردانی نمی نشیند، سرش را زیر پرده سیاه کند و… نشان از آن دارد او به کارش، سلیقه اش و دقت نظرش در کار ایمان دارد. فریبرز آمد برای یک مینی سریال به اندازه یک سریال ۲۶ قسمتی وقت گذاشت و من حس می کنم خالی از تکنیک هم نبود. آن سختی که به همه آدم ها و خود فریبرز بیشتر از بقیه، در این کار وارد شد به نظرم قابل دفاع است.

عمار تفتی

و امّا غفار یک کاراکتر خاکستری که مشخصاً نمونه ای از شخصیت های تحت تأثیر یک جریان اجتماعی است یک نارسایی، نداشتن، فقدان و…

ـ غفار قربانی طبقه خودش است. چون دیگر اعضای آن طبقه نیز قربانی هستند. اصولاً آن طبقه، طبقه قربانی هستند، حالا هر کدام به شکلی، به ندرت پیش می آید که با دستاویزهای مذهبی بتوان جان سالم از این طبقه به در برد. غفار قربانی طبقه خودش است و به نظر من یک دست و پا زدن بی دلیل و بی نتیجه هم دراین راستا برای ادامه حیات دارد.

او را خارج از هرگونه قانون و خط و مرز و اعتقاد در زندگی دیدی؟

ـ بله کاراکتر کاملاً جنگلی زندگی می کرد. در واقع مثل یک درنده در جنگل زندگی می کرد. این آدم زائیده جامعه مدرن است به لحاظ رفتار…

در واقع خواص انسانی اش را به لحاظ فطرت از دست داده و…

ـ آفرین، هیچ هویتی نداشت غفار، نه می توانی بگویی چند سال سن دارد، نه می توانی بگویی چی دیده در زندگی و نه می توانی بگویی چه دوران کودکی و نوجوانی را پشت سر گذاشته است. در زندان بر او چه گذشته، چند نفر را تا به حال قربانی کرده، مادرش که بوده، آیا آغوش مادر تجربه کرده، اصلاً چه شده که او تا این حد بیمار است؟!

من این حد از مریض بودن را زائیده جامعه مدرن می دانم، اگر دقت کرده باشید، آسیب هایی که می زند مدرن است، آسیب هایی که می بیند هم مدرن است. او یک نوع مواد مخدر شیمیایی را مصرف می کند و توزیع می کند. حرفی که در جمع بندی کار می توانم بگویم این است که دوست دارم این اتفاق رخ دهد. ای کاش تماشاگر با دیدن این سریال، به خصوص دو قسمت ابتدایی سریال و مرگ غفار یک نفس و آه از سر راحتی بکشد و اگر آدمی دور و اطراف خودش می بیند که از این ماده مصرف می کند، سعی کند به هر شکلی جلوی او را بگیرد و اگر خودش مصرف کننده است یک لحظه بترسد. اگر این اتفاق رخ بدهد، خیلی خوش به حال من و فریبرز شده است.

بعد از فرزاد «میوه ممنوعه»، سریال «گلهای گرمسیری» «ساختمان ۸۵ »با شخصیت کامران و… این تصور به وجود می آید که تو مسیر درستی را طی نکردی یا شاید آنطور که باید انتخاب نکردی چرا؟

ـ امروز که به سینما و سابقه خودم در این حرفه فکر می کنم، به این نتیجه می رسم که همواره همین طور بود، آن زمانیکه من خیلی منتظر بودم تا یک اتفاق خوب برایم رخ دهد، نشده و شانس از دستم فرار کرده، آن زمان که در اوج نا امیدی منتظر هیچ ماجرای خوبی نبودم و حتی  تئاتر خیابانی هم اگر پیشنهاد می شد کار می کردم و یا اصلاً تغییر شغل می دادم برای اینکه بتوانم زندگی ام را بچرخانم و بگذرانم کاری به من پیشنهاد شده که با خوش شانسی خیلی خوب از آب در آمده است. نمی توانم بگویم پیش از «گل های گرمسیری» آنطور که باید برای من رقم نخورد،

من پس از آن سریال با راما قویدل سریال «شب می گذرد» را کار کردم که سریال بسیار خوبی برای شبکه تهران بود هم به لحاظ کارگردانی و هم به لحاظ تدوین، اجرا، موسیقی و حتی بازی ها، ولی اصلاً دیده نشد! در پخش سوم، کار کمی در چهاچوب سریال دیده شد.

غیر از این من سفری ۲ ساله داشتم و مجبور بودم به خاطر پول چند انتخاب اشتباه انجام بدهم. می توانم بگویم در آن سال دوستان بدترین سو استفاده های حرفه ای را از من کردند و من تنها توانستم آن دوران را بگذرانم، همین! در این سالها نمایش «چاله» را بازی کرده ام که یک اتفاق خوب برای من بود. کار سهیل بیرقی که در آن با اندیشه فولادوند و عاطفه نوری همبازی بودم.

عمار تفتی و شاهرخ استخری

و حرف آخر….

ـ من بازی در سریال فریبرز عرب نیا را یک اتفاق خوب دیدم. همیشه سعی می کنم امیدم را از دست ندهم، روشن باشم، سر حال باشم تا بتوانم احوال خوبم را به یک نقش خوب منتقل کنم تا آنچه باید را از توانایی های خود به معرض نمایش بگذارم.


فیلمهای سینمایی عمار تفتی 

ایلیا، نقاش جوان (۱۳۷۱ ، به کارگردانی ابوالحسن داوودی)
نون و گلدون (۱۳۷۴ ، به کارگردانی محسن مخملباف)
مرد بارانی (دستیار کارگردان فیلم) (۱۳۷۸ ، ابوالحسن داوودی)

شراره (دستیار صحنه و لباس فیلم) (۱۳۷۸ ، سیامک شایقی)
فرزندان خورشید (دستیار صحنه فیلم) (۱۳۷۸ ،حسین محجوب)
نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ (بازیگر، دستیار کارگردان فیلم) (۱۳۷۹ ، ابوالحسن داوودی)

زنگی و رومی (دستیار صحنه فیلم) (۱۳۸۰ ، ناصر تقوایی)
جایی برای زندگی (۱۳۸۲ ، محمد بزرگ‌نیا)
ارتفاع ۹/۴۶ (۱۳۸۵ ، سیامک شایقی)

خواب زمستانی (۱۳۸۶ ، سیامک شایقی)
شرقی (۱۳۸۷ ، عبدالرضا منجزی)
به تهران خوش آمدید (۱۳۹۱ ، رضا سبحانی)
مزارشریف (۱۳۹۳-۱۳۹۲ ، حسنبرزیده)


سریال های عمار تفتی 

سفید، سیاه، خاکستری ( ۱۳۷۵ سیامک شایقی )  
زنبق های وحشی ( ۱۳۸۱ بهرام کاظمی) 
پای پیاده  ( ۱۳۸۴  اصغر توسلی ) 

زیر زمین (۱۳۸۵   علیرضا افخمی) 
میوه ممنوعه  (۱۳۸۶ حسن فتحی) 
گل های گرمسیری  (۱۳۸۷محمد مهدی عسگرپور )

شب می گذرد ( راما قویدل)
ساختمان ۸۵   ( ۱۳۸۸  مهدی فخیم زاده ) 
ده عکس ترانه پاییزی  ( بهمن زرین پور) 
خط سوم  ( ۱۳۸۹  داریوش یاری)

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد  ( ۱۳۹۰ نوید میهن دوست ) 
خانه دوستی ( ۱۳۹۱ احمد فیضی  ) 
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد -اپیزود مسافر دو دنیا  ( احمد معظمی و محمود معظمی) 
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد -بهترین راه   (حسین فلاح) 

شاید برای شما هم اتفاق بیفتد -سکوت  (محمود معظمی) 
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – آغاز تلخ  (احمد معظمی) 
رنگ شک  (فریبرز عرب نیا )  

در بند اروند ( سیامک صرافت) 
نیاز (1394)
پریا   (1395  حسین سهیلی زاده) 
پرواز در ارتفاع صفر (1396)


تئاتر های عمار تفتی 

دشت مینو (۱۳۸۵)
تبرئه شده (۱۳۸۷)
یک شاخه گل با بوی وارطان (۱۳۹۰)
چاله (۱۳۹۱)

بیوگرافی عمار تفتی


تله فیلم های تلویزیونی عمار تفتی 

روبات (۱۳۸۵ ، مهرداد خوشبخت)
پاسخ رحمان (۱۳۸۶ ، جواد افشار)
بام تا بام (۱۳۸۶ ، مجید تربتی فرد)

جایی نزدیک آسمان (۱۳۸۶ ، سامان سالور)
خانه ساحلی (۱۳۸۷ ، صادق کرمیار)
سبز، سپید، سرخ (۱۳۸۷ ، مجید تربتی‌ فرد)

گام های معلق (۱۳۸۸ ، شاهرخ دولکو)
شما پلیسید (۱۳۸۹ ، عاطفه خادم الرضا)
حرف مردم (۱۳۹۰ ، داریوش یاری)

توپ، شوت، شیشه (۱۳۹۰ ، بهمن شهروان)
نقاب پوشالی (۱۳۹۱ ، حسین گنجخانی)
به رنگ انار (۱۳۹۱ ، اسرافیل علمداری)

بیوگرافی عمار تفتی و همسرش +عکسها و گفتگو

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال عاشقانه

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال عاشقانه

تاریخ پخش : 24 خرداد

دانلود قسمت یازدهم 11 سریال عاشقانه

ژانر : سریال ایرانی ، اجتماعی ، عاشقانه

سال ساخت : 1395-1396

تهیه کننده : مهدی گلستانه

نویسندگان : علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی

کارگردان سریال عاشقانه : منوچهر هادی

بازیگران : محمدرضا گلزار,مهناز افشار,حسین یاری ,پانته آ بهرام ,بهاره کیان افشار, ساره بیات, هومن سیدی,حمیدرضا پگاه, سارا رسول زاده,مسعود رایگان,علیرضا زمانی نسب و  فرزاد فرزین

تعداد قسمت ها : 17-15


خلاصه داستان قسمت 11 عاشقانه : در این قسمت فرزاد فرزین از فردی که بدل او بوده است شکایت میکند . همچنین سهیل درخواست پگاه مبنی بر این که 110 میلیون پول نقد خواسته بود را انجام می دهد و در یک مهمانی این پول را به وی میدهد . همچنین گیسو نیز به علت درگیری با پگاه مصدوم میشود و سهیل که شاهد ماجرا بوده است به کمک گیسو می رود و …


لینک های دانلود

دانلود با کیفیت 1080 ( 2000 تومان)

دانلود با کیفیت 720 ( 1800 تومان)

دانلود با کیفیت 480 (1500 تومان)

دانلود با کیفیت 360 (1000 تومان)

پسورد و رمز فایل :


بخش های رایگان سریال

آهنگ ابتدایی سریال از فرزاد فرزین – دانلود

آهنگ پایانی سریال از فریدون آسرایی – دانلود



لینک منبع : http://www.ariapix.net/1396/03/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%82%D8%B3%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87%D9%85-11-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87.html




بیوگرافی حامد کمیلی و همسرش


حامد کمیلی

 حامد کمیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 تیر 1361 در اصفهان می باشد و 35 سال سن دارد.

تحصیلات : دارای مدارک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و کاردانی کامپیوتر است. 

 حامد کمیلی برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر  ازجشنواره تئاتر فجر می‌باشد. 

وی نوازنده پیانو و تار است و همچنین بسکتبال هم بازی می کند. 

حامد کمیلی فعالیت سینمایی خود را از سال 1387 با بازی در فیلم تردید ساخته واروژ کریم مسیحی آغاز نمود و با سریال اغما به خوبی شناخته شد.

ازدواج و همسرش

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سال ها پیش عکسی از تینا آخوند تبار و حامد کمیلی منتشر شد، در آن عکس و در ان مرحله این ذو بازیگر برای رهایی از هجمه ها اعلام کردند با یکدیگر محرم بودند و قرار است ازدواج کنند، خبری که در نهایت به ازدواج ختم نشد !

حامد کمیلی و همسرشحامد کمیلی و مهناز افشار

گفتگو با حامد کمیلی 

شاید یکی از بهترین مناسبت ها برای برقراری اینگفت و گو علاوه بر حضورت در سریال «پروانه»، از راه رسیدن روز زن و مادر باشد، به این دلیل که تو متولد تیر ماه هستی و تیر ماهی ها هم در عشق به مادرهایشان زبانزدند. حالا این ویژگی تیرماهی ها در تو هم وجود دارد یا نه؟

(خنده) بله، به هر حال من فرصت به دنیا آمدن در ماه های دیگر سال را که نداشتم، اما قطعا علاقه به مادرم به خاطر تیرماهی بودنم نیستو چیزیست که نمی توانم از خودم جدایش کنم، برایش احترام قائلم و موجودیت امروز خود را مدیون او می دانم. این احترام و رابطه همواره میان ما متقابل است.

راست است که می گویند مردهای تیرماهی خسیس اند؟!

فکر نمی کنم! حالا خودت هم تیر ماهی هستی و می توانی درباره این مسئله نظر بدهی. می دانی… بحث خساست نیست.

آره ولی تو علاوه بر اینکه تیر ماه به دنیا آمدی، اصالتا متولد اصفهان هم هستیی!

ببین این بخش از حرف هایت که می گویی اصفهانی ها خسیس اند را اصلا نمی توانم بپذیرم، نه اینکه فکر کنی چون اصفهانی ام دارم دفاع می کنم، فقط به این دلیل اینقدر محکم این حرف را می زنم چون اصفهانی ها را خیلی خوب می شناسم؛ به نظرم اصفهانی ها «شعورمند» هزینه می کنند؛ این خیلی با خساست فرق می کند. تعریف ما از خساست یعنی به چیزی نیاز داشته باشی اما نخواهی برای به دست آوردنش هزینه اش را بپردازی اما اگر یک اصفهانی به چیزی واقعا نیاز داشته باشد حتما بهترین هزینه را خواهد کرد تا بهترین نوعش را به دست بیاورد. شاید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنند ولی مطمئنا بهترینش را انتخاب خواهند کرد.

هیچ کس نمی تواند منکر فرهنگ و تمدن غنی اصفهان شود، همه دیگر «اصفهان، نصف جهان را شنیده ایم»؛ وقتی وارد بحث تاریخی این شهر شوی و به آدم هایش در هر کجای دنیا که باشند نگاه کنی پی به فرهنگ غنی شان خواهی برد. خودم دوستان اصفهانی زیادی دارم که امروز آدم های بزرگی شده اند و همیشه به دوستی و ارتباط با آنها افتخار می کنم. من حتی اولین شعبه از برند «گارنو» را نیز در اصفهان تاسیس کردم؛ برندی که کارش انتخاب اقلام متفاوت از نقاط گوناگون جهان است و مخاطبان خاص خودش را دارد. زمانی که تصمیم گرفتم اولین نمایندگی این برند را در اصفهان تاسیس کنیم، همه دوستانم می گفتند چرا می خواهی ریسک کنی و در اصفهان که کسی چنین پول هایی هزینه نمی کند این فروشگاه را بزنی! در حالی که به نظر من اصفهان شیک پوش هایی دارد که از تهرانی ها بیشتر هزینه می کنند. آنچه باید بدانیم تفاوت قائل شدن میان «خساست» و «شعورمند هزینه کردن» است؛ من معتقدم اصفهانی ها بسیار شعورمند پول هایشان را خرج می کنند و این اسمش خساست نیست.

اگر می دانستم روی شهرت اینقدر حساسی مصاحبه مان را از یک جای دیگر شروع می کردم!

نه، اصلا بحث حساسیت نیست. ببین بعضی مواقع صفت هایی درباره آدم ها به کار می برند که ناخودآگاه در ذهن بقیه ماندگار می شود و روی دیدگاه شان تاثیر بسیاری می گذارد در حالی که وقتی وارد جزئیات آن شوی، با دلایل زیبایی روبه رو خواهی شد. وقتی اصفهان را چه به لحاظ جغرافیایی و چه مردم شناسی بررسی می کنی، به یکسری خصوصیات می رسی که حتما برایت جذاب خواهد بود؛ یکی اش همین موضوع که اصولا اصفهانی ها هر گاه تحت فشار قرار گرفته اند آدم های بزرگی از میان شان برخاسته اند. درباره اصفهانی ها این تاکید را دارم و بسیار آگاهانه حاضر به یک بحث کامل هستم چون به شدت معتقدم اصفهانی ها شعورمند خرج می کنند واسم این «خساست» نیست!

حامد کمیلی ,عکس حامد کمیلی ,بیوگرافی حامد کمیلی

هر هفته که گفت و گوهای ما منتشر می شود، خواننده های روزنامه درباره مصاحبه و مصاحبه شونده نظرات مختلفی می دهند. فکر کنم این هفته با دفاعی که ازهمشهری هایت کردی، کلی اصفهانی برایت پیامک تشکر بفرستند.

در هر صورت من همیشه به اصفهانی بودن خودم افتخار کردم.

راست است که آدم ها وقتی به شهرت می رسند و ستاره می شوند زمانی که بخواهند سفر کنند شهر خودشان اولویت دهم شان خواهد شد؟ یعنی اگر قرار باشد به سفر بروی ترجیح می دهی با توجه به توانایی مالی یاحتی دور بودن از نگاه مردمبه خارج از کشور بروی تا اینکه بخواهی از تهران بروی اصفهان و کنار همشهری هایت باشی.

نمی توانم درباره دیگران نظری بدهم ولی برای خودم هرگز این شکلی نبوده است. نمونه اش نگاه و سلیقه خاص خودم به مقوله بیزینس بود که قصد داشتم کنار بازیگری کار دیگری نیز داشته باشم و اولین قدمم را از اصفهان شروع کردم؛ این یعنی باید به واسطه آن کارم هم شده بیشتر به اصفهان سفر کنم و حضور بیشتری آنجا داشته باشم، اگر غیر از این بود کارم را از هر جایی غیر از اصفهان شروع می کردم.

خب تو برادر بزرگ خانواده هستی و ایمان و احسان برادران دوقلو اما کوچک تر خانواده تان هستند. هیچ وقت در خانه تان بحثی با این مضمون که هر چه برادر بزرگ تر بگوید و تعیین و تکلیف کند وجود نداشت؟

هر دو برادر من دوست داشتند با تخصص خاص خودشان وارد کارهایی شوند که دوست دارند. شاید کارهایشان تا حدودی مرتبط با هنر باشد اما را این ارتباط مطلق نیست؛ هر کسی استعداد و علاقه خودش را پیدا کرده و امروز به آن مشغول است. یکی شان معماری می خواند و دیگری عمران؛ هر دویشان هم در همان زمینه تحصیلی شان مشغول کار هستند.

یعنی هیچ وقت نگفتند داداش حالا دست ما رو هم بگیر بازیگر کن؟

صادقانه بگویم شاید یک وقت بهشان گفته باشم بچه ها می خواهید وارد حرفه بازیگری شوید یا نه؟ ولی واقعا گرایش شان به چیزهای دیگری بود؛ هم در بحث ورزش و هم هنر به چیزهای دیگری معتقد بودند و من هم با این شعور به قضیه نگاه کردم که هر کاری دوست دارند و فکر می کنند درست تر است را انجام دهند.

شده تا حالا به این موضوع فکر کنی که کاش سراغ بازیگری نمی رفتی و بههمان نواختن ساز پیانو و سه تارت ادامه داده بودی؟ مثل اینکه اگر سراغ هر کاری غیر از بازیگری می رفتی باز هم در یک رشته هنری فعالیت می کردی.

آره، صادقانه اش این است که این جمله شعار نیست ولی اگر یک بار دیگر هم قرار بود دست به انتخاب شغل بزنم قطعا باز هم سراغ بازیگری می رفتم؛ در بازیگری برای من یک جورهایی عشق بازی وجود دارد. احساسم بر این است که فرصت زندگی آنقدر نیست که بخواهم به چیزی غیر از عشقم فکر کنم. اصولا معتقدم اگر به عشقت بها بدهی و سعی کنی با تمام وجود در خدمتش باشی «برکت» هم به همراهش خواهد آمد؛ یعنی همان عشق می تواند فضایی باشد برای پیشرفتت و شخصیت اجتماعی به ارمغان بیاورد. اینها همه در صورتی اتفاق می افتد که واقعا بهای لازم را برایش قائل شوی. برای همین است که همیشه گفته ام مهم نیست چه کار می کنی، بلکه 

مهم این است که کاری که می کنی عاشقش باشی. من هم مثل خیلی از آدم های همین جامعه زمانی که قرار بود شغلم را انتخاب کنم پیش خودم می گفتم خب این شغل رویای من است و به فلان شغل هیچ علاقه ای ندارم هر چقدر هم بحث مالی اش خوب بوده باشد. من هم مثل خیلی از آدم های دیگر در برهه ای از زندگی ام درگیر این تفکیک بود، تا جایی که در یک دوره از زندگی به خودم گفتم «حامد، دیگر فرصتی نداری! مگر قرار است چند سال زندگی کنی؟ پسعشقت را با تمام وجود باش.» از همان جا کار تئاتر را شروع کردم و خدا را شکر می کنم که از دوران نوجوانی تئاتر به عنوان یک مکمل در کنار تحصیلاتم شروع شد؛ در واقع به لطف خدا آنچه دوست داشتم را خیلی زود پیدا کردم و سراغش رفتم. البته با سختی های زیادی در تئاتر روبه رو شدم و چیزی را به همین راحتی به دست نیاوردم، چون در شرایطی که بودم بسیار دشوار بود.

حدود ۸-۷ سال در اصفهان با چنگ و دندان فقط تئاتر کار کردم؛ از پلاتو بگیر تا کارهایی که با بچه های دانشگاه سوره اصفهان انجام می دادم؛ یعنی دانشجوی رشته کامپیوتر بودم ولی به محض اینکه تعطیل می شدم از دانشگاه مان مستقیم می رفتم پلاتوی دانشگاه سوره اصفهان و مثلا پروژه پایان ترم بچه های سوره را بازی می کردم. از یک مقطع به بعد احساس کردم دیگر لازم است که با تمام وجود در خدمت عشقم باشم و آنجا شروع اتفاق های بزرگ و متفاوت زندگی من بود.

بیوگرافی حامد کمیلی

اینستاگرام حامد کمیلی : instagram / hamedkomaily

مثل اینکه در زندگی ات کلا به واژه «غافلگیری» علاقه زیادی داری؟ چه غافلگیر بشوی و چه بخواهی غافلگیر کنی.

آره، واقعا سورپرایز را دوست دارم، چون یکی از اولویت ها و ایده آل های اصلی زندگی من همواره ریسک و سورپرایز شدن بوده است؛ چون پر از هیجان است و من عاشق هیجانم. ببین من همیشه معتقد بوده ام که زمانی رابطه آدم ها با مشکل مواجه می شود که آنها از یکدیگر انتظار داشته باشند. زمانی که از طرف مقابلت، دوستت، همسرت یا نفر دوم رابطه ات انتظار داشته باشی دو اتفاق ممکن است رخ بدهد؛ یا آن انتظار برآورده می شود یا نه. مثلا تصور کن روز تولدت است و انتظار داری دوستت آن روز را یادش باشد. اگر آن دوستت روز ختولدت را یادش باشد و برایت هدیه ای بفرستد که خب، انتظارات را برآورده کرده است،

در واقع اتفاق عجیبی نیفتاده است و نهایتش این است که ناراحت نشده ای حالا شاید با هدیه اش یک مقدار هم خوشحال شده باشی اما حالا بیاییم اینطوری نگاه کنیم که از یک نفر انتظار نداشته باشی که روز تولدت در خاطرش باشد بنابراین اگر آن روز بهت زنگ بزند با تمام وجودت خوشحال خواهی شد چون منتظرش نبوده ای. حالا تماس همان تماس است اگر یک هدیه هم دریافت کنی که دیگر خوشحالی ات چندین برابر خواهد شد. برای همین است که مبنای زندگی ام را روی عدم انتظار گذاشته ام؛ یعنی ممکن است بی واسطه کاری را انجام دهم و رهایش کنم، آن کار خودش می رود کارمای خودش را ایجاد می کند و به عنوان یک سورپرایز دوباره به سمت خودم بازمی گردد. آن موقع است که غافلگیر می شوم و از آن غافلگیری لذت خواهم برد.

فکر می کنم در زمینه غافلگیر کردن آدم ها دستی هم بر آتش داری!

چطور؟

ببین دلیل سوال قبلی ام این بود که آدم وقتی کارنامه بازیگری ات را روبه رویش قرار می دهد حسابی غافلگیر می شود! به خاطر تفاوت نگاه ها و نقش هایی که تا امروز بازی کردی می گویم. یعنی تو هم تجربه بازی در سریال هایی چون «اغماء»، «پیامک از دیار باقی»، «پرواز در حباب» و… را داری هم «دلقک ها»، «طلاق به سبک ایرانی» و…! یک دنیا تفاوت میان دنیای هر کدامشان دیده می شود. می شود از روی همین انتخاب هایت به این نتیجه رسید که خودت علاقه زیادی به تجربه اتفاق های متفاوت داری.

بله کاملا. همیشه گفته ام که من خودم را در مرحله به دست آوردن تجربه می بینم؛ دارم خودم را پیدا می کنم، بنابراین در این مسیر نیاز دارم که خودم را در قالب های متفاوت ببینم و نشان بدهم. البته درصدی از این ریسک من به تئاتری بودنم برمی گردد؛ یعنی شاید هر کسی به ویژه زمانی که اسمی پیدا کرد و جایگاهش مشخص شد دست به ریسک هایی از این جنس نزند. مثالش زمانی می شود که من آمدم با «اغماء» خودم را در قالب یک نقش جدی و به جامعه قبولاندم و ناگهان آمدم در «پسر آدم، دختر حوا» بازی کردم! این تفاوت ها هم باعث خروج خودم از یکنواختی می شود هم به خودم اجازه می دهد برای شغلم کنکاش کنم؛ بی شک بازی در هر نقشی 

احتیاج به مطالعه، آگاهی و دیدن بسیار دارد و ساده محقق نمی شود. ضمن اینکه این کار باعث می شود تماشاگر هم غافلگیر شود، یعنی تماشاگر همیشه حامد کمیلی را می بیند که خارج از عرف حرکت می کند. مثل همین سریال «پروانه» به کارگردانی آقای «جلیل سامان» که الان در حال پخش از تلویزیون است؛ تماشاگر بعد از مدتی که چشمش به کارهای سینمایی من عادت کرده است، یک دفعه با کاری جدی و تاریخی مواجه می شود که برای خودم هم غافلگیری خوبی به حساب آمده است. این برای خودم هم جالب است که نظر اکثریت درباره حامد کمیلی این است که او متفاوت است و این قشنگ ترین جمله ایست که می توانم بشنوم؛این تفاوت جذابیت زیادی برای خودم هم دارد. در کل تمام سعی ام در این سال ها خارج از شدن سیستم عرف مدار و کلیشه ای رایج سال های اخیر سینماست

به نظرت آن ذهنیتی که مردم بعد از بازی در نقش الیاس در «اغماء» از تو پیدا کردند و تو را با کاراکتر شیطان شناختند امروز و بعد از بازی در نقش های مختلف از بین رفته است؟

به هیچ وجه لازم ندارم آن ذهنیت پاک شود! آنچه لازم دارم این است که تماشاگر من را به عنوان یک بازیگر بپذیرد و زمانی که دارد «پروانه» را می بیند دیگر «حامد کمیلی» را نبیند بلکه «امیر» را ببیند. برایم مهم است اگر یک بار دیگر «اغماء» پخش شد «الیاس» را ببیند نه «حامد کمیلی» را. تمام تلاشم این است که در لابه لای این تفاوت ها اعتماد تماشاگر به خودم را حفظ کنم. این کار سختی است وگرنه بازی کردن نقش های متفاوت بسیار راحت است. قشنگ ترین حالتش این است که به گونه ای بازی کنی که برای تماشاگرت باورپذیر به نظر برسی و تو را در آن نقش قبول کند. این اتفاق حسی بزرگ در من را سیراب می کند.

عکس حامد کمیلی

بیا تصور کنیم آدم یا موجودی سراغت می آید و می گوید من می توانم کاری انجام دهم که تو به ۸-۷ سال پیش برگردی تا جلوی تمام خطاها و احتمالا اشتباهاتی که در این مسیر چند ساله ات تجربه کردی را بگیری. یعنی به سال هایی که تازه قصد ورود به دنیای تصویر و سینما داشتی. آیا حاضری بابت این کار پولی هزینه کنی یا نه از همین روند و جایگاه امروزت راضی ای؟

(بعد از کمی مکث…) بگذار صادقانه بهت بگویم، شاید واقعا این کار را انجام ندهم. می دانی چرا؟ این به معنی این نیست که بگویم در این مسیر ۷ ساله هر کاری انجام داده ام درست بوده است. من در این ۷ سال کارهایی را انجام داده ام که شاید اسمشان را «اشتباه» نگذارم اما قطعا جزو تجربه های نادرست کارنامه بازیگری ام به حساب می آیند؛ تجربه هایی که شاید نباید اتفاق می افتاد ولی هر کدام از آنها درس هایی برای من داشتند که اگر الان بخواهیم برگردیم و دیگر آن تجربیات را نداشته باشم احساس می کنم یک جای کار لنگ می زند. من تا 

امروز در کارنامه ام اشتباهاتی داشته ام که قبلا همبه صورت رسمی درباره شان حرف زده ام، شاید جزو معدود بازیگرانی باشم که یک دفعه آمدم گفتم «من فلان کارم را دوست ندارم و کار من نیست» و با جسارت زیاد از مردم به خاطر اتفاقش عذرخواهی کرده ام ولی امروز می گویم اگر این کار در کارنامه ام نباشد یکی از تجربیات تلخم نیست، در حالی که اگر باشد باعث می شود جای دیگری از زندگی کاری ام دچار این لغزش نشوم.

شاید اگر در آینده این اتفاق تلخ برایم می افتاد شرایط خیلی بدتر می شد. برای همین تمام تجربیات تلخ زندگی ام را لازم دارم و نگه شان می دارم. شاید در این ۷ سالی که از آن حرف می زنی تجربیات تلخی داشته باشم ولی آن تجربیات امروز جزو دردهای ارزشمند زندگی من است.

حتی به قیمت عقب افتادن ۴-۳ ساله ات از آن روند رو به رشدی که یک ستاره به نام «حامد کمیلی» اغماء در حال طی کردنش بود؟

بستگی دارد عقب افتادن را در چه چیزی تعریف کنیم؟ تصور کن این اشتباه من چند سال دیگر اتفاق می افتاد! خدایی که من دارم با آگاهی بیشتری در حال چیدن مسیر زندگی من است. زمانی چید که من لازم داشتم.

فیلم های سینمایی حامد کمیلی 

۱ –  ایتالیا ایتالیا (۱۳۹۵) 
۲ –  بوف کور (۱۳۹۵) 
گیلدا
۳ –  خانه ای کنار ابرها (۱۳۹۲) 
۴ –  زیباتر از زندگی (۱۳۹۰) 

۵ –  اخلاقتو خوب کن (۱۳۸۹) 
۶ –  پایان نامه (۱۳۸۹) 
۷ –  پرستوهای عاشق (۱۳۸۹) 

۸ –  دردسر بزرگ (۱۳۸۹) 
۹ –  هر چی خدا بخواد (۱۳۸۹) 
۱۰ –  دلقک ها (۱۳۸۸) 

۱۱ –  شکلات داغ (۱۳۸۸) 
۱۲ –  پسر آدم، دختر حوا (۱۳۸۷) 
۱۳ –  تردید (۱۳۸۷) 

حامد کمیلی ,عکس حامد کمیلی ,بیوگرافی حامد کمیلی

سریال های حامد کمیلی 

نفس گرم، محمدمهدی عسگرپور، ۱۳۹۴
پرده نشین، بهروز شعیبی ۱۳۹۳
پروانه، جلیل سامان ۱۳۹۲

پیامک از دیار باقی، سیروس مقدم، ۱۳۸۶
خانه شش در، ۱۳۸۶
نقش جهان، ۱۳۸۶

ملک دل، محمد درمنش، ۱۳۸۶
خط شکن، مسعود تکاور، ۱۳۸۶
اغما، سیروس مقدم ۱۳۸۶

به دنیا بگویید بایستد، محمدرضا آهنج ۱۳۸۵
پرواز در حباب، سیروس مقدم، ۱۳۸۵
فیلم های تلویزیونی حامد کمیلی

گوشه نشینان، سیروس مقدم ۱۳۸۵
عبور از شب، مهدی کرم پور ۱۳۸۶
حرف ربط، فریدون خسروی ۱۳۸۶

بگو که رؤیا نیست، مهدی گلستانه ۱۳۸۷
فراری، سعید عالم‌زاده ۱۳۸۸
طلاق به سبک ایرانی، فرید کلهر ۱۳۸۸
وقتی نبودم، داریوش یاری ۱۳۸۸

حامد کمیلی ,عکس حامد کمیلی ,بیوگرافی حامد کمیلی

بیوگرافی حامد کمیلی و همسرش

داستان و بازیگران سریال پنچری

سریال پنچری ,بازیگران سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

سریال پنچری به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌ نژاد می باشد که تهیه کنندگی آن برعهده مهران مهام می باشد . فیلم برداری این سریال اوایل زمستان 95 آغاز گردید و هم اکنون نیز ادامه دارد تا برای پخش آماده گردد.

زمان پخش : طبق شنیده قرار است این سریال در ایام ماه رمضان 1396 از یکی از شبکه ها پخش گردد که تا کنون قطعی نشده است.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران و تصاویر سریال می پردازیم .

بازیگران پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری

اسامی بازیگران فیلم به همراه نقش

یوسف تیموری در نقش حمید / حمید لولایی در نقش عمو پرویز / ‌مهران غفوریان / رضا داود نژاد در نقش قادر / رضا نیکخواه در نقش حبیب / زهره فکور صبور در نقش افسانه / مائده طهماسبی در نقش آشفته / مریم سعادت در نقش متانت / شهین تسلیمی در نقش پوران / شهره سلطانی / سولماز غنی / بهشاد شریفیان / ‌ فرزاد حاتمیان در نقش سرایدار / نازگل فرنقی دختر بچه / حمید غلامی در نقش نگهبان شرکت و…

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

موضوع و داستان سریال پنچری

«پنچری» داستان پسری است که همه مقدمات را چیده تا به دختر مورد علاقه اش برسد اما در این مسیر اتفاقاتی رخ می دهد که او برای رسیدن به خواسته اش همه اطرافیانش را به چالش می کشد و…

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

توضیحات حمید لولایی در خصوص نقش خود : شخصیت عمو پرویز آنقدر برادرزاده خود را دوست دارد که حاضر است خودش به خانه سالمندان برود و خانه اش را به برادرزاده اش که می خواهد ازدواج کند، بدهد و طی داستان ما اتفاقات مختلفی را در روند ازدواج این شخصیت و البته قصه های شخصیت های دیگر می بینیم.

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

تست گریم بازیگران سریال پنچری

پشت صحنه سریال پنچری

پشت صحنه سریال پنچری

پشت صحنه سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران زن پنچری ,بازیگران فیلم پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

عوامل سریال پنچری

تهیه کننده: مهران مهام، نویسنده و کارگردان: برزو نیک نژاد،‌ مدیر تولید: نعمت یمینی، دستیار اول کارگردان: حامد مختاری، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، منشی صحنه: الهام اخوان، مدیر برنامه ریزی: احسان سجاد حسینی، دستیار برنامه ریز: مینا نیکو، مدیر تصویربرداری: محمد ناصری.

تصویربردار: فردین ناصری، دستیاران تصویر: محمد داوطلب، ساسان ذعفری، میلاد کریمی، اسماعیل ناصری، هومن سلماس، علی مردمی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، دستیاران: محمد ترکاشوند، حمید بخشی، سبحان دهقانی فر، مهناز نوروزی، افسانه براتیان، مشاور رسانه ایی: مجتبی احمدی.

طراح گریم: زهره سیاهپوش، مجریان گریم: ابوالفضل خدابنده لو، محمد عرب، فرنوش رضایی، عکاس: سمیرا بختیاری، تصویربردار پشت صحنه: علی حمد خدا، مدیر تدارکات: مهدی عباسی پور، دستیار تدارکات: بهرام صادقی، خدمات: داود علیزاده، حمل و نقل: احمد قنبری و… .

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

عکس پشت صحنه سریال پنچری

بازیگران سریال پنچری ,سریال پنچری ,داستان سریال پنچری

پنچری

بازیگران زن سریال پنچری

مهمان امشب ماه عسل کیست

مهمان امشب ماه عسل 96

نرگس کلباسى در اولین گفتگوی تلویزیونى خود مهمان “ماه عسل” مى‌شود

ماه عسل ۹۶ در هشتمین قسمت خود امشب در حالی از شبکه سه سیما پخش میشود که بعد از دو روز تعطیلی به خاطر همزمانی پخش این برنامه با مسابقات والیبال جهانی به روی آنتن نرفت. اما اتفاق ویژه هشتمین قاب ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی دعوت از نرگس کلباسی زن نیکوکار ایرانی است.

کلباسی که به وأسطه فعالیت های خیرخواهانه اش به مردم شناخته شده چندی پیش در هندوستان به خاطر یک ماجرای عجیب و پیچیده محکوم به قتل و درنهایت پس از هفته ها مقاومت و دفاع در برابر این پرونده سازی ، تبرئه شد.

لازم به توضیح است که این پرونده در حالی بسته شد که با برگزاری کمپین های مختلف از جانب ایرانیان و چهره های شناخته شده و همچنین وارد عمل شدن تصمیم گیرندگان تاثیرگذار و دولت، این ماجرا ختم به خیر شد.

 کلباسی فروردین امسال پا به ایران گذاشت و ماه عسل به عنوان اولین برنامه تلویزیونی میزبان قصه پر پیچ و خم این زن نیکوکار است که حالا دیگر نامش جهانی شده خواهد بود.

مهمان امشب ماه عسل

دانلود قسمت دهم عاشقانه

دانلود سریال عاشقانه قسمت دهم

دانلود قسمت ۱۰ سریال عاشقانه با چهار کیفیت HD و لینک مستقیم

دانلود سریال عاشقانه قسمت 10

لینک های دانلود | Download Link

دانلود با کیفیت عالی 1080 (پیشنهادی) (قیمت 2000)

دانلود با کیفیت خوب 720P (قیمت 1800)

دانلود با کیفیت معمولی 480p (قیمت 1500)

دانلود با کیفیت پایین 360p (قیمت 1000)

توجه : لینک قرار گرفته به صورت پیش فروش است و فایل دانلود شده دارای رمز است که روز چهارشنبه 17 خرداد ساعت 10 صبح در همین صفحه و کانال تلگرام ما قرار خواهد گرفت.برای عضویت در کانال تلگرام اینجا کلیک کنید.

آنچه در قسمت 10 خواهید دید : سهیل چک گیسو را به پس میدهد . رضا به همراه همسرش به منزل حاج یونس دعوت میشوند و در این مهمانی حاج یونس به تخریب ریحانه همسر رضا می پردازد و همین موضوع باعث بحث رضا و پدرش می شود. از طرف دیگر نیز پیمان رد فرزاد فرزین تقلبی را در یک باغ میزند و بعد از آن فرزاد فرزین با بدل تقلبی اش رو به رو میگردد . پگاه نیز به منزل گیسو می رود تا در مورد دخالت او در زندگی اش صحبت کند و …

توجه : این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نمیگیرد پس وقت خود را بیهوده تلف نکنید . شما با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید این سریال را به صورت حلال و قانونی دانلود کنید و از عوامل آن حمایت کنید . وجه پرداختی شما مستقیما به حساب شرکت پخش کننده هنرنمای پارسیان واریز میگردد.

تیزر قسمت ده – دانلود

تصاویر مربوطه

عاشقانه 10

قسمت 10 عاشقانه

بازیگران: محمدرضا گلزار ، مهناز افشار ، ساره بیات ، حسین یاری ، هومن سیدی ، فرزاد فرزین ، بهاره کیان افشار ، مسعود رایگان ، حمیدرضا پگاه ، پانته آ بهرام ، علیرضا زمانی نسب و سارا رسول زاده…

کارگردان : منوچهر هادی

قسمت دهم عاشقانه

دانلود قسمت دهم عاشقانه


بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش +عکس ها و گفتگو

زهره فکور صبور

بیوگرافی و زندگینامه

زهره فکور صبور بازیگر سینما و تلویزیون متولد 1 فروردین 1357 در تهران می باشد و 39 سال سن دارد.

پدر وی اهل کرمانشاه و مادرش سمنانی می باشند . وی 3 خواهر و 1 برادر دارد.

وی فعالیت هنری و بازیگری خود را با حضور در سریال از نفس افتاده در تلویزیون آغاز کرد. 

 همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال 1380 با بازی در فیلم بوی گل سرخ ساخته ناصر محمدی آغاز نمود. 

آخرین حضور در تلویزیون سریال پنجری در نقش افسانه می باشد که سال ۹۶ پخش میگردد.

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در خصوص ازدواج و همسر وی در دسترس نمی باشد.

گفتگو با زهره فکور صبور 

از خانواده‌تان بگویید؟

من در یک خانواده 7 نفره زندگی می‌کنم، 3خواهر و 1برادر دارم و من خودم فرزند آخر خانواده هستم و با برادرم به علت اختلاف سنی کمی که حدود 1سال دارم رابطه بسیار نزدیک و صمیمی دارم.

زهره فکور صبور و همسرش

چطور پا در عرصه بازیگری گذاشتید؟

واقعیت این است که در تمام طول زندگیم به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم بازیگر شدن بود، سال 1375 که دیپلم گرفتم یکی از دوستانم که در عرصه تئاتر کودک فعالیت داشت، آن زمان نمایشی را در دست داشت  و به دنبال بازیگر برای نقش یک گل بود، به من پیشنهاد داد و من پذیرفتم. بعد از این تئاتر هم، با گروهی از دانشجویان تئاتر در نمایش‌نامه حملت نقشی ایفا کردم، بعد از این قضیه بازیگری برای من جدی‌تر شد، در حین تئاتر حملت دوستانم پیشنهاد دادند که گروهی برای تهیه دو فیلم به دنبال بازیگر هستند و من رفتم و فرم پر کردم و از آنجا بود که توانستم در فیلم باغ کوچک بی‌بی‌گل و همزمان با آن در فیلم روزگار جوانی به کارگردانی آقای شاپورقریب بازی کنم. وقتی این کارها تمام شد به کلاس بازیگری آقای سمندریان رفتم و آنجا دوره دیدم و به این شکل به این عرصه راه پیدا کردم.

مخالفتی برای بازیگر شدن شما در خانواده وجود نداشت؟

زمان بازیگر شدن من تنها کسی که با این مسئله مخالفت کرد برادرم بود و با توجه به اینکه من حدود 1سال داشتم که پدرم فوت کرد، حرف برادرم نه تنها برای من بلکه برای تمام اعضای خانواده‌ام مورد قبول بود، اما بعد از اینکه پشتکار مرا دید و سر ضبط  کارهای من حضور پیدا می‌کرد کم کم این مسئله را پذیرفت.

دلیل کم کار شدن شما در سال‌های اخیر چیست؟

در ابتدای کار و زمانی که سن و سال کمتر است، هر بازیگری دوست دارد همه نقش‌ها را تجربه کند، اما بعد از گذشت مدتی تمام نقش‌هایی که پیشنهاد می‌شود همه یکسان هستند و من این مسئله را دوست ندارم. من بعد از دلنوازان که نقش یک نابینا را داشتم و متفاوت با نقش‌هایی بود که قبلا بازی کردم، دوست دارم بازی‌هایم متفاوت باشد و نقشی را کار کنم که برای نزدیک شدن به آن کمی تحقیق کنم. البته اگر هم بخواهی منتظر نقش خاص بمانی هم خوب تبعاتی دارد که اولا باید مدت زیادی بیکار باشی و بالاخره بُعد مالی زندگی هم هست.

 نگران فراموش شدن نیستید؟

واقعیتش اول خیلی نگران این موضوع نبودم و زیاد به این موضوع  فکر نمی‌کردم، اما کم کم متوجه شدم وقتی آدم زیاد کار نمی‌کند فراموش می‌شود و حتی این مسئله در بُعد کاری هم تاثیرگذار است؛ اگر فیلم‌نامه خوبی باشد که در آن نقشی بسیار مناسب با نوع بازی من هم در آن وجود داشته باشد، زمانی که من کار نمی‌کنم از یاد کارگردان‌ها هم می‌روم و این به ضرر من و هر کسی که این رویه را انتخاب کرده است و برای همین است که به تازگی خیلی روی خاص بودن نقش تمرکزنمی‌کنم و نمایش‌نامه‌ها را راحت‌تر انتخاب می‌کنم.

اندازه محبوبیت خودتان را چه مقدار می‌دانید؟

اگر بخواهم از لحاظ خودم جواب دهم از برخوردی که با مردم دارم، می‌توانم بگویم من را دوست دارند، اما من با چه تعداد آدم باید سرکار داشته باشم که بگویم از نظر همه محبوب هستم، اما خوشبختانه تا امروز با هر که برخورد داشتم برخورد مناسبی با من داشتند و دوستم دارند.

زهره فکور صبور

اینستاگرام زهره فکور صبور: instagram / ZohreFakour

تا چه اندازه نقش‌ها در شما تاثیر دارند؟

شاید درست نباشد اما من تا مدتی بعد از بازی در یک کاراکتر خیلی با آن نزدیک هستم و با آن زندگی می‌کنم و در زندگی عادی من هم وارد می‌شود. حتی گاهی اتفاقی می‌افتد که با خودم می‌گویم مثلا کاش آن قسمت فیلم را به یک شکل دیگری بازی می‌کردم. اما به مرور از حال و هوای بازی‌هایم در می‌آیم.

چه زمانی انسان خوشبخت است؟

خوشبختی در پول، ثروت و… این‌ها نیست و من با این سوال شما یاد جمله آقای انتظامی افتادم که می‌گفتند خوشبختی در دل آدم باید باشد و وقتی دلت خوش باشد آدم خوشبختی هستی که واقعا هم درست است.

آیا شما خود را خوشبخت می‌دانید؟

خوب نمی‌توانم صددرصد جواب بدهم اما تا حدودی ولی نه خیلی زیاد خوشبخت هستم.

به عنوان یک بازیگر زن، چقدر ظاهر را در بازیگری موثر می‌دانید؟
‌ ببینید زمانی که من شروع به کار کردم مثلا سال 1379 چهره و استیل خیلی زیاد موثر نبود و بیشتر مهارت بازیگری اهمیت داشت، ولی امروزه به این مسئله بیشتر بها داده می‌شود و کسانی را می‌بینم که چهره و استیل خوبی دارند اما وقتی وارد بطن بازی آن‌ها می‌شویم متوجه ضعف‌هایشان خواهی شد. به نظر من چهره و استیل بدنی برای بازیگر لازم است اما نباید از اصل بازیگری که نحوه بیان، لحن خوب و مسائلی این چنینی است غافل شد.

بنابراین حتما رژیمی هستید؟

شدیدا، من از بچگی زیاد ورزش می‌کردم و زمانی وارد بازیگری شدم، بخشی از زمان ورزش کردنم به کارم اختصاص یافت و این چنین کمی از ورزش دور شدم و این مسئله هم چاقی و اضافه وزن را همراه دارد. من رژیمی که بگویم هیچی نمی‌خورم ندارم اما خیلی رعایت می‌کنم و مسئله‌ای هم که هست من ذاتا آدم گیاه‌خواری هستم و علاقه زیادی هم به غذاهای آب‌پز و بخارپز دارم و صرفا به خاطر رژیم، تغذیه‌ام این چنینی نیست. 

 بیشتر بیرون غذا می‌خورید یا در خانه؟

من غذای بیرون خیلی باب میلم نیست و اگر برای تفریح بیرون بروم ترجیح می دهم به یک سینما بروم تا به یک رستوران و اگر به رستوران بروم سعی می‌کنم غذاهای خیلی سبک مانند سوپ و سالاد بخورم به جای فست‌فودها.

بیوگرافی زهره فکور صبور

اهل مسافرت هستید؟

من خیلی سفر را دوست دارم ولی الان کمتر می‌روم اما ۴،۵ سال پیش اگر دو روز هم کار نداشتم به مسافرت می‌رفتم به طوری که می‌توانم بگویم سفر مرا بسیار خوشحال می‌کند می‌توانم بگویم مکانش خیلی برایم اهمیت ندارد، اما در بین شهرها مشهد، شمال و شیراز را خیلی دوست دارم و همیشه پیشنهادهای کاری شهرستان را خیلی دوست داشتم.

به نظر شما دختر دست‌پخت خوبش را از مادر به ارث می‌برد؟

دست‌پخت مادرم بسیار خوب است، گاهی به قدری هوس غذاهایش را می‌کنم که برای خوردن یک قاشق از غذاهایش سریع به آن‌جا می‌روم. شما هر اندازه که دلتان بخواهد من کارهای خانه را بسیار خوب انجام می‌دهم اما آشپزیم خوب نیست و فقط غذاهایی که دوست دارم را خوب درست می‌کنم که بیشتر هم، انواع سالادها و سوپ‌ها هستند. من عاشق بادمجان و غذاهایی که با بادمجان درست می‌‌شود هستم و هر وقت مادرم این غذاها را می‌پزد، من فورا به آن جا می‌روم.

رابطه دوستی‌تان با بازیگران چطور است؟

من تقریبا سعی می‌کنم با تمام بازیگران رابطه خوبی داشته باشم، ولی اخلاقی که دارم که نمی دانم خوب است یا بد، دوستان خیلی صمیمی‌ام، دوستانی هستند که از دوران بچگی با آن‌ها دوست بودم و نمی‌توانم سریع دوست صمیمی برای خودم پیدا کنم.

در کنار بازیگری چه کارهای دیگری انجام می‌دهید؟

من از بچگی عاشق خیاطی و بافتنی بودم و در چند سالی که کمتر کار می‌کردم، دوره‌های طراحی دوخت و طراحی پارچه را هم آموزش دیدم و اکنون در کنار بازیگری کارهای طراحی و دوخت انجام می‌دهم.

بهترین فیلم مورد علاقه‌تان چیست؟

کازابلانکا را همیشه دوست داشتم و بعد از این همه دیدن، باز هم برایم جذابیت دارد.

از شرایطی که اکنون در آن هستید راضی هستید؟

اگر اکنون به انتخاب خودم بود شاید بازیگری را به عنوان حرفه انتخاب نمی‌کردم، بازیگر در یک مدت زمان کوتاه درآمد و موقعیت‌های خیلی خوبی دارد و به طور کلی همه چیز بر وفق مرادش هست، اما در طرف دیگر بیکاری و بالا، پایین‌های زیاد دارد و برای من طی کردن این مسائل سخت است. اما بازیگری خاصیتی دارد که آدم را نمک‌گیر می‌کند و اگر هم بخواهی یک مدتی کنار باشی باز وسوسه کار به سراغت می‌آید.

عکسهای زهره فکور صبور

بهترین و بدترین اخلاق زهره فکور صبور؟

بدترین اخلاقم این است که حرف مردم خیلی روی من تاثیر می‌گذارد و با یک حرف خیلی ناراحت و با یک حرف خیلی خوشحال می‌شوم و به نظرم بهترین اخلاقم این هست که خیلی سریع می‌بخشم.

حرف آخر؟

برای تمام مخاطبانتان آرزوی خوشبختی و سلامتی را دارم. 

فیلم های سینمایی زهره فکور صبور 

کنسرت روی آب (۱۳۸۹)
دوشیزه باران (۱۳۸۶)
بوی گل سرخ (۱۳۸۰)

زهره فکور صبور ,بیوگرافی زهره فکور صبور ,عکس زهره فکور صبور

سریالهای زهره فکور صبور 

سریال پنجری

دردسرهای عظیم ۲
دردسرهای عظیم
دلنوازان

گروه هفت
کاشانه
همسفر

یکی‌بود یکی‌نبود
مسافری از هند
سه پنج دو

گروه ویژه
نیستان
روزهای آرزو
بی بی گل

روزگار جوانی (۱۳۷۷)
نرگس
از نفس افتاده

بیوگرافی زهره فکور صبور و همسرش +عکس ها و گفتگو

بازیگران , داستان و موضوع فیلم زیر سقف دودی

زیر سقف دودی

فیلم زیر سقف دودی به کارگردانی پوران درخشنده که اولین نمایش آن در جشنواره فجر سال 95 اتفاق افتاد از روز چهارشنبه 17 خرداد ماه 96 اکرانش را در سینماهای سراسر کشور شروع خواهد کرد . فیلمی که در جشنواره مورد توجه قرار گرفت و مریلا زارعی توانست سیمرغ بهترین بازیگر زن را به واسطه آن دریافت نماید.

در ادامه به معرفی این فیلم می پردازیم.

داستان فیلم زیر سقف دودی

بازیگران فیلم زیر سقف دودی

فرهاد اصلانی / مریلا زارعی / بهنوش طباطبایی /  هوشنگ توکلی /  مریم بوبانی /  هادی مرزبان /  فریبا متخصص /  شهرام حقیقت دوست /  رسول نجفیان /  نفیسه روشن /  آزیتا حاجیان /  حسام نواب صفوی /  فرشید زارعی‌فرد و با معرفی ابوالفضل میری و لاله مرزبان

بازیگران زیر سقف دودی

داستان فیلم زیر سقف دودی

«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ ها می‌پردازد.

شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می‌شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی‌شود و به بحران می‌رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می‌کند.

تیزر و آنونس فیلم

پشت صحنه فیلم زیر سقف دودی

نقد کوتاه فیلم

فیلم داستان زندگی خانواده ای در طبقه مرفه جامعه است که به دلایل فشارهای اقتصادی جامعه تحت فشار و تنزل قرار گرفته است، اما این موضوع تنها بستری است برای تصویر کردن روابط سرد میان اعضای این خانواده که مشکلات مالی آن ها را در خود غرق می کند. مرد خانواده که کارخانه داری رو به ورشکستگی است سا ل ها است رابطه و زندگی عاطفی خود را با همسرش شیرین قطع کرده است،

طلاقی عاطفی بدون آن که آگاهانه متوجه این معضل باشد، چراکه موازی با زندگی واقعی اش رابطه ای پنهانی با زنی جوان دارد که نیازهای عاطفی او را رفع کرده و برایش آسایش و آرامش خاطری نسبی و ظاهری فراهم آورده است موازی با روایت مشکلات زندگی آن ها پسرشان آرمان نیز درگیر رابطه ای احساسی با دختری است که نمی تواند به دلیل سربازی نرفتن و نیز داشتن کار و حرفه ای مشخص به خواستگاری او برود و این رابطه رفته رفته به دلیل فشارهای احساسی که بر او می رود تنگ تر و وخیم تر می شود.

مادر خانواده که پی برده در این مشکلات او نیز تقصیر دارد، و به دلیل نرسیدن به وضع ظاهری خود گویی همسرش را از خود دور ساخته تصمیم می گیرد تا کمی به خودش و ظاهر این زندگی لب مرز قرار گرفته رسیدگی کند تا پیش آنکه کاملا از دست برود بتواند برای نجات آن کاری کند.

فیلم زیر سقف دودی

عکسهای پشت صحنه فیلم زیر سقف دودی

بازیگران زن فیلم زیر سقف دودی

 

پوستر فیلم زیر سقف دودی

بازیگران , داستان و موضوع فیلم زیر سقف دودی

بیوگرافی مجید نوروزی

مجید نوروزی

بیوگرافی و زندگینامه

مجید نوروزی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون متولد 20 فروردین ماه سال 1370 می باشد و 26 سال سن دارد.

ورود او به تئاتر از سال 84  بوده است. همچنین نمایش «بازیگر تعزیه» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر هم اولین اجرای عموم وی محسوب می‌شود.
 
 بعد از این کارها تا سال 88 که از هنرستان کمال الملک در رشته‌ی نمایش فارغ التحصیل شد و هیچ تئاتری کار نکرد که بعد از آن تحصیلات آکادمیک بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز شروع نمود.

اولین حضور او در تلویزیون در سال 95 با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ اتفاق افتاد اما بعد آن در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان 96 پخش گردید در نقش اشکان (پسر خلیل با بازی کامبیز دیرباز) به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی سریال توانست به خوبی دیده شود.

ازدواج و همسرش

مجید نوروزی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

مجید نوروزی و همسرش

بیوگرافی مجید نوروزی

بیوگرافی مجید نوروزی

عکس مجید نوروزی

عکسهای مجید نوروزی

مجید نوروزی و بهنار جعفری

مجید نوروزی و بهنار جعفری

مجید نوروزی

اینستاگرام مجید نوروزی : instagram / Majid_norouzi

بازیگر نقش اشکان در زیر پای مادر

مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان در سریال زیر پای مادر


دانلود آهنگ برنامه دعوت

دانلود آهنگ برنامه دعوت

دانلود تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه دعوت با خوانندگی حامد همایون با کیفیت بالا و لینک مستقیم

برنامه دعوت در ایام ماه رمضان ۹۶ هر شب ساعت 23 از شبکه یک پخش میگردد

نام این قطعه عشق ناب می باشد و سهیل حسینی (ترانه‌سرا)، حامد همایون (آهنگساز)، سامان امامی (تنظیم‌کننده) و امیرحسین توسلی (نوازنده سه‌تار) این موزیک می باشند.

اهنگ برنامه دعون حامد همایون

دانلود با لینک مستقیم | Download

این برنامه هر شب ساعت 23 از برج میلاد تهران به صورت زنده پخش می‌شود و «نیما کرمی» اجرای آن را بر عهده دارد.

دانلود آهنگ برنامه دعوت

دانلود تیتراژ سریال نفس

دانلود تیتراژ سریال نفس

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال نفس با خواننده گی محمد اصفهانی با کیفیت اصلی 320

ترانه سرا : عبدالجبار کاکایی , اهنگساز : فرید سعادتمند

این سریال ایام رمضان ۹۶ به کارگردانی جلیل سامان از شبکه سه پخش میگردد.

اهنگ سریال نفس

 

دانلود با لینک مستقیم | Download

داستان سریال نفس در مورد جوانی پر شر و شور است که در بحبوحه وقایع انقلاب رازی در زندگی اش فاش می شود… او برای رسیدن به حقیقت حوادث پیچیده ای را پشت سر می‌گذارد.

منبع : www.ariapix.net

دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل 96

دانلود تیتراژ ابتدایی ماه عسل 96 از محمد علیزاده

اهنگ ابتدایی برنامه ماه عسل با خوانندگی محمد علیزاده با کیفیت بالا اصلی و لینک مستقیم

به همراه موزیک ویدیو تصویری

تیتراژ ماه عسل 96

دانلود تیتراژ ماه عسل 96 محمد علیزاده

 

دانلود مستقیم | Download

دانلود موزیک ویدیو | MP4

دانلود قسمت 9 سریال عاشقانه

دانلود سریال عاشقانه قسمت نهم

دانلود قسمت ۹ سریال عاشقانه با 4 کیفیت و لینک مستقیم

سریال عاشقانه قسمت 9

 

آنچه در قسمت 9 خواهید دید :  رابطه بین «گیسو» و «حاج یونس» وخیم تر شده و نقشه هایی در سر گیسو است که پدر را وادار به پرداخت پول می کند.
از طرفی، «پگاه» که مشکوک است کسی از او به سهیل نزدیکتر باشد، از زبان «درسا» می شنود که سهیل با «گیسو» در ارتباط است و همین خبر، مشکلات بین آن ها را دامن می زند.

لینک های دانلود | Download Link

دانلود با کیفیت 1080 (پیشنهادی) (قیمت 2000)

دانلود با کیفیت 720P (قیمت 1800)

دانلود با کیفیت 480p (قیمت 1500)

دانلود با کیفیت 360p (قیمت 1000)

توجه : این لینک ها پیش فروش قسمت 9 است و دارای رمز است که صبح روز دوشنبه 8 خرداد ماه ساعت 10 صبح در همین جا و کانال تلگرام ما قرار میگیرد. لطفا جهت دریافت پسورد حتما در کانال تلگرام ما عضو شوید . آدرس کانال : @ariapix

تیزر قسمت نهم – دانلود

دانلود قسمت 9  سریال عاشقانه

بازیگران فیلم دو عروس

فیلم دو عروس

فیلم دو عروس به کارگردانی داوود موثقی می باشد که در سال 94 تولید گردیده است و حالا پس از حدود دو سال اکران آن از اوایل خرداد ماه 96 شروع گردیده است.

در ادامه به معرفی این اثر می پردازیم.

داستان فیلم دو عروس

موضوع و خلاصه داستان فیلم دو عروس

پونه همسرش اردلان را زیر فشار قرار میداد تا برایش ماشین خارجی بخرد ، اردلان که کارمند ساده ای بیش نیست استطاعت برآورده شدن چنین خواسته ای را ندارد و همین امر موجب می شود تا زندگی آنها دستخوش حوادثی گردیده و تا آستانه جدائی پیش بروند.

آنونس و تیزر فیلم

فیلم سینمایی 2 عروس

بازیگران فیلم دو عروس

اسامی بازیگران فیلم : دانیال عبادی ، افسانه پاکرو ، محمدعلی خیامی ، سولماز آقمقانی ، صفا آقاجانی ، میرطاهر مظلومی ، بهزاد رحیم خانی ، عرفان برزین

بازیگران زن فیلم دو عروس

موثقی در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج» و «ضربه آخر» را دارد.
علی ژکان تهیه کنندگی «دو عروس» را برعهده دارد.

دیگر عوامل اصلی این پروژه سینمایی عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: احمد احمدی، سرمایه گذار: شهرام ناصرپور، صدابردار: بهمن حیدری، طراح گریم: رسول سیدعربی، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، تدوین: داود موثقی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهزاد غلامی، دستیار دوم کارگردان: سحر کرباسی، منشی صحنه: ساناز هرندی و عکاس: سمیه میری. پخش این فیلم برعهده گویا فیلم است.

فیلم دو عروس

بازیگران دختر فیلم دو عروس

بازیگران زن و دختر فیلم دو عروس

پوستر فیلم دو عروس

 

بیوگرافی مجید نوروزی و همسرش

مجید نوروزی

مجید نوروزی بازیگر جوان تئاتر و تلویزیون متولد 20 فروردین ماه سال 1370 می باشد و 26 سال سن دارد.

ورود او به تئاتر از سال 84  بوده است. همچنین نمایش «بازیگر تعزیه» به کارگردانی میثم یوسفی در تالار هنر هم اولین اجرای عموم وی محسوب می‌شود.
 
 بعد از این کارها تا سال 88 که از هنرستان کمال الملک در رشته‌ی نمایش فارغ التحصیل شد و هیچ تئاتری کار نکرد که بعد از آن تحصیلات آکادمیک بازیگری را در دانشکده هنر و معماری تهران مرکز شروع نمود.

اولین حضور او در تلویزیون در سال 95 با یک نقش کوتاه در سریال ماه و پلنگ اتفاق افتاد اما بعد آن در سریال زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی که رمضان 96 پخش گردید در نقش اشکان (پسر خلیل با بازی کامبیز دیرباز) به عنوان یکی از کاراکتر های اصلی سریال توانست به خوبی دیده شود.

 

ازدواج و همسرش

وی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

مجید نوروزی و همسرش

بیوگرافی مجید نوروزی

عکس مجید نوروزی

عکسهای مجید نوروزی

مجید نوروزی و بهنار جعفری

مجید نوروزی و بهنار جعفری

مجید نوروزی

اینستاگرام مجید نوروزی : instagram / Majid_norouzi

بازیگر نقش اشکان در زیر پای مادر

مجید نوروزی بازیگر نقش اشکان در سریال زیر پای مادر

نظرات (0)

بیوگرافی مجید واشقانی و همسرش +عکسها

مجید واشقانی

بیوگرافی و زندگینامه 

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 خرداد 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

تحصیلات :واشقانی دارای مدرک لیسانس متالوژی می باشد. 

اولین حضور وی در قاب تلویزیون مربوط به سال 1390 می باشد که در آن سال واشقانی در سریال مسیر انحرافی ایفای نقش نمود و بعد از آن شاهد حضور او در سریال های مختلف بودیم.

نکته جالب اینجاست بیشتر نقش هایی که تاکنون بازی کرده است در نقش مامور پلیس بوده است.

ازدواج و همسرش

مجید واشقانی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

ویدویی از گفتگو مجید واشقانی با مهران مدیری :  سال پیش عاشق شدم اما ازدواج نکردم

گفتگو و مصاحبه با مجید واشقانی 

برای چندمین بار است که نقش پلیس را بازی می‌کنید؟

سومین بار. هفت سریال کار کرده‌ام که سه مجموعه آن پلیسی بوده است؛ ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل. شاید این تعداد به نسبت کل کارهایم زیاد باشد. بخشی از این انتخاب‌ها اتفاقی است، اما هر کدام هم دلیل خاص خودش را داشته. در ماتادور برای اولین بار نقش پلیس را بازی کردم آن هم در کنار بازیگران مطرحی همچون پولاد کیمیایی و سام درخشانی. کارگردان که داستان سریال را برایم تعریف کرد، جذاب به نظر ‌آمد.

نقش پلیس سریال ماتادور تمام ویژگی‌های لازم برای جذب و ترغیب یک بازیگر برای ایفای آن را داشت. با بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال انقلاب زیبا دوست بودم و دوست داشتم با تهیه‌کننده‌ای مانند رامین عباسی‌زاده هم کار کنم. دیدم که این یک پلیس متفاوت است با آنی که در ماتادور بازی کرده بودم. حضور سعید نعمت‌الله و سیروس مقدم در هر اثر باعث می‌شود که نتوانی به پیشنهادشان «نه» بگویی، به همین دلیل پلیس سریال میکائیل هم شدم. اگر این انتقاد بر من وارد شود که واشقانی دارد خودش را تکرار می‌کند، از اساس نمی‌پذیرم. اصولا تعریفم از تکرار این نیست که مثلا یک بازیگر اگر چهار بار نقش پلیس را بازی کند، خودش را تکرار کرده است.

بیوگرافی مجید واشقانی

تفاوت پلیس سریال میکائیل با دیگر پلیس‌هایی که بازی کرده بودید، در چه بود؟

من سه بار پلیس شدم. پلیس ماتادور عملیاتی بود و کارشناس سایبر و درگیر مسائل امنیتی هم می‌شد. پلیس انقلاب زیبا اما یک کارآگاه اداره آگاهی در دایره قتل بود که درگیر یک پرونده می‌شد. پلیس میکائیل اما در کلانتری فعالیت دارد که با یک‌سری اتفاقات و جرایم منطقه‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. این سه پلیس چه از منظر تعریف سازمانی و چه از لحاظ شخصیتی تعاریف متفاوتی دارند. فقط اسم‌شان پلیس است، اما هر کدام به لحاظ موقعیت جغرافیایی، تعریف شخصیتی و چالش‌های در پیش‌رو تفاوت‌های اساسی دارند. نگاهی کارشناسانه و منصفانه به این سه پلیس نشان خواهد داد که من هریک را متفاوت بازی کرده‌ام.

چگونه شد که پلیس سریال سیروس مقدم شدید؟

تازه سریال انقلاب زیبا پخش شده بود که پیشنهاد میکائیل از راه رسید. همزمان یک پیشنهاد دیگر هم داشتم. همان روزی که برای میکائیل قرارداد بستم، قرار بود برای آن سریال هم مذاکره کنم، اما تصمیم گرفتم که با مقدم و نعمت‌الله همکاری کنم. طی گفت‌وگویی که با نعمت‌الله داشتیم، او گفت که پلیس میکائیل با پلیس‌های قبلی تفاوت‌های اساسی دارد. از آن گذشته پیش از این هم دو مرتبه با سیروس مقدم همکاری کرده بودم و به کارش اعتقاد داشتم.

ژانر دلخواه و مورد علاقه خودتان؟

کمدی را واقعا دوست دارم.

عکس مجید واشقانی

تا به امروز تجربه‌اش هم کرده‌اید؟

بله، سریال «مسیر انحرافی».

همان سریال که کار بازیگری‌تان را هم با آن آغاز کردید؟

بله.

دوست دارید بیشتر چه نقش‌هایی به شما پیشنهاد شود؟

حضور یک‌سری از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران باعث می‌شود که یک اثر پربیننده شود. مردم ما خیلی خوب این آدم‌ها را می‌شناسند. پس در وهله اول، بازیگر باید از طرف یک کارگردان خوب و عواملی حرفه‌ای به همکاری دعوت شود. یک نویسنده یا کارگردان می‌تواند روی همه شخصیت‌ها اثر بگذارد، اما این‌که من دوست دارم چه نقش‌هایی را بازی کنم، بحث دیگری است. نمی‌خواهم مساله طول و عرض یک نقش را پیش بکشم، به نظرم شعاری به نظر می‌رسد. از میان شخصیت‌های اصلی یک فیلم یا سریال بعضی می‌توانند باخاصیت باشند و برخی دیگر نه. اگر قرار است نقش منفی هم بازی کنم، نوع منفی بودنش برایم مهم است. من در سریال «هوش سیاه» نقش منفی داشتم، الان هم در سریال «آمین» نقش منفی بازی می‌کنم، اما نقش منفی‌ای‌ بازی می‌کنم که برای مردم دوست‌داشتنی باشد

. اگر منفی منفور پیشنهاد شود، بازی نمی‌کنم. تشخیص مثبت یا منفی بودنش هم با خودم است. اگر هم قرار است نقشم مثبت باشد، مردم باید آن را دوست داشته باشند. اگر مثبت لوس باشد، بازی نمی‌کنم. در این صورت بازیگر در میان دیگر همکارانش گم می‌شود. یک رقابتی بین بازیگران وجود دارد که من همیشه اسمش را می‌گذارم یک رقابت سالم برای گرفتن نقش‌های متفاوت. در این رقابت اگر انتخاب‌های اولیه‌تان اشتباه باشد، همان اول کار 50 قدم از همکارانت عقب‌تر هستی. من در مسیر انحرافی ممکن بود میان آن همه کمدین گم شوم و دیده نشوم. در هوش سیاه هم ممکن بود این اتفاق بیفتد. در ماتادور هم نقش من در میان چند ستاره سریال می‌توانست دیده نشود. نقش باید یک خاصیتی داشته باشد و بتواند بازیگر را نجات دهد. من همیشه سعی می‌کنم در یک سریال با یکی دو سکانس خوب خودم را نجات دهم. بازیگر با دو سکانس متفاوت می‌تواند خودش را محک بزند که توانسته‌ از پس نقش بربیاید یا خیر.

در ماتادور فقط یک سکانس وجود داشت که این امکان را به من می‌داد. قرار نیست این فرصت در طول یک سریال تکرار شود. بسیاری از صحنه‌های یک اثر گذرا و برای روایت داستان است. سکانس‌هایی هم هست که کاملا در دست بازیگر است و این توانایی و قدرت انتخاب را به او می‌دهد که چه چیزی را به بیننده ارائه کند. این برای خود بازیگر هم یک معیار است که ببیند واقعا این کاره است یا به اشتباه برخورده و وارد این وادی شده.

مجید واشقانی

برنامه‌تان برای آینده چیست؟

درست بعد از میکائیل، آمین را کار کردم. این سریال هم پلیسی است، اما من نقش متفاوتی دارم. نقش خوبی است و خیلی دوستش دارم. از آن منفی‌هایی است که وقتی بازی‌اش می‌کردم واقعا لذت می‌بردم و مطمئن هستم که بیننده هم لذت خواهد برد.

حضور و فعالیت در سینما چه جایگاهی در آینده کاری شما دارد؟

سینما یا تلویزیون فرقی ندارد. من در تعداد زیادی تله‌فیلم و سریال کار کرده‌ام که در میان آنها هم کار خوب هست و هم بد، ولی این‌که مثلا باید و حتما وارد سینما شوم، خیلی دغدغه‌ام نیست؛ یعنی عجله‌ای برای ستاره شدن ندارم، ولی عجله دارم که خودم را به عنوان یک بازیگر تثبیت کنم. این‌که بگویند مجید واشقانی بازیگر خوبی است، برایم خیلی مهم‌تر به نظر می‌رسد.

نگران نیستید که در نقش پلیس کلیشه شوید؟

نه، اگر صد بار دیگر نقش پلیس را بازی کنم، متفاوت خواهد بود.

بیشتر بحث پیشنهاد را می‌کنم و این‌که فقط پیشنهاد کارهای پلیسی به شما ارائه شود، از آنجا با این نقش‌ها شناخته شده و کارگردانان حاضر نباشند، ریسک واگذاری شخصیت‌های متفاوت را به مجید واشقانی بپذیرند.

این دغدغه را دارم که با نقش‌های متفاوت خودم را محک بزنم. الان که خیلی اصرار دارم که در یک کار کمدی بازی کنم، اما پیشنهاداتی که رسیده چندان‌ چشمگیر نیست، روی کمدی حساس‌ترم.

مطمئن هستم که کلیشه نمی‌شوم. فعلا نیاز داشتم که خودم را به عنوان یک بازیگر معرفی و تثبیت کنم. این مساله برایم مهم‌تر بود تا رسیدن به مرز کلیشه. احساس می‌کنم با کلیشه شدن فاصله دارم. یک بازیگر در ابتدای راه نیاز دارد که خودش را معرفی کند و بشناساند. من با هفت سریال و 12 تله‌فیلم در سه سال و نقش‌های متفاوتی که در این آثار داشته‌ام، تلاش کردم خودم را معرفی کنم و گمان دارم این اتفاق هم افتاده باشد. هفت سریال یک بازیگر را کلیشه نمی‌کند، اما می‌تواند معرفی کند. با این حال از این به بعد در مورد مساله‌ای که شما در پرسشتان مطرح کردید، بیشتر فکر می‌کنم تا کلیشه نشوم.

مجید واشقانی و همسرش

سریالهای مجید واشقانی 

زیر پای مادر (1396)
دیوار شیشه ای (1395)

آمین
میکائیل
انقلاب زیبا

ماتادور
کمین
مرز آفتاب

هشدار پلیس
زیر هشت
هوش سیاه 2
پایتخت
مسیر انحرافی

 فیلم های سینمایی مجید واشقانی 

هاری (1393)
ناسپاس (1388)
جنایت و جنحه (1384)
شور عشق (1379)

فیلم های تلویزیونی مجید واشقانی 

نیش عقرب
انتقام
زیر گنبد کلیسا
دست بازنده ها

majid vashghani

اینستاگرام مجید واشقانی : instagram / MajidVasheghani


منبع : www.ariapix.net

بیوگرافی ساناز سعیدی و همسرش

بیوگرافی ساناز سعیدی

بیوگرافی ساناز سعیدی ,ساناز سعیدی

ساناز سعیدی بازیگر زن جوان متولد سال می باشد.

وی برای اولین بار با یک نقش اصلی در سریال نفس به کارگردانی جلیل سامان که در رمضان 96 پخش میگردد دیده خواهد شد. وی در این سریال نقش را ایفا می نماید و اولین کار حرفه ای او به شمار می رود

 

ساناز سعیدی بازیگر سریال نفس


تاکنون اطلاعاتی در خصوص ازدواج و همسر این بازیگر موجود نیست.

ساناز سعیدی که برای اولین بار در همکاری با جلیل سامان ایفای نقش اول یک سریال را تجربه می‌کند، حین تصویربرداری، دچار حادثه و راهی بیمارستان شد.

سعیدی که ابتدای هفته حین ضبط سریال در صحنه تصویربرداری دچار حادثه شده بود، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و به زودی ساخت آخرین بخش‌های باقی مانده از سریال «نفس» از سر گرفته می‌شود.

عکس ها و بیوگرافی ساناز سعیدی بازیگر سریال نفس

منبع : www.ariapix.net

بیوگرافی پریوش نظریه و همسرش و دخترش+ عکسها و گفتگو

پریوش نظریه

بیوگرافی و زندگینامه

پریوش نظریه بازیگر سینما و تلویزیون متولد بهمن 1348 در گچساران می باشد و 48 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک لیسانس تاتر از دانشگاه هنر می باشد. 

او فعالیت هنری خود را از سال 1369 با بازی در فیلم عروسحلبچه آغاز نمود و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی هنری بطور جدی فعالیت می‌کند.

وی در تلویزیون کم کارتر است و در سال 93 با حضور در سریال مدینه به خوبی دیده شد. همچنین آخرین کار او در تلویزیون در سریال زیر پای مادر در نقش رخساره می باشد.

ازدواج و همسرش

پریوش نظریه ازدواج کرده است و متاهل می باشد او همچنین یک فرزند دختر به اسم آناهیتا نیز دارد.

پریوش نظریه و دخترش

گفتگو با پریوش نظریه

شاخص و اِلمان های مورد نظر شما برای انتخاب فیلم ها چیست ؟ آیا با توجه به تعداد بالای فیلم ها، هیئت انتخاب به یک استاندار خاصی برای انتخاب فیلم ها رسیده است؟

تقریبا در تمامی هیئت انتخاب هایی که من حضور داشتم به این صورت بود که ابتدا هر یک از اعضا به صورت جداگانه فیلم ها را می دیدند و بهترین ها را انتخاب می کردند سپس در یک جلسه گروهی به جمع بندی از تمام ایده ها و سپس به یک نتیجه می رسیدند. اینکه تمام اعضا، در کنار هم فیلم ها را ببینند معمولا روش هیئت داوران است اما در جشنواره رضوی هیئت انتخاب نیز به این روش عمل کردند که البته مزیت هایی هم دارد، چون می توانیم با دیدگاه سایر اعضای هیئت انتخاب آشنا شویم. تنها مشکل ما این است که محدودیت زمان داریم. بعضی از دوستان، تعدادی از فیلم ها را در جشنواره های دیگر دیده اند و تعدادی نه، همین باعث می شود تا سرعت بازبینی پایین بیاید. به هر حال من معتقدم هیئت انتخاب باید فیلمی را انتخاب کنند که بار و وجهه حضور در جشنواره را داشته باشد. بر همین اساس باید سرعت بیشتری نسبت به گروه داوری داشته باشیم چون تعداد فیلم ها بیشتر است.

بیوگرافی پریوش نظریه

شما فیلم هایی را مشاهده کردید که سازندگانش آینده فیلمسازی این کشور هستند، آیا وضعیت آن ها امیدوار کننده بود به خصوص فیلم اولی ها؟

تعداد محدودی از آن ها امیدوار کننده بودند. نمی توان انتظار داشت از بین مثلا 300 فیلم رسیده به یک جشنواره، 100 فیلم خوب باشد اگر 30 فیلم خوب هم داشته باشیم اتفاق خوبی است و این بدین معناست که جشنواره از سطح قابل قبولی برخوردار است. جشنواره رضوی در این سطح بوده است به گونه ای که بین انتخاب چند فیلم دچار تردید می شدیم، برخلاف برخی جشنواره ها که مجبور بودیم بین بد و بدتر را انتخاب کنیم. البته در بخش اصلی طبق معمول جشنواره های موضوعی، فیلم خوب کم می بینیم، بعضی از فیلمسازان، هر موضوعی که شاید کمترین ارتباط با جشنواره دارد را به زعم خودشان مرتبط با موضوع جشنواره می دانند و آن را ارسال می کنند و این اصلا خوب نیست. به نظرم باید برای بخش موضوعی که بخش اصلی هم هست به فیلمسازان خوب، سفارش ساخت فیلم داد و بودجه ای را نیز برای آن در نظر گرفت.

به نظر شما برای حمایت از برگزیدگان جشنواره ها چه می توان کرد به خصوص در فاصله بین دو جشنواره؟

یکی از کارهای خوبی که می توان انجام داد، سفارش کار به برگزیده های جشنواره است. یعنی می توان یکی از جوایز، حمایت فیلمساز برای ساخت فیلم بعدی اش باشد. این نوع حمایت، بهترین نوع حمایت از فیلمسازان جوان هست. واقعیت این است که سازندگان فیلم کوتاه به حمایت مالی احتیاج دارند.

شما علاوه بر بازیگری، فیلم ساز هستید عکاسی می کنید و دستی بر سایر رشته های هنری دارید، چقدر این فعالیت ها از جنبه زیبایی شناخی به حضور و ماندگاری شما در سینما کمک کرده است؟

من بازیگری را شغل خودم می دانم و سایر فعالیت ها، علاقه شخصی است. به نظرم کسی که می خواهد بازی کند باید روانشناسی بداند، عکاسی، نقاشی، کارگردانی و… بداند. هنر شاخه های متفاوتی دارد و آموزش شاخه های مختلف، تکمیل اطلاعات است نه از این شاخه به آن شاخه پریدن. مثلا یک کارگردان برای اینکه موفق باشد باید کمی طراحی صحنه بداند، نویسندگی، نور و … را تا حدودی بداند که بتواند کنترل کند و بفهمد از عواملش چه می خواهد. کارگردانی که سلیقه نداشته باشد نمی تواند کارگردان خوبی باشد.

به عنوان یک بازیگر و کارگردان، فضای یزد را چقدر مناسب فیلمسازی می دانید؟

با اینکه هنگام شب وارد یزد شدم اما به نظرم رسید که یزد چقدر اصیل است، یزد نه پروتز کرده نه موهایش را رنگ کرده و نه تتو کرده است! من به شهرهای زیادی سفر کردم و دیدم که معماری آن ها رو به تباهی می رود. خوشحالم پس از سال ها شهری را دیدم که اصالتش را حفظ کرده است. چقدر خوب است که این اصالت دیده شود. امیدوارم جشنواره هایی از این دست در سطح بین المللی در یزد برگزار شود تا کشورهای دیگر هم با این فرهنگ آشنا شوند. فرهنگ اصیلی که بخش زیادی از آن را می توانیم در یزد مشاهده کنیم.

سینما قانون خاصی برای ورود افراد ندارد، در این چند سال اخیر جوانان زیادی وارد سینما شدند که بعضی ها بسیار هم موفق بودند، با توجه به این آینده سینمای ما را چطور پیش بینی می کنید؟

ببینید تردید نکنید که کار خوب جای خود را پیدا می کند. خوشبختانه همینطور که نسل جدید روی کار می آیند در بین آن ها بچه های مستعدی هم هستند. هر چند در مقابل هم عده ای هستند که بدون مطالعه وارد سینما شدند به خودشان اجازه می دهند هر آنچه را ساخته اند برای جشنواره ها ارسال کنند که گاهی از شدت ضعیف بودن باعث تعجب می شوند. فکر می کنند سینما یک دوربین و اشک و آه جلوی آن است. یا اینکه سینما فقط صحنه یا گریم است. سینما اجماع همه این هاست. بنابراین کسانی که با مطالعه و دست پر وارد می شوند، آرام آرام شاهد پیشرفت آن ها هستیم و ماندگار می شوند. به عنوان مثال من از سال ها پیش کارهای خانم آیدا پناهنده را در جشنواره های مختلف دنبال کردم و شاهد رشد مداوم فیلمسازی او بودم. همچنین خانم رقیه توکلی که از اولین ساخته هایش در جشنواره، کارهایش را دیدم و این رشد در کارها مشخص است. این رشد و پیشرفت به علت علاقه مندی، پشتکار و اعتباری است که برای کارشان قائل هستند. وقتی در مورد کار مطالعه کنیم و عشق داشته باشیم، مسلما پیشرفت می کنیم و جایی برای حضور این کارها نیز پیدا می شود.

پریوش نظریه

مهم ترین توصیه شما برای فیلم اولی ها چیست؟

مطالعه زیاد، خوب دیدن و خوب ساختن، یعنی برای ارتقا کیفیت کار تلاش کنند و نه کمیت. تعداد بالای فیلم دلیل بر این نیست که شما کارگردان خوبی هستید، فقط یک فیلم بساز ولی فیلم خوب بساز.

فیلمهای سینمایی پریوش نظریه 

۱ –  ترومای سرخ (۱۳۹۵) 
۲ –  بادیگارد (۱۳۹۴) 
۳ –  غیر مجاز (۱۳۹۴) 

۴ –  لانتوری (۱۳۹۴) 
۵ –  تگرگ و آفتاب (۱۳۹۳) 
۶ –  طعم شیرین خیال (۱۳۹۳)

۷ –  ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه (۱۳۹۲) 
۸ –  تاج محل (۱۳۹۱) 
۹ –  مروارید (۱۳۹۱) 
۱۰ –  اینجا شهر دیگری است (۱۳۹۰) 

۱۱ –  یک خانواده محترم (۱۳۹۰) 
۱۲ –  در انتظار معجزه (۱۳۸۸) 
۱۳ –  یه حبه قند (۱۳۸۸) 
۱۴ –  دوزخ، برزخ، بهشت (۱۳۸۷) 
۱۵ –  زندگی با چشمان بسته (۱۳۸۷) 
۱۶ –  کیمیا و خاک (۱۳۸۷) 
۱۷ –  تک درختها (۱۳۸۶) 
۱۸ –  چراغی در مه (۱۳۸۶) 
۱۹ –  حقیقت گمشده (۱۳۸۶) 
۲۰ –  پاداش سکوت (۱۳۸۵) 
۲۱ –  ساعت 25 (۱۳۸۵) 
۲۲ –  دوئل (۱۳۸۲) 

۲۳ –  گاهی به آسمان نگاه کن (۱۳۸۱) 
۲۴ –  صنوبر (۱۳۸۰) 
۲۵ –  تو آزادی (۱۳۷۹) 
۲۶ –  بوی کافور، عطر یاس (۱۳۷۸) 

۲۷ –  چریکه هورام (۱۳۷۸) 
۲۸ –  سجده بر آب (۱۳۷۵) 
۲۹ –  پدر (۱۳۷۴) 
۳۰ –  عروس حلبچه (۱۳۶۹) 

پریوش نظریه و همسرش

اینستاگرام پریوش نظریه : instagram /Parivash_Nazarieh

سریالهای پریوش نظریه

زیر پای مادر (1396)
مدینه (1393)

در جستوجوی شب
شب و قسم به دلتنگی

parivash nazarie

جوایز

1387     تندیس بهترین بازیگر زن از جشنوارهٔ “منبر طلایی” تاتارستان روسیه برای فیلم چراغی در مه (پناه برخدا رضایی)
     1387     جایزهٔ بهترین بازیگر نقش اول زن دراولین جشنوارهٔ فیلم های تلویزیونی برای فیلم فراموشی (مسعود مددی)
     1387     جایزهٔ مقام دوم در بخش مستند نخستین جشنوارهٔ بین المللی نور برای فیلم نزدیک تر از نفس
     1386     جایزهٔ بهترین فیلم مستند تجربی در سومین جشنوارهٔ پروین اعتصامی برای مستند نزدیک تر از نفس
     1386     جایزهٔ بهترین بازیگر زن در بخش جنبی نگاه ملی در بیست و ششمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم حقیقت گمشده (محمد احمدی)
     1386     جایزهٔ “در جستجوی حقیقت” بخش بین الملل بیست و چهارمین جشنوارهٔ بین المللی فیلم کوتاه تهران برای مستند نزدیک تر از نفس
     1386     دیپلم افتخار بهترین مستند از اولین جشنوارهٔ سینما حقیقت برای مستند نزدیک تر از نفس
    1386     نشان برنز و دیپلم افتخار از اولین جشنوارهٔ جایزهٔ بزرگ شهید آوینی ویژهٔ مستندهای برتر سال برای مستند نزدیک تر از نفس
     1385     نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در بیست و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم پاداش سکوت (مازیار میری)
     1385     نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در بیست و پنجمین جشنوارهٔ فیلم فجر برای بازی در فیلم تک درخت ها (سعید ابراهیمی فر)
     1379     تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم خانواده ارومیه برای بازی در فیلم تو آزادی (محمدعلی طالبی)
     1378     نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن در اولین جشنواره فیلم شرق آسیا در مالزی برای بازی در فیلم پدر (مجید مجیدی) 

عکس پریوش نظریه