هومن سیدی و زن دومش

همسر جدید هومن سیدی

صبح امروز عکسی در صفحنه حامد بهداد از هومن سیدی و دخترش منتشر گردید که کاربران کنجکاو به صفحه هومن سیدی هجوم بردند و صحت این ماجرا را جویا شدند و اینکه از وی خواستند که در این مورد توضیحات را ارائه دهد.

هومن سیدی ساعاتی بعد با انتشار عکسی از همسر جدیدش و دخترش که اسم نیل را برای او انتخاب کرده است به این حواشی پایان داد و نوشت :

دوستان عزیز و محترم

همیشه تلاش کردم به شما مردم نازنین احترام بگذارم و چیزی غیر از احترام از شما دریافت نکردم.همیشه تلاش کردم وارد حاشیه نشم اما ظاهرا این شغل بدون حاشیه بی معنیه.میخواستم توضیح ندم چرا که فکر میکردم زندگی خصوصی بنده برای کسی جذاب نیست .

دو ‌مطلب بود که فکر کردم باید درباره اش حرف بزنم تا سوال های بی شمار شما رفقا پایان بگیره.

یک:از همه شما فن پیج ها که تو‌این مدت تلاش کردید.تا من رو حمایت کنید صمیمانه ممنونم و دستتون رو‌میبوسم اما حقیقتا از دنبال کردن خودم هیچ لذتی نمیبرم و احساس بدی نسبت به خودم و پیرامونم پیدا کردم.
من یه بازیگر بسیار ساده ام که برای رشدش تلاش میکنه و مثل همه شما زندگی شخصی خودش رو داره.
پس من راضی به هیچ گونه وقت گذاشتنی از طرف کسی نیستم و ازتون تمنا دارم،خودِ با ارزشتون رو صرف زندگی و آینده پُر اهمیتتون بکنید.

دوم:وقتی با خانواده سه نفر کوچکم و دوستان صمیمی،برای گذروندن ساعتی به کافه ای رفتیم حامد بهداد عزیز عکسی رو از من و دختر نازنینم منتشر کرد که هیاهوی به پا شد.

حقیقتا نمیدونستم که باید لحظه به لحظه زندگیم رو به همه توضیح بدم،همانطور که شما نمیدید.

به هر حال  روایت بنده از زندگی خصوصیم رو‌فقط به دلیل احترام به مخاطب تلقی میکنم و توضیح خواهم داد.مدتی است خانواده کوچکی رو‌تشکیل دادم و کمتر از یک سال که خدا به من و‌همسر نازنینم فرزندی هدیه کرده. باشد که تمام کودکان این سرزمین از دعای خیر مردمان سربلند بمانند.

همسر جدید هومن سیدی

همسر دوم هومن سیدی کیست

سریال محکومین

ضوع :تلویزیون ، فیلم و سریال

سریال محکومین

سریال محکومین به کارگردانی مشترک سیدجمال سید حاتمی . مسعود قناعت و تهیه کنندگی بهروز مفید این روزها در حال تولید برای پخش از شبکه یک سیما می باشد.

زمان پخش : این مجموعه در ایام پاییز یا زمستان 96 در 30 قسمت 40 دقیقه ای از شبکه 1 پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم می پردازیم.

بازیگران سریال محکومین

داستان و موضوع سریال محکومین

داستان این اثر پیرامون مجازات جایگزین است. این جرایم سعی دارد تا کاری کند که افرادی که به دلایل غیر عمد مرتکب جرمی شده‌اند، به زندان نیفتاده و آن دوران را در فضایی دیگر سپری کنند. هدف این سریال فرهنگ‌سازی در بخش مجازات جایگزین است.

در «محکومین» در هر قسمت یک پرونده برای هر یک از محکومین تشکیل می‌شود و به جایتنبیه و زندان نگاه جدیدی فرهنگ سازی خواهد شد. این موضوع مت یکسال است که توسط قوه قضائیه تائید شده اما در جامعه کنونی هنوز جایگزین نشده است.

بازیگر زن سریال محکومین

بازیگران سریال محکومین

نقش اصلی سریال را لیلا زارع ایفا می نماید و در تمامی قسمتها حضور دارد . وی در این سریال ایفاگر کاراکتر اصلی داستان است. او نقش یک زن مددکار اجتماعی را عهده‌دار است.

سپیده خداوردی / پژمان بازغی / سیروس گرجستانی / ساغی زینتی / آتش تقی پور / مریم کاویانی / نیما شاهرخ شاهی / کامران تفتی / نگین معتضدی / بهرام ابراهیمی / حسین محجوب / مریم سعادت و شبنم قلی خانی.

حسین مهری / علی شادمان / حسین سلیمانی / مهدی صباغی / علی انصاریان / فرشاد احمد زاده (بازیکن پرسپولیس) / محمد حاتمی / مسعود کرامتی / بهادر مالکی /مسعود میرطاهری

فرشاد احمدزاده در سریال محکومین

سلفی فرشاد احمدزاده در سریال محکومین با علی انصاریان

سریال محکومین

بازیگران محکومین فیلم محکومین 

عوامل سریال

محمدرضا سکوت تصویربردار، علی جودی دستیار یک و برنامه ریز، طلا معتضدی، حسین قناعت، محمد عبدی نویسنده، مرتضی پورحیدری طراح صحنه و لباس، علیرضا نیازی صدابردار،‌احسان روناسی گریمور، مسعود مهدوی مدیر تولید،‌سارا مطلق منشی صحنه و …

بازیگران و داستان سریال سایه بان

سریال سایه بان

سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی برای پخش از یکی از شبکه سیما در حال تولید می باشد . این سریال یکی از مجموعه های پربازیگر می باشد و هنرمندان زیادی در آن حضور دارند . در ادامه به معرفی این سریال می پردازیم.

زمان پخش : این سریال زمستان 96 از شبکه دوم سیما پخش می شود.

بازیگران سریال سایه بان

اسامی بازیگران با نقش

امین تارخ در نقش مهران / آزیتا حاجیان در نقش مهشید / بهزاد فراهانی در نقش دایی خسرو / علی اوسیوند در نقش صباحی / پریوش نظریه در نقش رعنا  / محمدرضا غفاری / مجتبی پیرزاده در نقش سهراب / آرمان درویش در نقش سعید/ هستی مهدوی در نقش نسرین/ کاوه خداشناس در نقش قربان / افسانه کمالی در نقش سارا / سامان صفاری در نقش آرمان/ خاطره حاتمی در نقش فریبا / افشین اخلاقی / سینا مهراد / ساقی حاجی پور / زهرا بهروز منش / مهری آل آقا / جعفر کرمانی / نگار جعفری

 

سریال سایه بان

داستان و موضوع سریال سایه بان

سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه ای کارگر نشین بزرگ شده اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ خانه هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می شود در رگ هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر اما زخمی در راه است زخمی که سنگ محکی است برای رفاقت دیرینه شان …

بازیگران سریال سایه بان

هستی مهدوی در سریال سایه بان

بهزاد فراهانی در نمایی از مجموعه

بازیگران سایه بان

امین تارخ بازیگر فیلم سایه بان

سریال سایه بان

عوامل سریال سایه بان

نویسنده: سعید دولتخانی، جمشید محمودی، ناظر کیفی: سیدهادی موسوی، مدیر تصویربرداری: امیر موسوی، تصویربردار: مهدی رضایی، دستیاران تصویربرداری: فرهاد رستمی، مهدی میر اعلایی و مسلم میرشکاری، سینه موبیل: میلاد عباسی پور حسین ایمانی، طراح گریم: محمدرضا قومی، مجری گریم آقایان: سعید سدابی، مجری گریم بانوان: شیرین زواری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، دستیاران: فرشید فارسیجانی، لیلی نوروزی.

جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، مدیر صدابرداری: سعید بجنوردی، دستیاران صدا: فرزین زند و حمیدرضا محب، طراح صحنه: امیرحسین باباییان، دستیار اول صحنه: سامان دلشاد، مدیر صحنه: مهدی ابراهیمی، دستیاران صحنه: میلاد رازی و محمد فخری، منشی صحنه: مرجان تاجیک عکاس: فتاح ذی نوری،.

طراح لباس: مهرناز اکبری، دستیار لباس: المیرا شیر انگیز، دستیار اول و مدیر برنامه ریزی: فرزاد رحمانی، برنامه ریز: احسان طرخورانی، دستیار کارگردان: بهروز هداوند، محمد مهرورز، محمد خان محمد، مجری طرح: شیما قنبری، مدیر تولید: سامان شعشعه، مشاور تهیه کننده: ارشاد محمودی، مدیر تولید پیش تولید: علیرضا باقربیگی، مدیر تدارکات: مرتضی اسکندری، دستیار اول تدارکات: احسان رشیدیان، دستیاران تدارکات: رسول عابدی، مصطفی سلطانی زاده، مصطفی حسنی، علی اسماعیلی، مسئول سرویس: سعید رفیع زاده، مسئول هنروران: حمید بخشی، نماینده هنروران: آرش منتظری هستند.

دانلود فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا

دانلود فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا

دانلود فیلم سینمایی ما شما رو دوست داریم خانم یایا با لینک مستقیم با بازی رضا عطاران و حمید فرخ نژاد و امین حیایی

دانلود فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا

ژانر‌: طنز‌ | سال ساخت : 1396 | سال پخش و اکران : 1396 | فرمت : mp4

نویسنده و کارگردان : عبدالرضا کاهانی  | تهیه کننده : احسان ظلی پور

لینکهای دانلود

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 360p

بازیگران ما شما رو دوست داریم خانم یایا : رضا عطاران , حمید فرخ نژاد , امین حیایی , نیتایا چایسری

خلاصه داستان فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا : این فیلم در ژانر کمدی و طنز ساخته شده است

زمان اکران : این فیلم برای اولین بار در بهمن ماه 96 در ایران و تایلند به صورت همزمان اکران میگردد


 

اخبار و حواشی فیلم

«ما شما را دوست داریم خانم یایا» این عنوان آخرین فیلم عبدالرضا کاهانی است که به طور کامل در تایلند فیلمبرداری شده است.

کاهانى در این فیلم براى چهارمین بار با رضا عطاران همکارى کرده است. حمید فرخ نژاد و امین حیایى هم در کنار عطاران در این فیلم بازى کرده اند. نیتایا چیسری، هنرپیشه تایلندی نیز نقش اول زن را بازی می کند.

فیلم «ما شما را دوست داریم خانم یایا» به تهیه کنندگی حمید پنداشته و احسان ظلى پور به طور کامل در تایلند ساخته شده و محصول مشترک «هسته زردآلوى طلایى» ایران و «پاز استودیو» تایلند است.

گالری تصاویر فیلم

ما شما رو دوست داریم خانم یایا دانلود

 

عکسهای فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا

دانلود ما شما رو دوست داریم خانم یایا

دانلود ما شما رو دوست داریم خانم یایا

دانلود فیلم انزوا

دانلود فیلم انزوا

دانلود فیلم سینمایی انزوا با لینک مستقیم و کیفیت عالی به صورت رایگان با بازی امیرعلی دانایی

 

دانلود فیلم انزوا با لینک مستقیم

کارگردان : مرتضی علی عباس میرزایی | تهیه کننده : پیمان جعفری | سال ساخت : 1395 | سال پخش و اکران : 1396

فرمت فیلم : mp4 | ژانر : اجتماعی |

لینکهای دانلود

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 480p

لینک ها پس از پایان اکران فیلم قرار میگیرد.

دانلود تیزر فیلم – download

داستان فیلم انزوا

 انزوا فیلم پر لوکیشنى است که از شمال تهران و محله فرمانیه تا کشتارگاه حوالى ورامین فیلمبردارى داشته است“انزوا” داستان مردی است که بعد از شش سال حبس، برای اولین بار به او مرخصی داده می‌شود و در حین مرخصى اتفاقاتى براى او مى افتد که بخش اصلى داستان فیلم را تشکیل مى دهد.

بازیگران فیلم انزوا

امیرعلی دانایی / نادر فلاح / بهنوش بختیاری / اندیشه فولادوند / لیندا کیانی / شقایق فراهانی / لعیا عباس‌میرزایی / همایون ارشادی / سیامک صفری / مهران رجبی و امید روحانی

بازیگرانى که در “انزوا” بازى کردند همگى گریم هاى متفاوتى دارند، از جمله جمشید هاشم پور که ظاهرا نقش بسیار متفاوتى را هم بازى کرده است.

گالری تصاویر فیلم

فیلم سینمایی انزوا

دانلود انزوا

دانلود انزوا

دانلود رایگان انزوا

بیوگرافی نیلوفر هوشمند و همسرش

بیوگرافی و زندگینامه

نیلوفر هوشمند بازیگر زن جوان متولد اسفند ماه سال 1367 می باشد و 29 سال سن دارد.

شروع بازیگری : وی بازیگری را از دوران دبیرستان با شرکت در کلاس های تئاتر شروع کرده است و از طریق تئاتر وارد تلویزیون شده است.

اولین حضور نیلوفر هوشمند در تلویزیون نیز بازی در سریال کمکم کن در سال 82 بود و اخیرا نیز در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت در نقش دختری به نام نرگس را ایفا می نماید.

ازدواج و همسرش

نیلوفر هوشمند مجرد می باشد و ازدواج نکرده است . ( اطلاعات کامل موجود نیست).

عکسهای نیلوفر هوشمند

آدرس پیج اینستاگرام نیلوفر هوشمند : Instagram/ @Niloofar_hooshmand

نیلوفر هوشمند در لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

سلفی نیلوفر هوشمند در سریال لیسانسه ها با امیرحسین رستمی و هوتن شکیبا


فیلم ها و سریالهای نیلوفر هوشمند

سریال لیسانسه ها ( فصل 1و 2 )
سریال پای پیاده
بچه های هور
سریال عملیات 125

سریال پنجمین خورشید
سریال کمکم کن

فیلم مرد خاکستری
فیلم ایران
و چندین تله فیلم دیگر

سوگل قلاتیان و همسرش

سوگل قلاتیان

بیوگرافی و زندگینامه

سوگل قلاتیان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 اسنفد ماه سال 1364 در شهر شیراز می باشد و اصالتا اهل شیراز است و هم اکنون 32 سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر ازدانشگاه هنر، کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از زدانشگاه تربیت مدرس است.

شروع بازیگری : وی فعالیت بازیگر خود را از سال 1389 با بازی در فیلم سیب و سلما به کارگردانی حبیب بهمنی شروع نمود . البته وی پیش از این در عرصه تئاتر فعالیت بیشتری داشته است.

سوگل غلاتیان به تازگی نیز در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت در نقش لاله به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج و همسرش

سوگل قلاتیان تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

اینستاگرام سوگل قلاتیان : instagram / sogol_ghalatian

سوگل قلاتیان و همسرش

عکسی از سوگل قلاتیان در کنار مصطفی زمانی و رضا یزدانی

عکسهای سوگل قلاتیان

بیوگرافی سوگل قلاتیان

سوگل قلاتیان

فیلمهای سینمایی

یک روز بخصوص (۱۳۹۴)
تیک آف (۱۳۹۴)
دوران عاشقی (۱۳۹۳)

طبقه حساس (۱۳۹۲)
خیابان‌های آرام (۱۳۸۹)
سیب و سلما (۱۳۸۹)

سریالهای سوگل قلاتیان

در حاشیه
فصل دوم سریال لیسانسه ها

جوایز و افتخارات

 کسب رتبه ی نخست خوانشگر زن در در نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی استهبان. – کسب رتبه ی نخست خوانشگر زن در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران. – کسب رتبه ی نخست بازی دهندگی عروسک بخش بزرگسال دوازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی دانشگاهی ایران. – کسب جایزه ی ویژه ی هیئت داوران در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران برای نمایش “پروانه های غمگین من در یک صبح دل انگیز بهاری” – تقدیرشده به عنوان برترین کارگردانان جوان سال 1391 درجشن کانون کارگردانان خانه تئاتر. – نامزد بهترین بازیگری زن در نهمین جشن بازیگر برای بازی در نمایش “بخاطر یک مشت روبل” . – نامزد بهترین کارگردانی در یازدهمین جشنواره بین المللی تئاتر تجربه برای نمایش “اورستیا”. – نامزد بهترین کارگردانی در پانزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی برای نمایش ” پروانه های غمگین م

بیوگرافی آیدا نامجو

ایدا نامجو

بیوگرافی و زندگینامه

آیدا نامجو بازیگر جوان متولد ؟ می باشد.

وی در عرصه تئاتر فعال بوده است و حضور او در سریال لیسانسه ها در نقش یک دختر به نام شادی اولین حضور او در تلویزیون می باشد . البته وی پیش از این در یک فیلم سینمایی به نام قبیله من نیز به ایفای نقش پرداخته بود.

ازدواج و همسرش

اطلاعاتی در این خصوص موجود نمی باشد.

اینستاگرام آیدا نامجو : instagram / ayda.namjou

عکسهای ایدا نامجو

ایدا نامجو بازیگر نقش شادی در لیسانسه ها

آیدا نامجو در پشت صحنه سریال لیسانسه ها در کنار هوتن شکیبا

ایدا نامجو

ایدا نامجو و سروش صحت

بیوگرافی آیدا نامجو

سریال هست و نیست

سریال هست و نیست

سریال هست و نیست به کارگردانی حسین سهیلی زاده این روزها در حال ساخت می باشد و قرار است به زودی پخش گردد.

زمان پخش : این مجموعه در 30 قسمت 40 دقیقه ای در فصل زمستان از شبکه دو سیما پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران فیلم هست و نیست می پردازیم.

بازیگران هست و نیست

بازیگران سریال هست و نیست

اسامی بازیگران فیلم با نقش

فرهاد قائمیان , نگار عابدی , حمیدرضا پگاه , الهام پاوه نژاد , سیاوش خیرابى ، سولماز حصاری , امیر دژاکام ، نازنین کریمى, سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی 

داستان سریال هست و نیست

خلاصه داستان و موضوع سریال هست و نیست

 گاهى بود و نبود و هست و نیست ادم‌ها، به وسوسه‌اى گره می‌خورد که به سادگی باز نمی شود…!

حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی سریالهایی نظیر دلنوازان , فاصله ها, دختران حوا , آوای باران , مرز خوشبختی , نیاز و … را در کارنامه کاری اش داد.


پشت صحنه هست و نیست

 بازیگران زن سریال هست و نیست

سیاوش خیرابی در سریال هست و نیست

گریم سیاوش خیرابی در سریال هست و نیست

فرهاد قائمیان و امیر دژاکام در نمایی از فیلم هست و نیست

الهام پاوه نژاد و حمیدرضا پگاه در هست و نیست

الهام پاوه نژاد و حمیدرضا پگاه در مجموعه هست و نیست

عوامل سریال هست و نیست

تهیه کننده: محسن شایانفر،مدیر تصویر بردارى : رضا شیبانى صدابردار : مهدى ازادى
برنامه ریز : مسعود میمى
تدوین : امین عابدى
طراح صحنه و لباس : سهیل میرسپاسى
طراح گریم : مهرداد قلى پور
دستیار اول کارگردان : امین محمودى

منشى صحنه : فرشته حجازى
جانشین تولید : منصور وثوقى
دستیار تهیه : فیروز قاسمی
دستیارتولید: ایمان صراف
مدیران تدارکات : جواد قاسمى- مهدى عباسى
عکاس: صباسیاهپوش
روابط عمومی : ایدین نادری اشاره نمود

بیوگرافی متین ستوده و همسرش

متین ستوده

بیوگرافی و زندگینامه

متین ستوده بازیگر زن ایرانی متولد 22 اردیبهشت ماه سال 1364 می باشد و 32 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

شروع بازیگری از زبان خودش : من در سنین کودکی به واسطه پدرم وارد عرصه بازیگری شدم. پدر من مدیر تصویر برداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌شد در ابتدا به دلیل موقعیت پدرم وارد کار بازیگری شدم و اگر پدرم نبود در سنین کودکی این اتفاق برایم نمی‌افتاد.

البته متین ستوده در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. و فعالیت حرفه ای خود را با حضور در همین کلاس های بازیگری شروع کرده است.

اولین مجموعه ای که در آن حضور یافت سریال سه دونگ سه دنگ بود اما او با سریال یادآوری توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن هم حضور در سریال لیسانسه ها.

وی به تازگی چند اثر تلویزیونی را در حال پخش دارد : سریال لیسانسه ها در نقش ترانه و نقش راضیه در سریال سر دلبران که قرار است در رمضان 96 پخش گردد.

بیوگرافی متین ستوده

ازدواج و همسرش

متین ستوده تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد


متین ستوده و همسرش

آدرس پیج اصلی اینستاگرام متین ستوده : instagram.com / matinsotudeh

خانواده متین ستوده

پدر متین کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش 35 سال همه عمر و زندگی اش را وقف دانش بچه ها کرد. مادر متین 35 سال معلم کلاس اول دبستان بوده. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی، که خدای بزرگ اونها را در قالب خانواده به متین ارزانی داشته و اینکه متین مجرده می باشد و تا بحال ازدواج نکرده است

متین السادات ستوده

گفتگو و مصاحبه با متین ستوده

اما در ادامه شما مدتی از حرفه‌، بازیگری فاصله گرفتید. دلیل این اتفاق چه بود؟

پدر من دوست نداشت من ناآگاهانه درگیر مسئله بازیگری شوم به همین دلیل به من پیشنهاد کرد که بگذارم مدتی بگذرد و بعد عاقلانه در این باره تصمیم بگیرم ، از سوی دیگر مشغول درس خواندن بودم و خانواده‌ام نمی‌خواستند بازیگری سبب فاصله گرفتن از دست خواندنم شود.

رشته تحصیلی شما مدیریت بازرگانی است و فکر می‌کنم هیچ ارتباطی با هنر و بازیگری نداشته باشد؟

بله ،درست است چون من نمی‌خواستم بازیگر شوم و اصلا به آن فکر نمی‌کردم .

متین ستوده

از ورود مجددتان به عرصه بازیگری بگویید. در منابع آمده که کارگاه امین تارخ نقطه آغاز این بازگشت بود.

وقتی تصمیم گرفتم که با بازگشت خود به بازیگری یکسری چیزها را ثابت کنم در کارگاه بازیگری امین تارخ ثبت نام کردم در آن زمان دیگر دوستان قدیمی پدرم بازنشسته شده بودند و نسل عوامل پشت صحنه و کارگردانان عوض شده بود.

چطور شد وارد همکاری با سیروس مقدم شدید؟ کار با این کارگردان چطور بود؟

آرزوی دیرینه‌ من همکاری با آقای “مقدم” و ” نعمت الله” بود. این دو عزیز فوق‌العاده حرفه‌ای هستند و در هیچ زمانی تو را تنها نمی‌گذارند، انرژی مقدم فوق‌العاده است و گروه حرفه‌ای او به انسان اعتماد به نفس می‌دهد. “مقدم” و “نعمت الله” آنقدر حرفه‌ای هستند که بازیگر از همکاری با آنها لذت می‌برد در تیم مقدم همه فقط به کار و حرفه خود فکر می‌کنند و دلیل موفقیت آثار او هم همین موضوع است.

خانم “ستوده” چرا شما درخششی را که در تلویزیون دارید در سینما ندارید. دوری شما از سینما عمدی است؟

من به هیچ وجه دوست ندارم خود را به کسی یا کاری تحمیل کنم من مسیرم را درست رفتم و تمام تلاشم را می‌کنم که درست حرفه‌ام را بیاموزم و بقیه‌ راه را به دست تقدیر می‌سپارم، هنوز فرصت مناسب برای سینمایی شدنم پیش نیامده اما مطمئن هستم اگر قسمت باشد سینما هم مثل میکائیل به سراغ من می‌آید.

اگر به گذشته بر می‌گشتید همین راه را انتخاب می‌کردید؟

صد در صد. من راهی طولانی ولی درست را انتخاب کردم خیلی وقت‌ها نا امید و دل سرد شدم و همیشه فکر می‌کردم که دست بالای دست بسیار است و کسی که پارتی نداشته باشد نمی‌تواند پیشرفت کند اما خداوند همیشه همراه من بود و من را به جلو هدایت می‌کرد من از ابتدا از خدا خواستم اگر چیزی به صلاح من است برایم اتفاق بیفتد وگرنه کاری از پیش نمی رفت و خداوند همیشه هوای من را داشت اکنون نیز فکر می‌کنم خدا همراهم است و از من محافظت می‌کند و اگر امدادهایش نبود هرگز به اینجا نمی‌رسیدم.

 متین ستوده در سریال لیسانسه ها

سلفی متین ستوده در پشت صحنه سریال لیسانسه ها با رویا میرعلمی و آتنه فقیه نصیری

متین ستوده قبل از عمل

عکسی از متین ستوده قبل از عمل جراحی

اینستاگرام متین ستوده

سریالهای متین ستوده

۱۳۸۹–۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ
۱۳۷۰–۱۳۷۴ این خانه دور است
۱۳۸۸ عملیات ۱۲۵
۱۳۹۱ زمانه
۱۳۹۲ یادآوری

۱۳۹۳ میکائیل
۱۳۹۳ فاخته
۱۳۹۴ غیرعلنی
۱۳۹۵ لیسانسه‌ها فصل 1 و2

۱۳۹۵ در قصه‌ها زندگی می‌کنند
1396 سر دلبران

فیلمهای سینمایی

زرد ( 1395) مصطفی تقی زاده
نرگس مست (جلال الدین دری۱۳۹۵)
خانه دیگری (بهنوش صادقی۱۳۹۴)

بیوگرافی بهاران بنی احمدی و همسرش

بهاران بنی احمدی

بیوگرافی و زندگینامه

بهاران بنی احمدی متولد 29 فروردین ماه 1363 در تهران است و هم اکنون 33 سال سال دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران- کارشناسی بازیگری تاتر از دانشگاه سن دونی پاریس- کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه سن دونی پاریس است.

بهاران بنی احمدی علاوه بر بازیگری به تازگی کتابی از وی توسط نشر چشمه به چاپ رسیده تحت عنوان «چیزی به تابستان نمانده»که این کتاب کمتر از یک ماه انتشار به چاپ دوم رسیده است.

شروع بازیگری : وی فعالیت در بازیگری را از سال 1386 پس از پایان تحصیلاتش در خارج از کشور و بازگشت به ایران با فیلم اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر شروع نمود.

حضور او در سریال تاریکی شب روشنایی روز در نقش فرشته به گفته خودش اولین تجربه اش در مدیوم تلویزیون می باشد . البته وی بعد از این نیز در مجموعه گمشدگان نیز به ایفای نقش پرداخت.

ازدواج و همسرش

بهاران بنی احمدی مجرد می باشد و ازدواج نکرده است ( اطلاعات کامل موجود نیست)

همسر بهاران بنی احمدی

آدرس پیج اصلی بهاران بنی احمدی در اینستاگرام : instagram / baharanbaniahmadi

بیوگرافی بهاران بنی احمدی

گفتگو و مصاحبه با بهاران بنی احمدی

از بازیگری تا دستیاری

من اول بازیگر بودم و بعد تجربه دستیاری را داشتم

پیشنهاد دستیار کارگردانی را هم به این خاطر پذیرفتم که چون آدم با دستیاری کارگردانی می تواند بهتر بازی کردن، قاب و دوربین و همه چیز را یاد بگیرد و من فکر کردم شاید با تجربیات خارج از ایران بتوانم اطلاعاتم را در زمینه سینما بیشتر کنم.

عکسهای بهاران بنی احمدی

بهاران بنی احمدی بازیگر نقش فرشته از حضورش در سریال تاریکی شب روشنایی روز میگوید :

«تاریکی شب روشنایی روز» اولین سریال تلویزیونی است که من بازی می‌کنم ؛راستش را بخواهید وقتی که این همکاری به من پیشنهاد شد مردد بودم که این نقش را بپذیرم یا نه، اما آنقدر داستان سریال خوب بود و حتی می‌توانم بگویم از استاندار داستان‌های معمول تلویزیون هم بالاتر؛ که نتوانستم نقش را نپذیرم.

وی ادامه داد: از طرف دیگر کیفیت کارگردانی حجت قاسم زاده اصل برایم آشکار بود. وی از باسوادترین و کاربلدترین کارگردانان تلویزیون ما هستند به همین جهت با اطمینان کافی همکاری را قبول کردم و مطمئنم سریال با کیفیتی به مخاطب ارائه می‌دهیم.

عکس بهاران بنی احمدی

بازیگری سخت نیست

بازیگری آنقدرها هم سخت نیست که می گویند ! کارگردانی مسئولیت یک گروه را داشتن است که این کار واقعا سخت است، ضمن اینکه بدون داشتن علم سینما نمی توانی این مسئولیت را برعهده بگیری

سابقه در مطبوعات

بهاران بنی احمدی در دهه 80 و قبل از ان در روزنامه فعالیت داشت و مدتی نیز با نگار جواهریان همکار بود، همچنین وی در مجله چلچراغ فعال بوده و در تهیه گزاراشات هنری کار می کزده است

فیلم های سینمایی بهاران بنی احمدی

نقش نگار
آخرین بار کی سحر را دیدی؟ (۱۳۹۴)
هیهات (۱۳۹۴)
جاده شهریار (۱۳۹۳)
نیمرخ‌ها (۱۳۹۳)

آزادی مشروط (۱۳۹۲)
قاعده تصادف (۱۳۹۱)
گس (۱۳۹۱)
اشکان، انگشتر متبرک و چند داستان دیگر (۱۳۸۶)

سریالهای تلویزیونی

تاریکی شب روشنایی روز (1394-1396)
گمشدگان

جوایز و افتخارات

  جایزه بازیگران نو ظهور جشنواره رم برای فیلم گس

سریال تاریکی شب روشنایی روز

سریال تاریکی شب روشنایی روز

سریال تاریکی شب روشنایی روز به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل قرار است به زودی از شبکه یک سیما پخش گردد.

زمان پخش : کارگردان این فیلم گفته است قرار این مجموعه اوایل آذر ماه پخشش را شبکه یک سیما در 22 قسمت آغار کند.

در ادامه به معرفی موضوع داستان و بازیگران این سریال می پردازیم.

بازیگران تاریکی شب روشنایی روز

بازیگران سریال تاریکی شب روشنایی روز

اسامی بازیگران با نقش

فرهاد قائمیان در نقش بهنام طریقت /بهاران بنی احمدی در نقش فرشته /  فرخ نعمتی / سام کبودوند / سید مهرداد ضیائی / پرویز پورحسینی / امیرحسین مدرس / فرزین صابونی / ناصر ممدوح / بهرام ابراهیمی در نقش محمد/ احسان امانی / مائده طهماسبی در نقش اکرم// بهرام ابراهیمی / روزبه حصاری و مهرداد ضیائی.

 

بازیگران سریال تاریکی شب روشنایی روز

داستان و موضوع سریال

داستان تاریکی شب روشنایی روز این سریال در دو برهه زمانی امروز و گذشته اتفاق می افتد و زندگی بهنام طریقت است که جریان روزمره حیاتش از مدار عادی خارج می‌شود. او مجبور است جواب چرایی مشکلات امروزش را در گذشته پیدا کند و … نسبت مقاطع داستان یکسان نیست. بیش از 70 درصد از قصه در زمان حال روایت می‌شود و 30 درصد ماجرا در گذشته رخ می‌دهد.

موضوع سریال تاریکی شب روشنایی روز

فرهاد قائمیان بازیگر نقش اول سریال تاریکی شب روشنایی روز

عوامل سریال

مشاور تهیه کننده: محمدرضا تختکشیان، مدیرتصویر برداری: سهیل نوروزی، صحنه و لباس: آیدین ظریف، گریم: ایمان امیدواری، صدا: منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، منشی صحنه: لادن رحمتی، گروه کارگردانی: آریانا قاسم زاده اصل – نیلوفر کوخانی، دستیار اول صحنه: رضا عسگرخانی، آهنگساز: سعید ذهنی، صداگذار: علی علویان، مدیر تولید: داود معدنی، مدیر تدارکات: عباس کلانتر، تدوین: کامران جاهدی، برنامه ریز: توماج نورایی و عکاس: هانیه رستمی

بیوگرافی لیلا زارع

بیوگرافی لیلا زارع ,عکس لیلا زارع ,لیلا زارع

بیوگرافی و زندگینامه

لیلا زارع بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 مهر 1359 در تهران می باشد و 37 سال سن دارد.

تحصیلات : وی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی می باشد . 

زارع فعالیت هنری و بازیگری  خود را از سال 1382 با بازی در فیلم ما همه خوبیم آغاز نمود. 

او دارای جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم ما همه خوبیم از جشنواره فجر می باشد. 

آخرین کار وی در تلویزیون نیز حضور در سریال محکومین می باشد که در نقش یک مددکار اجتماعی در آن به ایفای نقش می پردازد.

ازدواج و همسرش

لیلا زارع ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. ( اطلاعات کامل موجود نیست).

اینستاگرام لیلا زارع : instagram/leilazare80


گفت و گو با لیلا زارع

قبل از بازی در «ارمغان تاریکی» پیشنهاد بازی در سریالی را هم داشتید؟

بله پیشنهاد که زیاد داشتم اما مشکل این بود که یا زمانم با بازی درآن سریال‌ها هماهنگ نمی‌شد یا برنامه سفری بود و با کارهای دیگر تداخل داشت. هیچ وقت این زمان را نداشتم که برای یک سریال بگذارم اما این فرصت برای «ارمغان تاریکی» پیش آمد.

فیلم «پستچی سه بار در نمی‌زند» آخرین حضور پررنگ شما در سینما بود و بعدها کمتر در سینما ظاهر شدید. چه شد که مسیرتان را از سینما به سمت تلویزیون تغییر دادید و در چند تله فیلم هم بازی کردید؟

من بعد از سینما وارد تلویزیون نشدم و بین فیلم‌های سینمایی‌ام کارهای 90 دقیقه‌ای هم انجام دادم. تفاوتی بین سینما و تلویزیون قائل نمی‌شوم. اگر کار تلویزیونی باشد که فیلمنامه خوبی داشته باشد و مرا به خود جذب کند تا با آن ارتباط برقرار کنم و از کارگردان و گروه حرفه‌ای برخوردار باشد، مسلما آن را قبول می‌کنم.

شخصیت سارا چه شاخصه‌ای داشت که توانست شما را به خود جذب کند؟

من اگر بخواهم به این سوال جواب بدهم انگار که تمام داستان را لو دادم و نمی‌خواهم که این اتفاق بیفتد. وقتی سریال را تا آخر دنبال کنید متوجه می‌شوید که چرا این نقش را بازی کردم. چون در واقع سریال پر چالشی است. ولی خودم به خاطر اینکه سارا شخصیتش جای کار بیشتری را داشت به آن علاقه‌مند شدم و البته داستان سریال هم خیلی زیبا بود.

همسر لیلا زارع
همکاری با جلیل سامان چگونه شکل گرفت. ایشان که خودشان تجربه‌ای در سریال‌سازی نداشتند چطور به او اعتماد کردید؟

خود من هم تجربه بازی در سریال را نداشتم. به هر حال با صحبت‌ها و مشورتهایی که با کارگردان شکل گرفت دیدگاه‌های یکدیگر را شناختیم و از نقطه نظرات هم اطلاع پیدا کردیم. چون با این مشورت‌ها بود که می‌توانستیم تصمیم بگیریم با یکدیگر همکاری داشته باشیم یا نداشته باشیم. این گفت‌وگوها خیلی به من کمک کرد تا به آقای سامان اعتماد کنم و متقابلا ایشان هم به من اعتماد کردند که در نتیجه این همکاری شکل گرفت.

خودتان ترجیح می‌دهید که با چه نوع کارگردانانی همکاری کنید که دیدگاهشان نزدیک به دیدگاه شما باشد؟

هیچ زمانی ما طراحی نمی‌کنیم که چه اتفاقی برایمان می‌افتد و باید فلان نقش را بازی کنیم یا با فلان کارگردان همکاری کنیم. آدم با هر کارگردانی که کار می‌کند یکسری تجربه به دست می‌آورد.
هر چقدر هم نقش‌های متفاوت‌تری را یک بازیگر بازی کند و هر چقدر نقش‌هایی که کار می‌کند دورتر از هم باشند حداقل برای خود بازیگران این مزیت را دارد که می‌تواند ابعاد بیشتری از وجود و توانایی‌هایش را بشناسد و در معرض نمایش قرار دهد.

لیلا زارع

چطور به عرصه بازیگری وارد شدید؟ رشته اصلی‌تان که مربوط به بازیگری نبود!

من چندین بار برای نقش‌های مختلفی انتخاب شدم و حتی قرارداد هم بستم ولی این اتفاق برایم نیفتاد که آنها را بازی کنم. قبل از اینکه به سمت بازیگری بیایم خیلی نسبت به آن علاقه‌مند نبودم ولی با همان اولین کاری که بازی کردم در حین بازی به بازیگری علاقه‌مند شدم و بعدها که با تجربه‌تر شدم و نسبت به آن علاقه‌مندتر. رشته اصلی‌ام هم مدیریت بازرگانی بود ولی در ایران دیزاین خواندم. نقاشی و عکاسی هم انجام می‌دهم و عکاسی را بیشتر دنبال می‌کنم. به نظرم در این دنیا همه‌چیز به هم ربط پیدا می‌کند و رشته تحصیلی من هم بی‌ربط به بازیگری نبود.

بازی‌هایی که تابه‌حال از شما دیدم به نوعی نقش‌های آرام و بی‌سر و صدایی بوده که توانایی زیر پوستی بازی کردن‌شان را هم داشتید. می‌خواستید همیشه در قالب این گونه نقش‌ها ظاهر شوید؟

همه نقش‌هایم هم آرام نبوده و نقش‌های متفاوتی هم تجربه کردم. به نظرم امکان دارد که در کل نقش‌هایی که یک بازیگر آنها را ایفا می‌کند، ویژگی‌های آن نقش در وجود خود آدم هم باشد. شاید یک مقداری‌اش مربوط به شخصیت خود بازیگر هم باشد ولی وقتی نقشی را بازی می‌کنی بیشتر آن ویژگی نمایان‌ می‌شود. من نقش‌های متفاوتی بازی کردم و در نقش زنان عصبی هم ظاهر شدم.

پس نقش منفی هم اگر پیشنهاد بشود بازی می‌کنید؟

بله. اگر جذابیت‌های ممکن را که تا حدودی به ذهن من هم نزدیک باشد و جای کار بیشتری داشته باشد آن را بازی می‌کنم.

لیلا زارع
برای نزدیک شدن به شخصیت سارا که دختری قدیمی و سنتی است از چه منابعی کمک گرفتید؟

مشورت با خانواده، دوستان و کارگردان کمک زیادی به من کرد. در واقع از آنها حالاتی که یک دختر در آن زمان از خود نشان می‌داد و در کل رفتارهایی که انجام می‌داد را می‌پرسیدم. پرس و جو می‌کردم و می‌گشتم تا بدانم در آن دوره چه چیزی به این شخصیت از همه بیشتر نزدیکتر بوده. به رفتارهای این گونه دخترها در فیلم‌های قدیمی توجه می‌کردم و فیلم‌های خانوادگی قدیمی بیشتر می‌دیدم. یعنی اینقدر با آنها ارتباط برقرار کردم که مثلا راجع به خیلی از ریزه کاری‌هایی که در صحنه اتفاق می‌افتاد و اگر اصلا شباهتی به آن دوران نداشت من اظهار نظر می‌کردم و می‌گفتم که مثلا در قدیم چنین مسائلی نبوده. اینقدر راجع به آن دوره اطلاع پیدا کردم که دوست داشتم دقیقا در سریال بگویم که چه شکلی بود.

شخصیت سارا از ابتدا در فیلمنامه به این صورت نوشته شده بود که راهی برای هدایت شخصیت اصلی داستان باشد؟ در طول کار هم این نقش برخلاف فیلمنامه اصلی تغییراتی هم پیدا کرد؟

ما خیلی به فیلمنامه متعهد بودیم. البته یک جاهایی خود کارگردان فیلمنامه را تغییر می‌دادند و فکر می‌کنم بیشتر این تغییرات در بازنویسی شکل می‌گرفت. حالا امکان داشت یک چیزهایی در حد ریزه کاری‌های دیالوگی و میزانسن باشد که در صحنه اتفاق می‌افتاد. ولی تغییرات خیلی زیاد نبود و همانطور که گفتم همه به فیلمنامه متکی بودیم. خود من هم به آن معنی که چیزی را بداهه کنم یا کم کنم، نداشتم چون خط شخصیت همانطور که در فیلمنامه وجود داشت دنبال می‌شد. بالاخره اگر بازیگر دیگری این نقش را بازی می‌کرد تغییر پیدا می‌کرد. طبیعتا برخی از نقاط شخصیت سارا را من با توجه به ذهن و توانایی‌های خودم ساختم و به آن شکل در آوردم.

فیلمنامه هم کامل به دست شما می‌رسید؟

فیلمنامه قبل از شروع کار به دست ما رسید و سعی کردیم دورخوانی کاملی را هم انجام دهیم. تا انتهای داستان را هم می‌دانستیم و بعد کار را شروع کردیم.

برای انتخاب یک نقش به چه چیزهایی سعی می‌کنید که بیشتر توجه کنید؟

کارگردان، فیلمنامه، نقشی که هر کدام‌شان خوب باشند.

قصد دارید که همیشه در فیلم‌ها و سریال‌های خاص‌تری بازی کنید و به نوعی به سراغ کارهای گیشه و مخاطب‌پسند هم می‌روید؟

امیدوارم که اینطوری باشد. ولی اگر شخصیت جالبی باشد که کارگردان آن کار کارگردان خوبی باشد و فیلمنامه هم نظرم را جلب کند، امکان دارد که کاری فانتزی را هم بازی کنم. مهم این است که کار در همان ژانری هم که قرار دارد با قرینه و چارچوب درستی پیش برود.

عکس لیلا زارع
تجربه بازی در سریال تا الان برایتان رضایت بخش بوده؟

من متاسفانه موفق نشدم همه قسمت‌های «ارمغان تاریکی» را ببینم. به خاطر اینکه الان درگیر بازی هستم و بیشتر سر صحنه‌ام. خیلی از قسمت‌ها را موفق نمی‌شوم که ببینم ولی همه قسمت‌ها را ضبط می‌کنم که سر فرصت بنشینم و نگاه کنم. علاوه بر آن فکر می‌کنم که بازی در هر کاری به هر حال تجربه است و این نکته غیرقابل انکار است.

بازی در سینما و تلویزیون را چقدر با یکدیگر متفاوت می‌بینید؟

سینما و تلویزیون مدیوم‌شان کاملا با هم فرق می‌کند و خیلی با یکدیگر تفاوت دارند. یعنی نمی‌خواهم بگویم که سینما بهتر از تلویزیون است یا تلویزیون بهتر از سینما. هر کدام جنس بازی خودشان را اقتضا می‌کنند و صد درصد با هم متفاوتند.

در حال حاضر سرگرم بازی در چه کارهایی هستید؟

الان در سریال «سرزمین کهن» آقای کمال تبریزی و کار دیگری دارم بازی می‌کنم.

بیوگرافی لیلا زارع

فیلمهای سینمایی لیلا زارع

 یک کیلو و بیست و یک گرم (۱۳۹۵)
– آذر (۱۳۹۵)
– کمدی انسانی(۱۳۹۵)
– سمفونی تولد (۱۳۹۴)
– خانه دیگری (۱۳۹۴)
فیلم غیر مجاز (۱۳۹۴)
– امتحان نهایی (۱۳۹۳)
– شیفت شب (۱۳۹۳)
– ذوب شدن پادشاه (۱۳۹۳)
– ۱۱ (۱۳۹۲)
– با دیگران (۱۳۹۲)
– شیفتگی (۱۳۹۲)
– گنجشکک اشی مشی (۱۳۹۲)
– کارناوال مرگ (۱۳۸۷)
پستچی سه بار در نمی‌زند (۱۳۸۷)
– سوپراستار (۱۳۸۷)
– خواب لیلا (۱۳۸۶)
– به امید دیدار(۱۳۸۹)
– باغ آلوچه (۱۳۸۴)
– خانه روشن (۱۳۸۴)
– ما همه خوبیم (۱۳۸۳)

سریالها

سریال محکومین ( 1396)
سرزمین مادری
ارمغان تاریکی (۱۳۸۹)

دانلود سریال آشوب

دانلود سریال آشوب

دانلود سریال ایرانی آشوب با لینک مستقیم و کیفیت اصلی | همه قسمت ( قسمت 1 تا 6) رایگان

نسخه سینمایی فیلم آشوب چندی پیش در سینماها اکران گردید و نسخه سریالی آن نیز در شش قسمت در شبکه نمایش خانگی منتشر میگردد.

دانلود سریال آشوب

ژانر : تاریخی | سال ساخت : 1394 | کارگردان : کاظم راست گفتار | پخش : اوایل آذر 96

خلاصه داستان : سریال اشوب روایتگر یک داستان عاشقانه سیاسی است که در دهه 1320 می‌گذرد. این فیلم درباره یکی از نخستین فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات دانشگاه تهران است که علاقه زیادی به ادبیات و روزنامه‌نگاری دارد، اما شرایط روزگار و اوضاع سیاسی جامعه در آن دوره از تاریخ اتفاقات دیگری را برای او رقم می‌زند.

لینکهای دانلود

به زودی لینک دانلود قانونی و خرید این سریال درج میگردد.

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

زمان پخش و روزهای پخش سریال اشوب : این سریال از ابتدای آذر توسط دنیای هنر در شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد و هر هفته روزهای چهارشنبه یک قسمت آن روانه بازار می شود.

دانلود سریال اشوب


این فیلم یکی از پربازیگرترین سریالها می باشد و هنرمندان زیادی در آن حضور دارند.

بازیگران سریال آشوب

کوروش تهامی ، فرهاد آئیش ، آتیلا پسیانی ، داریوش فرهنگ ، لیلا اوتادی ، یکتا ناصر ، حبیب دهقان نسب ، آشا محرابی ، شهره لرستانی ، همایون ارشادی ، امیرحسین صدیق ، محمدرضا شریفی‌ نیا ، محمدرضا هدایتی ، ارژنگ امیرفضلی ، نادر سلیمانی ، رامین ناصرنصیر ، داریوش کاردان ، نیما فلاح ، فخرالدین صدیق شریف ، رضا فیاضی ، سعید امیرسلیمانی ، رضا بنفشه خواه ، میرطاهر مظلومی ، پریا شمس ، غلامحسین لطفی ، مژگان غلامی ، بهرام سروری نژاد ، خسرو امیرصادقی ، امیرشروین امیرصادقی از بازیگران این مجموعه می باشند.


گالری عکسهای سریال

سریال اشوب

دانلود رایگان سریال آشوب

دانلود رایگان سریال آشوب

سریال آشوب

سریال ایرانی آشوب

لیلا اوتادی از بازیگران زن سریال اشوب

دانلود فیلم اشوب

یکتا ناصر و داریوش فرهنگ در نمایی از فیلم اشوب

بیوگرافی هستی مهدوی و همسرش

هستی مهدوی

بیوگرافی و زندگینامه

هستی مهدوی بازیگر زن جوان سینما و تلویزیون متولد 21 آذرماه سال 1370 در تهران می باشد و 26 سال سن دارد.

پدرش فوت شده و او با با مادر و برادرهایش زندگی می‌کند و ارتباط خیلی خوبی هم با آنها دارد.ضمن اینکه اسم اصلی او مهدخت است.

تحصیلات : فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد .

وی در سال 1389 با بازی در فیلم سوت پایان نیکی کریمی وارد بازیگری و سینما شد.

وی در فیلم پنجاه کیلو آلبالو که یکی از پرفروش ترین فیلمهای سال 95 بود کاراکتر اصلی داستان در( نقش آیدا ) بود.

آخرین حضور او در تلویزیون در سال 96 در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش دختری به نام نسرین می باشد.

ازدواج و همسرش

هستی مهدوی فر مجرد می باشد و تاکنون ازدواج نکرده است . چندی پیش عکسهایی از او در کنار سردار آزمون منتشر شده بود که شایعه ازدواج این دو در فضای مجازی دست به دست می شد.

وی در یکی از مصاحبه هایش گفته است : به ازدواج خیلی فکر می کنم و هردفعه بیشتر به این نتیجه رسیدم که نمی خواهم ازدواج کنم ! البته شاید هر وقت که موعدش فرا رسید، نظرم عوض شود.

اینستاگرام هستی مهدوی : instagram/hastimahdavi

هستی مهدوی و همسرش

گفتگو و مصاحبه با هستی مهدوی

عاشق نجوم هستم

گفتی آدم نترسی هستی. کلا اهل هیجان هستی؟

خیلی؛ کار من، یعنی بازیگری، خودش سراسر هیجان و ماجراجویی است چون هر بار درگیر حسی با کاراکتری می‌شوی که خیلی متفاوت است و باید کشفش کنی ولی از وقتی درگیر سینما شدم، زندگی‌ام از حالت عادی خارج شد.

چه ماجراجویی‌هایی قبلا داشتی؟

من قبلا نجوم کار می‌کردم و اکثرا خانه نبودم و در بیابان و کویر سفر می‌رفتم. خیلی نجوم را دوست دارم چون خیلی اتفاقات جالبی در این فضا می‌افتد اما متاسفانه 4،3 سال است دیگر فرصت پرداختن به نجوم را نداشته‌ام.

وقت‌های خالی‌ات را چه کار می‌کنی؟

من تقریبا در تمام وقت‌های خالی‌ام، فیلم می‌بینم. متاسفانه کتاب خواندنم کمی کم شده. ورزش هم می‌کنم.

ورزش خاصی را دنبال می‌کنی؟

ورزشکار حرفه‌ای نیستم اما بدنسازی، شنا و سوارکاری می‌کنم. ورزش برایم، بیشتر حکم تفریح دارد.

 

هستی مهدوی

فکر می‌کنی روزنامه‌نگار خوبی بشوی؟

من اگر روزنامه نگار بشوم، خیلی زود سر از جاهایی که نباید درمی‌آورم! اما اگر روزنامه نگار بودم، مطمئنا در حوزه اجتماعی فعال بودم.

نوشتن را دوست داری و تجربه کرده‌ای؟

قبلا می‌نوشتم ولی الان خیلی کم پیش می‌آید که بنویسم. این روزها بیشتر دلم می‌خواهد ساختن فیلم کوتاه را تجربه کنم.

بازیگری را بیشتر دوست داری یا فیلمسازی؟

راستش را بگویم؟ (می‌خندد) فیلمسازی را؛ چون احساس می‌کنم وقتی بازیگرم، خود واقعی ام نیستم و این خودم نیستم که مرا کنترل می‌کند. ترجیحم این است خودم مدیریت را بر عهده داشته باشم تا شرایط را به گونه‌ای که هست، تدارک ببینم. بازیگری از بیرون خیلی خوشایند و شیرین و راحت به نظر می‌رسد. در صورتی که اصلا این طور نیست.

هستی مهدوی

هستی مهدوی, Hasti Mahvadi

عکسهای هستی مهدوی

عکس جدید از هستی مهدوی

آشپزی برای آرامش

این روزها احساس می‌کنی آدم خوشبختی هستی؟

اگر بحث کار را کنار بگذارم، بله؛ چون فشردگی زمان کاری ما برای رساندن به آنتن شبکه، واقعا آزاردهنده و نفسگیر است. شاید اگر این سؤال را یک ماه دیگر از من بپرسی، بتوانم جواب واقعی‌تری بدهم ولی این روزها آنقدر زندگی‌ام دست خودم نیست که بخواهم ببینم واقعا احساس خوشبختی می‌کنم یا نه ولی روی هم رفته احساس خوشبختی می‌کنم.

در زندگی مستقل خودت، زمان‌هایی که بی‌حوصله‌ای، چه کارهایی برای خوب شدن حالت می‌کنی؟

آشپزی می‌کنم (می‌خندد)؛ آشپزی به من آرامش خاصی می‌دهد. یکی از تفریحاتم این است که در اینترنت دنبال دستور پخت غذاهای جدید می‌گردم. البته رستوران رفتن را هم خیلی دوست دارم.

فعالیت‌های خیریه‌ای یا همکاری با نهادهایی که کارهای مختلف می‌کنند، داری؟

با چند انجمن‌ حمایت از حیوانات همکاری‌هایی دارم چون این موضوع دغدغه من است.

عاشق سفرم

اهل سفر هستی؟

خیلی. عاشق سفرم. به خصوص سفرهای کویرگردی اما متاسفانه مدتی است که پیش نیامده. به طور کل دوست دارم سوار ماشینم شوم و مثلا از بندر ترکمن تا آستارا را بروم. یعنی خط شمالی ایران را طی ‌کنم.

تنها سفر می‌روی؟

نه؛ با دوستانم.

پیشنهادهایت برای سفرهای داخلی و خارجی خوب چیست؟

روستایی در گیلان حوالی رودسر وجود دارد به نام جواهردشت. روستایی در نقاط بالای کوه‌های سبز شمال که واقعا دیدنی و زیباست. همین‌طور روستای مصر در مرکز ایران که حال و هوای کویری دارد. برای مسافرت خارجی هم پیشنهاد جزیره​ای در مالزی که انگار تکه‌ای از بهشت است را می‌دهم. برای من هر جا طبیعت بکر وجود داشته باشد، واقعا لذت می‌برم. چون علاقه ویژه‌ای به طبیعت دارم.

بیوگرافی هستی مهدوی

هستی مهدوی

هستی مهدوی

فیلمهای سینمایی

آذر (۱۳۹۵)
کمدی انسانی (۱۳۹۵)
لابی (۱۳۹۵)
۵۰ کیلو آلبالو(۱۳۹۵)

چهارشنبه (۱۳۹۳)
نیم (۱۳۹۳)
زبان مادری (۱۳۸۹)
سوت پایان (۱۳۸۹)

سریالهای تلویزیونی

سریال سایه بان (1396)
حانیه (۱۳۹۳)
گذر از رنج‌ها (۱۳۹۲–۱۳۹۳)

مادرانه (۱۳۹۲)
جراحت (۱۳۸۹)

خالتور

فیلم خالتور

فیلم سینمایی خالتور به کارگردانی آرش معیریان در سال 96 تولید گردیده و اکران خود را از نیمه آبان ماه در سینماهای کشور آغاز کرده است.

در ادامه به معرفی بازیگران خلاصه داستان فیلم خالتور میپردایم.بازیگران خالتور

بازیگران فیلم خالتور

محمدرضا شریفی نیا / پوریا پورسرخ / مهران غفوریان / علی صادقی / سحر قریشی / مریم امیرجلالی / اصغر سمسارزاده / امیرحسین صدیق / بهروز قادری / مهشاد مخبری / محمدرضا هدایتی / رسول نجفیان / مریم معصومی / اردشیر کاظمی / بیتا عالمی / پوریا نیک جو / محمدرضا عباسی / مونا شناس / فریده خادم الحسینی‌ / علی غلامی / الهه شجاعی / حسین لواسانی / جلیل ملک زاده / مسعود رضاخواه / مهدی غفاری / مهدی تجلی / مهدی حاجی‌زاده / سعید روشن / امیر جعفری / حسن امیرزاده / علی صالحی / سیامک دباغ / شاهین دیبایی / فریاد صالحی

موضوع فیلم خالتور

داستان و موضوع فیلم خالتور

موضوع این فیلم کمدی و موزیکال می باشد روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد…

بازیگران فیلم سینمایی خالتور

سحر قریشی و پوریا پورسرخ بازیگران فیلم سینمایی خالتور

پخش آنلاین تیزر فیلم

دانلود فیلم خالتور

دانلود فیلم خالتور

دانلود فیلم سینمایی خالتور با لینک مستقیم و کیفیت Hd با بازی پوریا پورسرخ , سحر قریشی و مهران غفوریان

دانلود فیلم خالتور با لینک مستقیم

ژانر و و موضوع فیلم: موزیکال , کمدی | کارگردان : آرش معیریان | تهیه کننده : عبدالله علیخانی

سال ساخت : 1396 | سال پخش و اکران : 1396 | فرمت : mp4 | مخاطب : همه سنین | پخش : پویا فیلم

 

لینکهای دانلود : دانلود با کیفیت های 1080p – 480p – 720p

دانلود تیزر فیلم

خلاصه داستان فیلم خالتور :

این کمدی-موزیکال روایتی ارائه می‌دهد از زندگی سه جوان موزیسین که سعی زیادی دارند اسیر موسیقی بازاری نشوند و به اجرای قطعات موجه بپردازند اما عدم اقبال مخاطبان موجب می‌شود به سراغ نوعی از موسیقی بروند که علیرغم جدی گرفته نشدن از سوی کارشناسان، مخاطبان فراوانی دارد…

بازیگران فیلم خالتور :

محمدرضا شریفی نیا / پوریا پورسرخ / مهران غفوریان / علی صادقی / سحر قریشی / مریم امیرجلالی / اصغر سمسارزاده / امیرحسین صدیق / بهروز قادری / مهشاد مخبری / محمدرضا هدایتی / رسول نجفیان / مریم معصومی / اردشیر کاظمی / بیتا عالمی / پوریا نیک جو / محمدرضا عباسی / مونا شناس / فریده خادم الحسینی‌ / علی غلامی / الهه شجاعی / حسین لواسانی / جلیل ملک زاده / مسعود رضاخواه / مهدی غفاری / مهدی تجلی / مهدی حاجی‌زاده / سعید روشن / امیر جعفری / حسن امیرزاده / علی صالحی / سیامک دباغ / شاهین دیبایی / فریاد صالحی

بیوگرافی کارگردان فیلم خالتور

آرش معیریان در سال 1350 در تهران متولد شد. او فوق دیپلم برنامه نویسی کامپیوتر، لیسانس کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه تهران می باشد

گالری تصاویر

دانلود خالتور

خالتور

دانلود خالتور

دانلود رایگان فیلم خالتور

پخش آنلاین