برنامه های تلویزیون شب یلدا 96

برنامه های شب یلدا 96

برنامه های تلویزیون شب یلدا 96

طبق هر سال شبکه های صدا و سیما ویژه برنامه های برای بلندترین شب سال یعنی شب یلدا تدارک دیده اند و امسال هم قرار است 3 شبکه تلویزیونی برنامه های مختلفی را به پخش برسانند.در ادامه به معرفی بیشتر و مهمانان این برنامه ها می پردازیم.

برنامه شب یلدا شبکه یک

شبکه 1 سیما شب یلدا را با حضور خوانندگان و بازیگران مشهور سینما و تلویزیون جشن می‌گیرد و احتمالا علی ضیا اجرای را برعهده دارد. در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۵: ۲۲ به صورت زنده آغاز می‌شود، جمشید مشایخی برای بینندگان اشعار حافظ را خواهد خواند. مهدی یراحی و مهدی جهانی نیز در استودیوی برنامه برای مخاطبان بصورت زنده آواز خواهند خواند.

از سهراب مرادی (ورزشکار)، لاله و ستاره اسکندری و همچنین استاندار کرمانشاه دعوت شده تا در دورهمی شب یلدای شبکه یک شرکت کنند. قرار است این برنامه به طور زنده ارتباطی با مناطق زلزله زده غرب کشور داشته باشد. این برنامه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی محسن رفیعی و اجرای شاهین جمشیدی پنجشنبه شب به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

برنامه شبکه دو در شب یلدا 96

«یک دقیقه بیشتر» هم عنوان ویژه برنامه‌ای است که به مناسبت شب یلدا در دو بخش ویژه با حضور میهمانان مختلف از شبکه دو سیما تقدیم مخاطبان می‌شود. این برنامه میزبان مهمانان مختلفی است که بخش اول، با انتخاب مخاطبان از میان حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسیقی، سینما، تئاتر پخش خواهد شد و در بخش دوم خوانندگان، بازیگران سریال‌های پرمخاطب، یکی از مادران شهدای حرم و … میهمان برنامه می‌شوند.

فواد صفاریان پور کارگردان این برنامه است و مژده لواسانی اجرای این برنامه را بر عهده دارد. «یک دقیقه بیشتر» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی که به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان پنجشنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰:۰۰ و ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

همچنین برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله (پنجشنبه ۳۰ آذر) میزبان خانواده‌هایی از اقوام مختلف است تا بدین ترتیب به شناخت بیشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ایرانی در شب یلدا بپردازد. افزون بر این استفاده از موسیقی‌های محلی، گزارش‌های ویژه و حضور مهمانانی از حوزه‌های مختلف فرهنگ، هنر، سینما و ورزش از دیگر بخش‌های این برنامه است. برنامه «عصر خانواده» ساعت ۱۸:۰۰ پخش می‌شود.

برنامه شب یلدای شبکه سه با اجرای فرزاد حسنی

شبکه سه سیما نیز برای شب یلدا یک ویژه برنامه 120 دقیقه‌ای تدارک دیده است.

سید علی احمدی تهیه کننده ویژه برنامه شب یلدا است و برای اجرای برنامه از بیشتر مجریان یک سال اخیر شبکه سه سیما استفاده کرده است؛ محمد رضا حسینیان و فرزاد حسنی مجریان اصلی برنامه شب یلدای شبکه سه خواهند بود.

قرار است شبکه سه سیما در شب یلدا میزبان مهمانان متنوعی باشد که در طول یک سال گذشته در قاب شبکه سه سیما شاهد حضور آن‌ها در بخش‌های مختلف اجتماعی، معارفی، ورزشی بوده ایم. عوامل سریال‌ها تهیه کننده ها، کارگردانان و بازیگران از میهمانان شب یلدا هستند. بخشی از برنامه هم به چهلمین روز درگذشت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص دارد و قرار است ارتباط با سرپل ذهاب در شب یلدا برقرار شود. ویژه برنامه شبکه سه سیما پنج شنبه بعد از اخبار ساعت ۲۲ به مدت ۱۲۰ دقیقه پخش می‌شود.

شبکه نسیم با دورهمی مهران مدیری در شب یلدا 96

شبکه نسیم نیز ویژه برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری را برای شب یلدا تدارک دیده است و علی اوجی به همراه همسرش نرگس محمدی مهمان این برنامه هستند . همچنین عماد طالب زاده و حجت اشرف زاده نیز خوانندگان مهمان برنامه دورهمی در شب یلدای 96 هستند.ای

دانلود تیتراژ سریال محکومین

دانلود تیتراژ سریال محکومین

آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال محکومین با خوانندگی سالار عقیلی با کیفیت اصلی .

اهنگسازی این اثر را مسعود سخاوتمند انجام داده است و عبدالجبار کاکایی ترانه سرا این قطعه می باشد.

فیلم محکومین به کارگردانی سید جلال حاتمی از اوایل زمستان از شبکه یک پخش میشود.

دانلود آهنگ تیتراژ پایانی سریال محکومین از سالار عقیلی

دانلود با کیفیت اصلی MP320

موضوع این سریال، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده است تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

سپیده خداوردی , لیلا زارع , امیرحسین صدیق , کامران تفتی و ... از بازیگران سریال محکومین هستند.

اهنگ سریال محکومین

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم عصبانی نیستم

دانلود فیلم سینمایی عصبانی نیستم با لینک مستقیم و کیفیت اصلی غیر رایگان با حجم کم و بازی نوید محمدزاده و باران کوثری

دانلود فیلم عصبانی نیستم با لینک مستقیم

نام فیلم : عصبانی نیستم | ژانر فیلم : اجتماعی | سال ساخت : 1392 | زمان اکران در سینماها و نمایش خانگی : زمستان 96

فرمت : mp4,mkv | محصول کشور : ایران | مدت زمان : 110 دقیقه .

داستان و موضوع عصبانی نیستم چیست :

«عصبانی نیستم» داستان «نوید» با نقش آفرینی نوید محمدزاده، دانشجوی ستاره‌دار و اخراجی است که برای فراهم آوردن حداقل شرایط زندگی در رویارویی با بی‌اخلاقی‌های جامعه با خود تمرین می‌کند تا «عصبانی» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» با بازی باران کوثری را از دست ندهد.

دانلود تیزر و آنونس اصلی فیلم – Download

حواشی فیلم : این فیلم بعد از حدود 4 سال توقیف بالاخره پروانه نمایش گرفت و از اواخر آذر ماه 96 در سینماهای کشور اکران گردید.

اسامی بازیگران فیلم عصبانی نیستم :

باران کوثری (در نقش ستاره )/ نوید محمدزاده (در نقش نوید) / رضا بهبودی / میثاق زارع / میلاد رحیمی / بهرام افشاری / امیررضا میرآقا / تینو صالحی / رضا کولغانی / وحید قاضی زاهدی / عباس جمالی / امین میری / مرجان قمری / سجاد تابش / احمد یاوری / پژمان کاشفی / محمد کارت / مینا کریمی جبلی / حامد شیخی / مهران میرزایی / اکبر لطیفی / سام رجبی / شیما بختیاری / کیارش خداشناس / مهدی رودافشانی / امید محمدزاده / جواد جوینده.

بیوگرافی رضا درمشیان کارگردان فیلم :

رضا دُرمیشیان (متولد : آبان ۱۳۶۰ – تهران) نویسنده، کارگردان و مستندساز اهل ایران است.

درمیشیان فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۴ به عنوان نویسنده، منتقد و روزنامه نگار سینمایی در نشریات تخصصی سینمایی آغاز کرد و در کنار آن به عنوان دبیر تحریریه انتشارات سینمایی چندین کتاب سینمایی گردآوری و چاپ نمود.

به عنوان نویسنده فیلمنامه و دستیار کارگردان و برنامه ریز وارد عرصه سینمای حرفه‌ای شد و با کارگردانان مطرحی چون داریوش مهرجویی، علیرضا داودنژاد و فریدون جیرانی همکاری نمود.

درباره فیلم :

در کلیت عصبانی نیستم به عنوان دومین تجربه فیلمسازی درمیشیان یک فیلم بسیار خوب به کارنامه او می افزاید. فیلمی که آینه ای تمام قد از وضعیت بخشی از قشر جوان سرزمین ما است که در میان انبوهی از مشکلات هنوز معتقد هستند که «زندگی باید کرد» و بر سر این اعتقاد خودشان ایستاده اند. آدمهایی 20 ساله ای که از 6 سال دیگرشان یعنی وقتی هم سن نوید هستند خبر ندارند و نویدهای 26 ساله ای که خیلی فرصت هایشان را از دست داده اند اما هیچکدامشان نمی خواهند رسم خوب زیستن را از یاد ببرند؛ حتی اگر جامعه نسبت به گذشته بی اعتنا، نسبت به حال بی مسئولیت و نسبت به آینده ناامید مسیر متفاوتی را برود.


گالری تصاویر فیلم عصبانی نیستم

فیلم عصبانی نیستم

دانلود عصبانی نیستم

 

دانلود عصبانی نیستم

دانلود رایگان فیلم عصبانی نیستم

پخش آنلاین

دانلود سریال آشوب قسمت 4

دانلود قسمت چهارم سریال آشوب

دانلود قسمت 4 سریال اشوب با لینک مستقیم و کیفیت عالی حجم کم و غیر رایگان با بازی کوروش تهامی , آشا محرابی , یکتا ناصر , محمدرضا هدایتی و ….

دانلود قسمت چهارم سریال آشوب با لینک مستقیم

نام فیلم : آشوب | سال ساخت : 1394 | کارگردان و نویسنده : کاظم راست گفتار | ژانر : تاریخی و عاشقانه

محصول : ایران | فرمت ها: mp4 , mkv | کیفیت ها : 1080p Hd 720p 480p Sd| مدت زمان : 65 دقیقه .

لینکهای دانلود قسمت 4

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2000

توجه : فایل به صورت پیش خرید است و دارای رمز است که صبح دوشنبه 26 آذر ماه در همین صفحه قرار میگیرد.

 طبق درخواست شرکت پخش این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید آن را به صورت حلال و قانونی دانلود نمایید.


اسامی بازیگران سریال آشوب : کوروش تهامی / فرهاد آئیش / آتیلا پسیانی / داریوش فرهنگ / لیلا اوتادی / یکتا ناصر / حبیب دهقان نسب / آشا محرابی / شهره لرستانی / همایون ارشادی / امیرحسین صدیق / محمدرضا شریفی‌ نیا / محمدرضا هدایتی / ارژنگ امیرفضلی / نادر سلیمانی / رامین ناصرنصیر / داریوش کاردان / نیما فلاح / فخرالدین صدیق شریف / رضا فیاضی / سعید امیرسلیمانی / رضا بنفشه خواه / میرطاهر مظلومی / پریا شمس / غلامحسین لطفی / مژگان غلامی / بهرام سروری نژاد / خسرو امیرصادقی / امیرشروین امیرصادقی ‎.

خلاصه داستان أشوب : روایتگر یک داستان عاشقانه سیاسی است که در دهه 1320 می‌گذرد. این فیلم درباره یکی از نخستین فارغ‌التحصیلان رشته ادبیات دانشگاه تهران است که علاقه زیادی به ادبیات و روزنامه‌نگاری دارد، اما شرایط روزگار و اوضاع سیاسی جامعه در آن دوره از تاریخ اتفاقات دیگری را برای او رقم می‌زند.


عکسهای قسمت چهارم

دانلود قسمت 4 اشوب

قسمت چهارم آشوب

دانلود سریال آشوب قسمت 4

قسمت ۴ اشوب

بیوگرافی نیکی مظفری و همسرش و پدرش مجید مظفری

نیکی مظفری

بیوگرافی و زندگینامه

نیکی مظفریمتولد شهریور ماه سال 1366 می باشد و 30 سال سن دارد . به گفته خودش سطح تحصیلاتش کاردانی است و کارش طراحی صحنه و لباس و در کارهای دفتر با پدرش که “مجید مظفری” از بازیگران مرد ایرانی می باشد همکاری می کند . وی نیز درکلاس های مرحوم سمندریان نیز برای بازیگر شرکت کرده است.

وی با سریال بچه های نسبتا بد به کارگردانی سیروس مقدم توانست دیده شود.

وی دختر مجید مظفری بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون است و تک فرزند هم می باشد . وی مادر خود را از دست داده است و چندین سال است که با پدرش زندگی می کند.

ازدواج و همسر

نیکی مظفری تاکنون ازدواجنکرده است و مجرد می باشد . پدر نیکی مظفری در خصوص داماد ایده آل خود گفته است : شخصیت آدم ها برای من مهم است. یعنی در ازدواج نیکی من بیشتر بهشخصیت طرف توجه می کنم چون اگر او از شخصیت خوب و با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهدشد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.
اینستاگرام نیکی مظفری : Instagram / Nikimozaffari

نیکی مظفری و پدرش

نیکی مظفری و پدرش مجید مظفری


گفتگو با نیکی مظفری و مجید مظفری

بابا همه زندگی من است

مجید مظفری: من و نیکی‌جان از وقتی همسرم فوت کرد تنها زندگی می‌کنیم و بسیار به‌هم وابسته‌ایم. رابطه ما خیلی بیشتراز رابطه پدر و فرزندی، رابطه‌ای رفاقت‌آمیز است. خیلی برای هم وقت می‌گذاریم و درباره چیزهای مختلفی با هم صحبت می‌کنیم. باوجود نیکی من هرگزدر زندگی‌ام احساس کمبود و تنهایی نداشته‌ام.

مجید مظفری و دخترش، نیکی از رابطه خوب پدر و دختری می‌گویند

نیکی : بابا همه زندگی من است و خودش هم این را می‌داند. ما بیشتر از اینکه با هم رابطه پدر و فرزندی داشته باشیم رفیق هستیم. من در تمام زندگی‌ام سعی کرده‌ام همه حرف‌هایم را با پدرم در میان بگذارم چون معتقدم رفیق و دوست واقعی هر انسانی پدر و مادرش هستند و هیچ‌کس خیر و صلاح فرزند را به اندازه پدر و مادرش نمی‌خواهد.

روز تولد نیکی به‌شدت نگران بودم

مجید مظفری: روزی که قرار بود نیکی به دنیابیاید من از ساعت 10 شب مادر خدابیامرزش را به بیمارستان رساندم و بسیار هیجان‌زده و دلواپس بودم. دکتر کمی دیر رسید و این موضوع مرا نگران و عصبانی کرده بود تا جایی که دکتر از در دیگری وارد اتاق زایمان شد تا روبه‌رو نشویم (می‌خندد) ولی وقتی نیکی به‌دنیا آمد و فهمیدم حال همسر و دخترم خوب است خوشحالی جای نگرانی را گرفت و از دکتر هم بابت عصبانیتم عذرخواهی کردم.

نیکی نوزاد درشت، زیبا و قد بلندی بود. وقتی برای اولین‌بار نیکی را از پشت پنجره اتاق نوزادان به من نشان دادند چند نوزاد دیگر هم در آن اتاق بود و من یکی از نوزادان را به پرستار نشان دادم و به شوخی گفتم «من اون یکی رو می‌خوام» (می‌خندد).

شهربانو، دُردانه و نیکی

مجید مظفری: اسم نیکی را مادرش انتخاب کرد.

نیکی : البته پدرم دوست داشت اسم من را شهربانو بگذارد و مادر هم ابتدا نام دُردانه را برایم انتخاب کرده بود. خدارا شکر که دُردانه نشدم (می‌خندد). به نظرم این اسم مخصوصا برای زمانی که سن و سال کمی بالا باشد اصلا مناسب نیست.

یکی یکدانه‌ام را لوس نکرده‌ام

مجید : نیکی تک فرزند، است اما هرگز نه من ونه مادرش او را لوس بار نیاوردیم. نیکی درکنار بچه‌های فامیل و با فرزندانبرادرها و خواهرم بزرگ شد و در کودکی هم تنهایی را حس نکرد. البته گاهی درنوجوانی آرزو می‌کرد که‌ کاش خواهر یا برادر داشت ولی خب قسمت این بود که ما همین یک فرزند را داشته باشیم.

تفریحات‌مان مشترک است

مجید : وقتی نیکی بچه بود همیشه جمعه‌ها صبح می‌رفتیم کوه و پس از آن بولینگ عبدو. بعد هم می‌رفتیم رستوران البرز چلوکباب می‌خوردیم.

نیکی : ما همیشه در کنار هم هستیم. زندگی، تفریح و سفرمان مشترک است؛ یعنی فقط در زمانی که بابا یا من سر کار باشیم کنار هم نیستیم که تازه اگر کارهای‌مان در یک زمان نباشد، سر کار هم به هم سر می‌زنیم و به‌نحوی کنار هم هستیم.

بهترین همسفر دنیا

نیکی : بسیار اهل سفر هستیم و هر وقت زمان خالی داشته باشیم فورا برنامه سفر می‌ریزیم. بابا خیلی خوش‌سفر است و ما تابه‌حال به جاهای مختلفی در ایران و سایر کشورها سفر کرده‌ایم.

اولین‌باری که از ایران خارج شدم را فراموشنمی‌کنم. نخستین سفر خارجی‌ام کشور ترکیه بود و آن زمان 10 ساله بودم و خیلی ذوق زده بودم و می‌گفتم «به به اینجا چقدر خارج است» (می‌خندد).

ترس از پرواز

مجید مظفری: وقتی نیکی کوچک بود از پرواز وتکان‌های هواپیما می‌ترسید. در یکی از سفرهای خارجی‌مان به شرایط بد آب و هوایی بر خوردیم. هواپیما هم بسیار فرسوده بود و مرتب تکان‌های شدید می‌خورد. نیکی هم ترسیده بود و بی‌قراری می‌کرد. درنهایت با چاره‌اندیشی ‌مهمان‌دار مجبور شدیم به نیکی قرص خواب بدهیم تا از ترس و نگرانی‌اش کم کنیم. فکر می‌کنم آن هواپیما اگر یک ساعت دیگر پرواز می‌کرد حتما همه پیچ ومهره‌هایش باز می‌شد (می‌خندد).

نیکی : من هم به لطف آن قرص بعد از سفر از خواب بیدار شدم (می‌خندد). من ترس از پرواز داشتم و خیلی سعی کردم بر ترسم غلبه کنم که درنهایت موفق هم شدم.

کاش همه دخترها مثل نیکی باشند

مجید : گاهی فکر می‌کنم کاش همه فرزندان و مخصوصا دخترها مثل نیکی باشند و رفتارشان با پدر و مادرشان مثل رفتاری باشدکه نیکی با من دارد. نیکی دختری فهمیده و مهربان است و به‌خوبی مسائل را درک می‌کند. دخترم خیلی خانواده دوست است، از معاشرت با افراد فامیل لذت می‌برد. ما هرگز از دست هم ناراحت نمی‌شویم. گاهی به‌خاطر هم ناراحت می‌شویم اما از دست هم هرگز!

نیکی : پدرم به من لطف دارند. من هم مثل خیلی از جوان‌ها گاهی لجبازی‌هایی دارم و دوست دارم یکسری مسائل را خودم تجربه یا کشف کنم. گاهی حتی این لجبازی‌ها درنهایت به ضررمان تمام می‌شود که باید تاوانش را پس بدهیم. اما در کنار اینها به‌شدت معتقدم که باید به پدر، مادر و بزرگ‌ترها احترام گذاشت. احترام گذاشتن بین ما ایرانی‌ها در معاشرت‌ها و روابط‌مان یک سنت است و بسیار هم زیباست. من هم احترام گذاشتن را خیلی دوست دارم.

ورود به دنیای بازیگری

نیکی مظفری: از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و در نوجوانی به این نتیجه رسیدم که باید خیلی درست و اصولی وارد این کار شوم، به همین علت از تئاتر شروع کردم. اولین‌کار تئاترم با آقای هادی مرزبان بود که باعث افتخارم است. الان هم سر تمرین یک تئاتر به کارگردانی آقای حسین پاکدل هستم که تجربه‌ای لذت‌بخش است و نکات بسیاری را از ایشان آموخته‌ام.

مجید مظفری: در ابتدا موافق ورود نیکی به دنیای بازیگری نبودم. در برهه‌ای از زمان به‌خصوص در دهه 80 بسیاری از دانشجویان تئاتر و بازیگری به‌خاطر رانت‌بازی در دنیای سینما و عدم داشتن ارتباط بیکار بودند، ضمن اینکه در آن برهه یکسری صحبت‌هایی علیه بازیگران در رسانه‌ها پیچید که حاصل حرف‌های بی‌پشتوانه عده‌ای بود که متاسفانه خودشان از دنیای سینما بودند. حرف‌هایی که در شأن خانواده سینما نبود و هیچ‌کس هم دوست ندارد درباره خانواده‌اش چنین حرف‌هایی گفته شود.

من همیشه نگران این مسائل بودم و دوست داشتم این شایعات از سینما دور شود که خوشبختانه با ورود گروه جدید مدیریتیدر سینما مانند آقای ایوبی و وزیر محترم آقای جنتی این اتفاق افتاد. مشوق وراهنمای نیکی در کار بازیگری بوده و هستم اما پارتی او محسوب نمی‌شوم و تابه حال نشده از کارگردانی بخواهم از نیکی در کارش استفاده کند.

تا چندی پیش مجید مظفری به عنوان یک بازیگرحرفه ای و نامدار در بین مردم شناخته می شد اما چندسالی است که نام مجید ونیکی مظفری در هر جمع هنری با هم شنیده می شود. این خواست شمابوده است؟

پدر: من همیشه با دخترم طوری رفتار کردم کهبه عنوان مشاور او پذیرفته شوم اما تصمیم گیرنده خودش بوده است. در کارهایی که من تهیه کننده یا از عوامل اصلی بودم، خودش پیشنهاد می داد که طراح صحنه و لباس باشد و در ادامه به بازیگری گرایش پیدا کرد. در این مورد هم مشورت کرد و من هم پذیرفتم. بازیگری را با تئاتر شروع کرد و به این عرصهآمد. خوشبختانه سابقه تئاتری اش بیشتر از سینما بوده است.

بعد از تئاتر با نقش های کوتاه در فیلم آغاز کرد و کم کم در بازی سینمایی هم دیده شد. همیشه تاکید کرده ام که اگر او می خواهد ماندگار باشد باید از تئاتر شروع کند و به مطالعه بپردازد و اوهمین کار را انجام داد. در حال حاضر هم به کارهایی که پیشنهاد می شود، وسواس زیادی نشان می دهد.

دختر: ما همیشه در کنار هم بوده ایم. وقتی من به صورت رسمی در سینما شروع به کار کردم ارتباط ما بیشتر هم شد. درواقع مدتی است که همیشه کنار هم هستیم و در جشن و مراسم ها با هم دیده می شویم. دلیل اصلی با هم بودن این است که من از فضاهای هنری و حرفه ای دور نباشم. خوشبختانه همیشه به عنوان نیکی مظفری و نه دختر مجید مظفری، دعوت به کار شدم اما افتخار می کنم همواره در کنار کسی بوده ام که حدود 50 سال فعالیت هنری حرفه ای دارد.

چه اندازه از این وابستگی پس از نبودن مادر خانواده ایجادشد؟

دختر: ما در کل خانواده ای کم جمعیت و همیشه طرفدار هنر و در کنار هم بودیم. از رفتن مادرم 11 سال می گذرد و این شرایط باعث می شود که ناخودآگاه این احساس وابستگی و صمیمیت بیشتر شود. از وقتی مادرم نیست، با هم بودن ما پررنگ تر شده و بیشتر به چشم می آید.

پدر: تا زمانی که نیکی هنوز مدرسه نمی رفت،هر جا سر فیلم برداری می رفتم، همه با هم بودیم و آن زمان بیشتر فیلم ها در شهرستان ها ساخته می شد و مثل امروز نبود که بیشتر لوکیشن ها در تهران باشد. از دست دادن همسرم برای ما خیلی سنگین بود. وقتی این اتفاق فاجعه بارپیش آمد، من و نیکی بیشتر در کنار هم بودیم. حدود 10 سال پیش به این نتیجهرسیدم که سینما دیگر جای من نیست و به سمت تلویزیون کشیده شدم و نیکی هم در بیشتر کارهایم کنار ما بود. درواقع ما از نظر کاری و حس پدر و دختری همواره حامی یکدیگر بودیم.

آیا پیش از رفتن مادر هم این وابستگی و رفاقت را داشتید؟

دختر: هیچ کس جای کسی را نمی گیرد من هر لحظه دلتنگ مادرم هستم اما همیشه به عنوان دختر مجید مظفری از طرف پدر حمایت شدم و او سعی کرده است جای مادرم را برایم پر کند.

پدر: همواره بخش بزرگی از احساساتم را سهم نیکی دانسته ام و در اندازه توان خود پاسخگوی خواسته هایش بوده ام.

نیکی مظفری و همسرش

بدون تعارف به عنوان دو هنرمند از یک خانواده سه نفری، چقدر از آرامش و فضای هنرمندانه خود را مدیون مادر خانواده هستید؟

دختر: مادرم خیلی صبر داشت…

پدر: نیکی درست می گوید… او خیلی صبر داشت چون زندگی در کنار بازیگران بسیار سخت است. در واقع بازیگران به خاطر شرایطکاری همیشه در سفر هستند و این برای اعضای خانواده خیلی سخت است. در این شرایط مادر خانواده نقش اصلی را دارد چرا که از هنر زاویه ای باید زندگی رامدیریت کند. همسر من این صبر و مدیریت را داشت.

ایشان دیدگاه بسیار روشنی به گرفتاری های کار هنری داشتند و من از این زاویه خیلی در کارم راحت بودم چون او هم مدیر زندگی بود و هم مشاور خوبی برای فعالیت های هنری من. همیشه درباره کارهایی که پیشنهاد می شد نظر می دادند و در انتخاب ها مشاوره می دادند. یک بار فیلم سینمایی بسیار حرفه ای واز طرف دیگر یک کلیپ از مسعود آب پرور به من پیشنهاد شده بود. سر غذا درباره این دو کار با همسرم صحبت کردم و بامشاوره او به این نتیجه رسیدم کهکلیپ را در مقابل فیلم انتخاب کنم. تصور کنید که یک سوپراستار در سال 72 در یک کلیپ بازی کند! و خوشبختانه خیلی کار خوبی شد.

دختر: مادرم همیشه می گفتند که به سمت علاقه ام بروم. من عاشق داروسازی بودم و در دبیرستان رشته تجربی خواندم اماهمیشه می گفتم که من بازیگر می شوم. مادرم می گفت: «به نظر من در هنرستان موفق خواهی شد» و مثل همیشه درست می گفت. برای همین در حال حاضر فوق دیپلم رشته معماری هستم و می خواهم ادامه بدهم. به کلاس های استاد سمندریان رفتم وبه صورت کارگاهی بازیگری را تجربه کردم و در تئاتر و سینما به سمت علاقه ام رفتم.

از وقتی ایشان از دنیا رفته اند، چه کمبودی در زندگی شما پدیدار شده است؟

پدر: یک کاستی بزرگ و احساس بی هویتی سراغ ما آمد اما من و نیکی دوباره چرخ زندگی و نظام زندگی را با قدرت حرکت بخشیدیم.

دختر: فکر کردن و حرف زدن و تکرار این خاطره های تلخ که در طلایی ترین دوران زندگی ام بود، برای من سخت. نمی خواهم با این بحران بیش از این درگیر باشم. من همیشه دلتنگم و این به عنوانیک قصه ماندگار در ذهنم می ماند و سعی می کنم خودم را در این قصه پیدا کنمو پخته تر شوم.

پدر: چند سال اول خیلی سخت بود و فقط تحمل کردیم… به چیزهای خوب فکر می کردیم تا دوباره بسازیم و زندگی جدیدی را شروع کنیم.

سال های گذشته چگونه گذشت که بدون ستون خانواده خود، هنوز در شما عشق و امید و رفاقت موج می زند؟

پدر: کارهایی که پیشتر توسط همسرم انجام میشد، حالا دیگر خودمان انجام می دهیم. درواقع از ریز تا درشت کارها با تعامل انجام می شود و این ماجرا عشق و رفاقت را زیاد و آدم ها را به یکدیگرنزدیک می کند. البته بیشتر آشپزی و کارهای خانه با من است.

دختر: (به مجید مظفری) خیلی بدجنسی… ما همیشه و در هر شرایطی با هم هستیم.

حدود ده سالپیش یک دوره کم کاری سراغ آقای مظفری آمد و نیکی مظفری هم هنوز وارد این عرصه نشده بود. آیا این ماجراها به واسطه نبودن همسرتان بود یا دلیل دیگری داشت؟

پدر: فوت همسرم باعث شد که من حواسم را بیشتر به زندگی جمع کنم. درواقع با این اتفاق یک سونامی وارد خانه ما شد کهمن باید مدیریتش می کردم. البته در آن دوره سناریوهای خوبی هم به من پیشنهاد نمی شد، بنابراین پس از مدتی کم کاری به سمت تلویزیون رفتم و در جایگاه تهیه کننده و بازیگر کار کردم.

پس از مدتی به دلیل اتفاق های بد زندگی از جمله نبودن همسرم دچار افسردگی و بیماری روحی شدم تا جایی که چند ماه در خانه با اکسیژن زندگی می کردم. یک روز آقای ایوبی، معاونت سینمایی ارشاد بدون حاشیه و حضور رسانه ایبه منزل ما آمدند و دلجویی کردند. یک بار هم آقای فرجی مدیر شبکه یک به دیدار من آمدند و من که نیازمند توجه بودم با دیدن این دوستان، روحیه ام تغییر کرد. بزرگداشتی برایم گرفتند و از من خواستند که دوباره شروع کنم. مندوباره پس از مدتی کم کاری و گوشه نشینی شروع کردم و در حال حاضر یک سناریو و چند تئاتر برای برنامه ریزی پیش رو دارم.

در دوران کم کاری، مشکل اقتصادی نتوانست رابطه و آرامش خانواده را برهم بزند؟

دختر: بحث اقتصادی و آرامش دو مقوله جدا ازیکدیگر است. زندگی در اثر مشکل اقتصادی سخت می شود و به هر شکلی آدم را اذیت می کند اما این نمی تواند دلیلی بر نداشتن آرامش باشد.

پدر: اتفاق های زندگی ام باعث شده برخی از داشته هایم را بفروشم اما دلیلی وجود ندارد که من در خانواده شاد نباشم. درست است که مشکل اقتصادی، افسردگی به بار می آورد اما من نباید کمبود و ناراحتی خودم را به خانواده بیاورم. مشکل مالی در هر دوره ای وجود دارد.

فراموش نمی کنم سال ها پیش، یک شب که ما درخانه مهمان داشتیم، دوستان خوبم علی حاتمی، خسرو شکیبایی، داوود رشیدی، عباس جوانمرد و هرمز هدایت هم بودند. وقتی کنار هم می نشستیم همیشه درباره کار و گذشته صحبت می کردیم. آن شب به آقای جوانمرد گفتم که می خواهم برای یک کاری که در گذشته کردم از شما حلالیت بخواهم.

ایشان یک سریالی می ساختند با عنوان «مردی از دنیا». یک روز سر فیلم برداری صحنه ای داشتیم که آجودان می آمد و دنبالممی کرد و من با پولی که دستم بود درون لجن می افتادم. وقتی بیرون می آمدم پول های قمار دستم بود و پلیس من را می گرفت. آن روز «هادی اسلامی» گفت که «این چه وضعیتی است». گفتم چرا؟ گفت: «مارسل مارسو در تالار وحدت برنامه دارد. ما باید شب به آنجا می رفتیم» گفتم خوب برویم. گفت: «پول نداریم.

30 یا 40 تومان هزینه اش می شود» این حرف ها گذشت و موقع فیلم برداری، من افتادم درون لجن اما پول ها دستم نبود. گفتند: «پول ها چه شد؟» گفتم نمیدانم. شاید در لجن گیر کرد. دوباره پول جمع کردند و صحنه تکرار شد و من افتادم با پول ها بیرون آمدم و تمام شد. آمدیم لباس بپوشیم، به هادی اسلامیگفتم برویم. گفت: «کجا؟» گفتم: «برویم وحدت. پول های پلان اول گم ندش، موقع بازی گذشتم در جیبم.»

سر این ماجرا، آن شب در مهمانی، از مرحوم جوانمرد حلالیت خواستم و قضیه وقتی جالب شد که همه دوستان گفتند: «ما هم ازاین ماجراها داشته ایم.» پس مشکل اقتصادی مال امروز و دیروز نیست اما بایدزندگی کرد.

بیوگرافی نیکی مظفری

نیکی مظفری به عنوان شاهد این خانواده سه نفری، چه اندازه زندگی پدر و مادر خود را خوشبخت می بیند؟

دختر: وقتی دو نفر تصمیم می گیرند که با همیک مسیری را طی کنند و با تشکیل زندگی دنبال یک هدفی می روند، داشتن آن هدف به نظر من خوشبختی است. به خاطر همین هر وقت این دو را در کنار هم می دیدم بیش از اینکه پدر و مادرم را ببینم، از آنها رفاقت می دیدم. این تصویردر ذهن من نقش بست و تصویر ایده آلی از زندگی شد که ممکن است هر کسی نتواند آن را داشته باشد. شاید این تصویر ایده آل مرا در آینده دچار مشکل کند.

در برخی از زندگی های هنری اختلاف شدید تا جدایی پیش می رود و تصویر بدی در جامعه ایجاد می کند. زندگی هنرمند نامداری همچون مجید مظفری با چالش های زن و شوهری رو به رو نبوده است؟

دختر: هر کسی در زندگی اش با این چالش ها ممکن است رو به رو شود و ربطی به حرفه او ندارد. من طبیعی ترین حالت ممکن زندگی را در رفتار پدر و مادرم دیدم.

در نسل آقای مظفری، تک فرزندی رایج نبود. چه شد که تنها یادگاری این ازدوج، فقط نیکی مظفری شد؟

پدر: البته اگر می دانستم که بچه های من مثل نیکی می شوند، یک زمین فوتبال از بچه درست می کردم. واقعیت این است که ما برای بچه دار شدن تلاش کردیم و یک دوقلو هم داشت شکل می گرفت که با بیمار شدن همسرم در نطفه خاموش شدند و پس از آن دیگر نشد…

آقای مظفری در سال 65 با رسم و آیین سنتی ویژه ای ازدواج کردند که این رسم ها برای نسل امروز بی معنی است. در ازدواجنیکی چقدر از رسم ها و گاه سخت گیری های ایرانی وجود خواهدداشت؟

پدر: شخصیت آدم ها برای من مهم است. یعنی در ازدواج نیکی من بیشتر به شخصیت طرف توجه می کنم چون اگر او از شخصیت خوبو با ثباتی برخوردار نباشد، از لحاظ اقتصادی و درآمدزایی هم دچار مشکل خواهدشد. منظورم این است که شخصیت خوب سرچشمه مهمی از زندگی است و دارایی و… را نیز همراه خودش دارد.

وقتی نیکی به خانه بخت برود، تکلیف تنهایی و وابستگی ها چه می شود؟ قرار نیست آقای مظفری هم از تنهایی درآید؟

پدر: من بهتر می دانم که اول نیکی ازدواج کند، بعد من هم فکری می کنم، رفتن دختر به خانه بخت از واقعیت های زندگی است و نگرانی ها و دلتنگی ها و دلخوشی های خاص خودش را اهم دارد.

خیلی ها فکرمی کنند اگر پدرشان مجید مظفری باشد، باید خیلی زود وارد بازی بشوند اما گویا نیکی از رانت پدر بهره نبرده و سال ها تلاش کرده است؟

پدر: نیکی در دانشگاه وارد رشته حقوق شده بود و ترک کرده بود و سراغ یک رشته دیگری رفته و دوباره رها کرده بود و در ادامه وارد هنرستان شد و رشته اش را دامه داد. از طرفی می خواست به صورت حرفه ای وارد بازیگری شود. من همیشه تاکید داشتم که مطالعه کند و خودش مسیرخود را بسازد و این ماجراها باعث شد که با طراحی صحنه و لباس شروع کند تا با فضای حرفه ای آشنا شود.

دو سال هم در کلاس های استاد سمندریان شرکتکرد. من همیشه سعی کردم به نیکی بگویم که خودش باید مسیرش را طی کند و در زمینه بازیگری فقط به او مشورت داده ام. دوست دارم همیشه بگویند نیکی مظفری، نه دختر مجید مظفری چون من حتی او را در کارهای خودم بازی ندادم تا خودش به صورت حرفه ای وارد این کار شود.

دختر: چند سال پیش خیلی به پدرم اصرار می کردم و خیلی شب ها به خاطر این خواسته ام ناراحت می شدم و اشک می ریختم اماوقتی برای اولین بار در جشنواره، فیلم خودم را روی پرده سینما دیدم تازه به حرف پدرم رسیدم و متوجه شدم که لطف بزرگی در حق من کردند. ایشان فقط به من می گفتند که مطالعه و تلاش کن. من هم گفته های ایشان را گوش کردم و به جرات می توانم بگویم که امروز بیشتر وقت های خالی ام را مطالعه می کنم و عاشق کتاب و کارم هستم.

پدر: در جامعه ما خیلی نگاه های سطحی نسبت به این حرفه وجود دارد اما واقعیت این است که بازیگری مثل هر حرفه دیگر و حتی بیشتر از آنها به شناخت و جهان بینی نیاز دارد.

و…

دختر: زندگی سرشار از تجربه است و با همه ماجراهای خوب و بد، هر اتفاقی دارای پیامی است. من همیشه به گذشته باز می گردم و از آنها درس می گیرم و سعی می کنم در زندگی ام این درس ها را پس بدهم.

پدر: همچنان برخی برخوردهای جامعه ما به هنر، بدبینانه است و ما هر لحظه باید منتظر اتفاقی باشیم که امنیت شغلی و کاری هنرمند را به خطر می اندازد. اگر من می دانستم این دیدگاه در هنر وجودخواهدداشت، بی شک بازیگری را به عنوان شغل دوم انتخاب م

عکسهای نیکی مظفری

سریال های نیکی مظفری

سریال بچه ها قصه ها /  سریال ضلع ششم – ( مسعود فروتن – ۱۳۷۲ )

سریال غریب آشنا ( مهدی صباغ زاده – ۱۳۹۲ )
سریال بچه های نسبتا بد ( سیروس مقدم – ۱۳۹۲ )

فیلمهای سینمایی

چرکنویس ( علی جناب – ۱۳۹۲)

نقطه کور ( مهدی گلستانه – ۱۳۹۴ )
فیلم اجیر ( محسن خان جهانی – ۱۳۸۵ )

سایه های هجوم ( احمد امینی )
فیلم کوتاه اینجا شهر من بود ( تینا پاکروان – ۱۳۹۴ )

نیکی مظفری با پدرش در برنامه دورهمی

نیکی مظفری با پدرش در برنامه دورهمی

بیوگرافی نیکی مظفری و همسرش و پدرش مجید مظفری

بیوگرافی مجید مظفری و همسرش

مجید مظفری

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 22 بهمن 1329 می باشد و و 67 سال سن دارد.

مظفری یک دوره ۵ ماهه بازیگری را در دانشگاه ون سن پاریس پشت سر گذاشته است. 

وی فعالیت هنری  و بازیگریخود را از سال 1352 با حضور در فیلم شهر قصه ساخته منوچهر انور آغاز نمود. 

وی برای بازی در فیلم مسافران برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. 

ازدواج و همسر

مجید مظفری در سال 1365 ازدواج کرد . وی همسر خود را چندین سال است که از دست داده است و فوت کرده است . وی تنها یک دختر به نام نیکی دارد که با او زندگی می کند.

مجید مظفری و دخترش نیکی مظفری

نیکی مظفری دختر مجید مظفری


مصاحبه و گفت و گو با مجید مظفری

 من و نیکی‌جان از وقتی همسرم فوت کرد تنها زندگی  می‌کنیم و بسیار به‌هم وابسته‌ایم. رابطه ما خیلی بیشتر از رابطه پدر و فرزندی، رابطه‌ای رفاقت‌آمیز است. خیلی برای هم وقت می‌گذاریم و درباره چیزهای مختلفی با هم صحبت می‌کنیم. باوجود نیکی من هرگز در زندگی‌ام احساس کمبود و تنهایی نداشته‌ام.

نیکی : بابا همه زندگی من است و خودش هم این را می‌داند. ما  بیشتر از اینکه با هم رابطه پدر و فرزندی داشته باشیم رفیق هستیم. من در تمام زندگی‌ام سعی کرده‌ام همه حرف‌هایم را با پدرم در میان بگذارم چون معتقدم رفیق و دوست واقعی هر انسانی پدر و مادرش هستند و هیچ‌کس خیر و صلاح فرزند را به اندازه پدر و مادرش نمی‌خواهد.  

روز تولد نیکی به شدت نگران بودم

مظفری: روزی که قرار بود نیکی به دنیا بیاید من از ساعت 10 شب  مادر خدا بیامرزش را به بیمارستان رساندم و بسیار هیجان‌زده و دلواپس بودم. دکتر کمی دیر رسید و این موضوع مرا نگران و عصبانی کرده بود تا جایی که دکتر از در دیگری وارد اتاق زایمان شد تا روبه‌رو نشویم (می‌خندد) ولی وقتی نیکی به‌دنیا آمد و فهمیدم حال همسر و دخترم خوب است خوشحالی جای نگرانی را گرفت و از دکتر هم بابت عصبانیتم عذرخواهی کردم.

نیکی نوزاد درشت، زیبا و قد بلندی بود. وقتی برای اولین‌بار نیکی را از پشت پنجره اتاق نوزادان به من نشان دادند چند نوزاد دیگر هم در آن اتاق بود و من یکی از نوزادان را به پرستار نشان دادم و به شوخی گفتم «من اون یکی رو می‌خوام» (می‌خندد).

شهربانو، دُردانه و نیکی

مجید مظفری: اسم نیکی را مادرش انتخاب کرد.

نیکی : البته پدرم دوست داشت اسم من را شهربانو بگذارد و مادر  هم ابتدا نام دُردانه را برایم انتخاب کرده بود. خدا را شکر که دُردانه نشدم (می‌خندد). به نظرم این اسم مخصوصا برای زمانی که سن و سال کمی بالا باشد اصلا مناسب نیست.

یکی یکدانه‌ام را لوس نکرده‌ام

مظفری: نیکی تک فرزند، است اما هرگز نه من و نه مادرش او را  لوس بار نیاوردیم. نیکی درکنار بچه‌های فامیل و با فرزندان برادرها و خواهرم بزرگ شد و در کودکی هم تنهایی را حس نکرد. البته گاهی در نوجوانی آرزو می‌کرد که‌ کاش خواهر یا برادر داشت ولی خب قسمت این بود که ما همین یک فرزند را داشته باشیم.

تفریحات‌مان مشترک است

مجید مظفری: وقتی نیکی بچه بود همیشه جمعه‌ها صبح می‌رفتیم کوه و  پس از آن بولینگ عبدو. بعد هم می‌رفتیم رستوران البرز چلوکباب می‌خوردیم.

نیکی : ما همیشه در کنار هم هستیم. زندگی، تفریح و سفرمان  مشترک است؛ یعنی فقط در زمانی که بابا یا من سر کار باشیم کنار هم نیستیم که تازه اگر کارهای‌مان در یک زمان نباشد، سر کار هم به هم سر می‌زنیم و به‌نحوی کنار هم هستیم.

عکسهای مجید مظفری

همسر مجید مظفری

بهترین همسفر دنیا

نیکی : بسیار اهل سفر هستیم و هر وقت زمان خالی داشته باشیم  فورا برنامه سفر می‌ریزیم. بابا خیلی خوش‌سفر است و ما تابه‌حال به جاهای مختلفی در ایران و سایر کشورها سفر کرده‌ایم.

اولین‌باری که از ایران خارج شدم را فراموش نمی‌کنم. نخستین سفر خارجی‌ام کشور ترکیه بود و آن زمان 10 ساله بودم و خیلی ذوق زده بودم  و می‌گفتم «به به اینجا چقدر خارج است» (می‌خندد).

ترس از پرواز

مجید : وقتی نیکی کوچک بود از پرواز و تکان‌های هواپیما  می‌ترسید. در یکی از سفرهای خارجی‌مان به شرایط بد آب و هوایی بر خوردیم. هواپیما هم بسیار فرسوده بود و مرتب تکان‌های شدید می‌خورد. نیکی هم ترسیده بود و بی‌قراری می‌کرد. درنهایت با چاره‌اندیشی ‌مهمان‌دار مجبور شدیم به نیکی قرص خواب بدهیم تا از ترس و نگرانی‌اش کم کنیم. فکر می‌کنم آن هواپیما اگر یک ساعت دیگر پرواز می‌کرد حتما همه پیچ و مهره‌هایش باز می‌شد (می‌خندد).

نیکی : من هم به لطف آن قرص بعد از سفر از خواب بیدار شدم  (می‌خندد). من ترس از پرواز داشتم و خیلی سعی کردم بر ترسم غلبه کنم که درنهایت موفق هم شدم.

کاش همه دخترها مثل نیکی باشند

مجید : گاهی فکر می‌کنم کاش همه فرزندان و مخصوصا دخترها  مثل نیکی باشند و رفتارشان با پدر و مادرشان مثل رفتاری باشد که نیکی با من دارد. نیکی دختری فهمیده و مهربان است و به‌خوبی مسائل را درک می‌کند. دخترم خیلی خانواده دوست است، از معاشرت با افراد فامیل لذت می‌برد. ما هرگز از دست هم ناراحت نمی‌شویم. گاهی به‌خاطر هم ناراحت می‌شویم اما از دست هم هرگز!

نیکی : پدرم به من لطف دارند. من هم مثل خیلی از جوان‌ها گاهی  لجبازی‌هایی دارم و دوست دارم یکسری مسائل را خودم تجربه یا کشف کنم. گاهی حتی این لجبازی‌ها درنهایت به ضررمان تمام می‌شود که باید تاوانش را پس بدهیم. اما در کنار اینها به‌شدت معتقدم که باید به پدر، مادر و بزرگ‌ترها احترام گذاشت. احترام گذاشتن بین ما ایرانی‌ها در معاشرت‌ها و روابط‌مان یک سنت است و بسیار هم زیباست. من هم احترام گذاشتن را خیلی دوست دارم.

ورود به دنیای بازیگری

نیکی : از کودکی خیلی به بازیگری علاقه داشتم و در نوجوانی به  این نتیجه رسیدم که باید خیلی درست و اصولی وارد این کار شوم، به همین علت از تئاتر شروع کردم. اولین‌کار تئاترم با آقای هادی مرزبان بود که باعث افتخارم است. الان هم سر تمرین یک تئاتر به کارگردانی آقای حسین پاکدل هستم که تجربه‌ای لذت‌بخش است و نکات بسیاری را از ایشان آموخته‌ام.

مجید : در ابتدا موافق ورود نیکی به دنیای بازیگری نبودم. در برهه‌ای از زمان به‌خصوص در دهه 800 بسیاری از دانشجویان تئاتر و بازیگری به‌خاطر رانت‌بازی در دنیای سینما و عدم داشتن ارتباط بیکار بودند، ضمن اینکه در آن برهه یکسری صحبت‌هایی علیه بازیگران در رسانه‌ها پیچید که حاصل حرف‌های بی‌پشتوانه عده‌ای بود که متاسفانه خودشان از دنیای سینما بودند. حرف‌هایی که در شأن خانواده سینما نبود و هیچ‌کس هم دوست ندارد درباره خانواده‌اش چنین حرف‌هایی گفته شود.

من همیشه نگران این مسائل بودم و دوست داشتم این شایعات از سینما دور شود که خوشبختانه با ورود گروه جدید مدیریتی در سینما مانند آقای ایوبی و وزیر محترم آقای جنتی این اتفاق افتاد. مشوق و راهنمای نیکی در کار بازیگری بوده و هستم اما پارتی او محسوب نمی‌شوم و تا به حال نشده از کارگردانی بخواهم از نیکی در کارش استفاده کند.

مجید مظفری

فیلم های مجید مظفری 

۱۳۹۵ خوب، بد، جلف (پیمان قاسم‌خانی)
1394 کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد)
۱۳۸۸ زیگزاگ (مجید توکلی)
۱۳۸۷ وقتی همه خوابیم (بهرام بیضایی)
۱۳۸۶ روی خط صفر (آرش قادری)

۱۳۸۴ تقاطع (ابوالحسن داودی)
۱۳۸۱ قلب‌های ناآرام (مجید مظفری)
۱۳۸۰ بی همتا (جهانگیر جهانگیری)
۱۳۷۹ سگ کشی (بهرام بیضایی)

۱۳۷۸ آسمان پر ستاره (حسن قلی‌زاده)
۱۳۷۵ طوفان (محمدرضا بزرگ‌نیا)
۱۳۷۵ جان‌سخت (علی اکبر ثقفی)
۱۳۷۳ آرایش مرگ (افشین شرکت)

۱۳۷۲ جنگ نفت‌کش‌ها (محمدرضا بزرگ‌نیا)
۱۳۷۲ سه مرد عامی (سیامک تقی پور)
۱۳۷۱ سایه‌های هجوم (احمد امینی)
۱۳۷۱ راز خنجر (محمدحسین حقیقی)

۱۳۷۱ بیا با من (مهدی ودادی)
۱۳۷۱ تماس شیطانی (حسن قلی‌زاده)
۱۳۷۰ مسافران (بهرام بیضایی)
۱۳۶۹ شهر خاکستری (حسن هدایت)

۱۳۶۸ فانی (افشین شرکت)
۱۳۶۸ ریحانه (علیرضا رییسیان)
۱۳۶۸ ساوالان (یدالله صمدی)
۱۳۶۷ کشتی آنجلیکا (محمدرضا بزرگ‌نیا)

۱۳۶۷ در مسیر تندباد (مسعود جعفری جوزانی)
۱۳۶۶ گل مریم (حسن محمدزاده)
۱۳۶۵ تشکیلات (منوچهر مصیری)
۱۳۶۵ تیغ و ابریشم (مسعود کیمیایی)

۱۳۶۵ روزهای انتظار (اصغر هاشمی)
۱۳۶۴ آوار (سیروس الوند)
۱۳۶۴ تنوره دیو (کیانوش عیاری)
۱۳۶۴ یوزپلنگ (ساموئل خاچیکیان)

۱۳۶۲ زخمه (خسرو ملکان)
۱۳۶۱ عبور از میدان مین (جواد طاهری)
۱۳۶۱ تفنگدار (جمشید حیدری)
۱۳۵۹ دانه‌های گندم (حسن رفیعی)

۱۳۵۷ سرخ پوست‌ها (غلامحسین لطفی)
۱۳۵۷ جنگ اطهر (محمدعلی نجفی)
۱۳۵ غریبه و مه (بهرام بیضایی)
۱۳۵۳ زیر پوست شب (فریدون گله)

۱۳۵۳ همسفر (مسعود اسدالهی)
۱۳۵۳ سازش (محمد متوسلانی)
۱۳۵۲ شهر قصه (منوچهر انور)

بیوگرافی مجید مظفری

سریال های مجید مظفری

انقلاب زیبا
سی و نه هفته
اولین انتخاب
شب می گذرد

تا صبح
معما
سایه آفتاب
خانه ای در تاریکی

کریم خان زند
روز های زندگی
بخش جراحی
غریبه

مجید مظفری

دانلود قسمت دوم سریال عالیجناب

دانلود قسمت دوم سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب قسمت ۲ دو با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم با بازی سحر دولتشاهی

قسمت دوم مجموعه عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

نام فیلم : عالیجناب | ژانر: ماجرایی , جنایی | سال ساخت : 1394 | نویسنده و کارگردان : سام قریبیان | تهیه کننده مسعود ردایی

پخش در نمایش خانگی : از نیمه آذر ماه 96 | فرمت : mp4,mkv | محصول کشور : ایران | کیفیت ها : | 720p | 480p sd 1080p hd

خلاصه داستان قسمت دوم : در زمان انتخابات ریاست جمهوری دکتر ملک در آستانه شکست با کمک یکی از سیاستمداران کارکشته معادلات انتخابات را به نفع خود تغییر می‌دهد. این اتفاق همزمان می‌شود با ورود زنی مرموز با نام مخفف ژ.آن به ایران که… .

لینکهای دانلود قسمت 2

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3500

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 2000

رمز فایل در صورت نیاز : HAliJen4b@@Uproad1p

این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید آن را به صورت حلال و قانونی دانلود نمایید.

بازیگران سریال عالیجناب

بازیگران اصلی این مجموعه به ترتیب حروف الفبا : امیر آقایی / سعید آقاخانی / لیلا اوتادی / پرویز پورحسینی / حسین پاکدل / بابک حمیدیان / سحر دولتشاهی / امید روحانی / حسین سلیمانی / آزاده صمدی / حسین عرفانی / احسان کرمی / نازنین کریمی / حامد مدرس / صالح میرزاآقایی / پریوش نظریه / مهتاج نجومی و حسین یاری.

موضوع کلی سریال عالیجناب

خلاصه داستان : این سریال زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست.

گالری تصاویر قسمت دوم عالیجناب

قسمت 2 عالیجناب عالیجناب 2

دانلود سریال عالیجناب قسمت دوم

سریال عالیجناب قسمت 2

دانلود آهنگ های تیتراژ شروع و پایان سریال پس از باران

دانلود آهنگ های تیتراژ شروع و پایان سریال پس از باران + موسیقی متن سریال با لینک مستقیم

موسیقی بیکلام سریال پس از باران به کارگردانی سعید سهیلی با آهنگسازی سعید انصاری و خوانندگی فریدون پوررضا.

آهنگهای محلی فیلم پس از باران


دانلود آهنگهای سریال پس از باران

دانلود آهنگ ابتدایی – Download

دانلود آهنگ پایانی – Download

موسیقی متن 1 – Download

موسیقی متن 2 – Download

موسیقی متن 3 – Download

بازیگران سریال پس از باران

سریال پس از باران

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی برای اولین بار در سال 1379 ساخته و از شبکه سه سیما پخش گردید . سریالی که یکی از بهترین و به اصطلاح خیابان خلوت کن ترین سریالهای آن زمان بودی و توانسته بود مخاطبان زیادی را به لحاظ داستان و محتوایش جذب نماید.

از طرفی دیگر حضور متعدد بازیگران مطرح در این مجموعه یکی دیگر از نقاط قوت آن بود.

زمان پخش از شبکه آی فیلم : این مجموعه از 20 اذرماه 96 هر شب ساعت 21 پخش خواهد گردید و تکرار آن در دو نوبت 5 صبح و 13 عصر پخش خواهد شد . تعداد قسمتهای این سریال در پخش اصلی 37 قسمت بوده است.

در ادامه به معرفی خلاصه داستان و موضوع فیلم و بیوگرافی بازیگران آن می پردازیم.

اسامی بازیگران زن و مرد سریال پس از باران با نقش شان

محمود پاک نیت: در نقش خان ( ارباب)
کتایون ریاحی:خانم بس
مرجان محتشم:شهربانو
صبا کمالی:مرضیه

رحیم نوروزی:جوانی فرخ
شهاب حسینی:علی
حامد کلاهداری:مسعود
جهانگیر الماسی:پیری فرخ

مهوش صبرکن:مادر خانم بس
بهزاد فراهانی:عمو جلال
ثریا قاسمی:زن عمو
جمیله شیخی:عمه

امیر آتشانی:غلام
کیومرث ملک مطیعی:نصرالله
حسین توشه:شمس الله
علی طالب لو:عمو ابراهیم

محمدهادی قمیشی:دایی یونس
مهناز انصاریان:خاله شیرین
نیکو خردمند:خاله خانم
نادیا گلچین:نرگس
رامین پرچمی:پسر عمه مرضیه


بازیگران پس از باران

بیوگرافی محمود پاک نیت بازیگر نقش ارباب در سریال پس از باران

محمود پاک‌نیت (متولد ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون) بازیگر ایرانی است. محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید.

با مجموعه پرطرفدار روزی روزگاری به محبوبیت دست یافت؛ و محبوبیت او با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت.


بازیگر زن سریال پس از باران

بیوگرافی کتایون ریاحی بازیگر نقش خانم بس ( زن اول ارباب)

کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 10 دی ماه 1340 در تهران می باشد و 56 سال سن دارد.

پدرش شیرازی و مادر وی گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد در بیمارستان چمران شیراز و مادرش گیتی ریاحی و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است . وی با بازی در همین سریال پس از باران توانست به خوبی دیده شود و بعد از آن هم با سریال یوسف پیامبر.

ریاحی مدیرعامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک، کیش مهر کتایون، است.

وی در خرداد 1388 بعد از اتمام پروژه یوسف پیامبر طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد و حضور او در آن سریال آخرین کار تصویری او بود.


بازیگر نقش شهربانو در پس از باران

بیوگرافی مرجانه محتشم بازیگر نقش شهربانو  (خانم کوچیک زن دوم ارباب)

مرجان محتشم متولد 13 اسفند ۱۳۴۸ تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و 48 سال سن دارد.

محتشم برای اولین بار و به طور حرفه‌ای سال ۱۳۷۶ با سریال «بهشت گمشده» به کارگردانی کامران قدکچیان وارد عرصه هنر شد، اولین تجربه تلویزیونی‌اش به سریال حقیقت آیینه به کارگردانی اسماعیل میهن‌دوست برمی‌گردد. عمده شهرت او، به دلیل ایفای نقش در سریال پس از باران و در نقش شهربانو بوده‌است.

بعد از حضورش در این سریال دیگر شاهد او در آثار سینمایی و تلویزیون نبودیم که او درباره علت کم کاری اش گفته است :

من در اوج دوران بازیگری ام هم بارها عنوان کرده بودم که بازیگری نیستم که تنها ماندن در عرصه بازیگری را سرلوحه اهدافم قرار دهم و بخواهم به هر قیمتی بازی کنم. متأسفانه برخی از بازیگران با تن دادن به روابط نا مشروع برای خود جایگاهی در سینما دست و پا می‌کنند. کاری که من حاضر شدم به قیمت حذف شدنم از عرصه بازیگری به آن تن ندهم. مرجان محتشم می‌افزاید: متأسفانه برخی از بازیگران هستند که برای محبوبیت کاذب و بودن در عرصه این بی‌اخلاقی‌ها را بدون در نظر گرفتن نقش خدا در زندگی به جان می‌خرند.


بازیگران فیلم پس از باران

بیوگرافی رحیم نوروزی بازیگر نقش فرخ ( برادر خانم بس با بازی کتایون ریاحی)

رحیم نوروزی (متولد 1346 در رشت)، بازیگر سینما و تلویزیون است. اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلمها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد از جمله تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن). نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.


بیوگرافی مهوش صبر کن بازیگر نقش مادر خانم بس زن اول ارباب

مهوش صبرکن سال 1339 در شیراز متولد شد. از سال 1356 با تئاتر حرفه ای شروع به کار کرد و در حدود 20 نمایش حضور یافت. از ابتدای کار تئاتر در تلویزیون نیز فعالیت داشت و در کنار بازی در تله تئاترهای تلویزیونی و سریال در شیراز به آموزش کودکان و نوجوانان در زمینه تئاتر پرداخته است و هم اکنون نیز به عنوان بازیگر مشغول به کار است.


پس از باران

بیوگرافی محمدهادی قمیشی بازیگر نقش دایی یونس

محمدهادی قمیشی (متولد ۱ فروردین ۱۳۴۰ – دزفول) بازیگر، طراح صحنه و لباس، کارگردان، طراح پوستر و بروشور اهل ایران است.


  عکس بازیگران پس از باران

بیوگرافی صبا کمالی بازیگر نقش مرضیه در پس از باران

صبا کمالی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 25 آبان 1355 در ساری می باشد و 41 سال سن دارد.

تحصیلات : کمالی دارای مدرک کارشناسی از دانشکده سینما و تاتر می باشد و همچنین دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

صبا کمالی فعالیت هنری خود را از سال 1376 با بازی در تاتر آغاز نمود و با محجوعه پس از باران وارد تلویزیون شد.

صبا کمالی در سال 1377 جایزهٔ نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنوارهٔ تئاتر تهران برای بازی در نمایش «از عدمیت تا آدمیت» بُرد.

بیوگرافی حامد کلاهداری بازیگر نقش مسعود

حامد کلاهداری (متولد سال ۱۳۶۱) کارگردان و بازیگر جوان سینماست. فعالیت سینما را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد.

او در سال ۱۳۸۷ نخستین فیلم خود شکلات داغ را ساخت که در سینماهای ایران اکران گشت و یک سال بعد در قالب سی دی به بازار آمد. در سال ۱۳۸۹ نیز فیلم دیگری تحت عنوان پایان‌نامه را ساخت که در آن حوادث انتخابات سال ۸۸ را به نمایش گذاشت. در سال ۱۳۹۰ کلاهداری اولین فیلم طنز خود را با نام فرار از کمپ ساخت که در سینماها اکران نگشت و دی وی دی آن در سال بعد به بازار رسید. بازیگران این فیلم عبارتند از: ارژنگ امیرفضلی، احمد پورمخبر و یوسف صیادی.


سریال پس از باران

بیوگرافی ساقی زینتی بازیگر نقش توران ( کلفت) در پس از باران

ساقی زینتی متولد 1349 در رشت بازیگر – کار آفرین و مشاور است

بازیگری رو خیلی دوست داشت اما پدرش سرسخت بود و به شدت مخالف بعد از اینکه در سال 1370 دیپلم اش را گرفت قرار بود فیلم مخمصصه در رشت ساخته شود که از طریق آگهی متوجه جذب نیرو در رشته بازیگری، خیاطی و منشی صحنه میشود او به نیت خیاطی می رود اما کارگردان از او میخواهد تست بازیگری بدهد او قبول میشود و پایش به عرصه بازیگر باز میشود.


بیوگرافی جهانگیر الماسی بازیگر نقش پیری فرخ گلاب دره ای

جهانگیر الماسی، (متولد سال ۱۳۳۴، تهران از بازیگران ایرانی است. فارغ‌التحصیل رشته شیمی و فوق لیسانس «حقوق و روابط بین‌الملل» (۱۳۵۵) است. وی فعالیت هنری خود را در تئاتر از سال ۱۳۴۸ در اهواز آغاز کرد و با بازی در فیلم ریشه در خون به کارگردانی سیروس الوند وارد سینما شد. تشکیل «گروه تئاتر آژیده» با «پرویز بشردوست» (۱۳۵۲)، فعالیت در واحد فرهنگی تلویزیون و انتشار «نشریه نوشین» (۵۹ – ۱۳۵۸) از دیگر کارهای اولیه جهانگیر الماسی بوده‌اند. مانند هنرمندانی چون محمد رضا شریفی‌نیا و احمد نجفی، الماسی یکی از معدود بازیگران ایران است که برای حمایت از محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری ایران شناخته شده است.


خلاصه داستان سریال پس از باران

«پس از باران» داستان دکتر مهرپرور و همسرش است که وقتی عازم شمال ایران (گیلان) می‌شوند در یک تصادف رانندگی کشته می‌شوند و فرزندانشان از آنجایی که به این مرگ مشکوک هستند جهت بررسی بیش‌تر به شمال سفر می‌کنند، هرچه از سفرشان در شمال می‌گذرد آن‌ها از راز خانوادگی‌شان اطلاعات بیش‌تری به‌دست می‌آورند. این اطلاعات به نقل از مادربزرگشان نقل می‌شود.

در روایتی که از رویدادهای قدیم توسط مادربزرگ مرضیه و مسعود بازگو می‌شود، به داستان زنی اشاره می‌شود که شوهرش ارباب است و به خاطر بچه‌دارنشدن زنش با اصرار مدام زن اولش تصمیم به ازدواج می‌گیرید که با یک دختر رعیت ازدواج کند و از طبقه رعیت همسر اختیار کند این وسط مادرزن اول ارباب به همراه برادرزن اول ارباب مشقت‌های زیادی به زن ارباب می‌دهند و.. .

پس از باران روایتی انسانی از روابط ارباب و رعیتی بود. این سریال با موضوع قراردادن زندگی خانواده یک ارباب و حضور دختری با عنوان همسر دوم ارباب، به نمایش شرایط جدید و مخالفت‌های خانواده ارباب «همسر اول» و عواقب و عوارض چنین حضوری می‌پرداخت.[۶][۷] در این سریال عشق همراه با ارباب بودن، و مظلومیت زنان دوم اربابان و قدرت اربابان و خان‌ها را در گذشته می‌توان دید. این سریال روایتی از دوران زندگی در زمان رضا شاه پهلویست و مشکلاتی که مردم متحمل می‌شدند.


عکسهای سریال پس از باران

سریال پس از باران

عکسهای با کیفیت از سریال پس از بارانعکسهای پشت صحنه سریال پس از باران

عکسهای پشت صحنه سریال پس از باران

بازیگران پس از باران

سریال پس از باران

عکس بازیگران فیلم پس از باران 

بازیگران سریال پس از باران

بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان

سارا در سریال سایه بان

 بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان افسانه کمالی نام دارد که متولد 19 خرداد ماه سال 1366 می باشد و هم اکنون 30 سال سن دارد.

حضور او در سریال سایه بان به کارگردانی برادران محمودی در نقش دختری به نام سارا که عضو یک خانواده طبقه متوسط هست ( خواهر سهراب)  اولین حضورش در تلویزیون می باشد.

از نکات قابل توجه این مجموعه حضور چهره های جدید در کنار بازیگران مطرح است که برای اولین بار شاهد حضورشان در تلویزیون هستیم .

افسانه کمالی با فیلم یک روز بخصوص به کارگردانی همایون اسعدیان وار سینما گردید . وی دارای مدرک دیپلم تجربی می باشد.

ور در مجموعه سایه بان نقش دختری را ایفا می نماید که دارای بیماری قلبی است و از طرفی قرار است با یکی از همکاران محل خود پسری به اسم آرمان ( با بازی محمدرضا غفاری) ازدواج نماید که اتفاقاتی در حین داستان رخ می دهد.

اسم بازیگر نقش سارا در سریال سایه بان

سارا در سایه بان

 عکسهای افسانه کمالی بازیگر نقش سارا در سایه بان

افسانه کمالی بازیگر نقش سارا در سایه بان

در لینک زیر می توانید بیوگرافی کامل این بازیگر را مشاهده نمایید.

بیوگرافی افسانه کمالی

دانلود سریال آشوب قسمت 3

دانلود قسمت سوم سریال آشوب

دانلود قسمت 3 سریال اشوب با لینک مستقیم و کیفیت عالی حجم کم و غیر رایگان با بازی کوروش تهامی , داریوش فرهنگ , یکتا ناصر و ….

دانلود قسمت سوم آشوب

نام فیلم : آشوب | سال ساخت : 1394 | کارگردان و نویسنده : کاظم راست گفتار | ژانر : تاریخی و عاشقانه

محصول : ایران | فرمت ها: mp4 , mkv | کیفیت ها : 1080p Hd 720p 480p Sd| مدت زمان : 60 دقیقه .

لینکهای دانلود قسمت 3

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2000

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 1500

توجه : فایل دانلودی قسمت سوم دارای رمز است و صبح دوشنبه ۲۰ آذر در همین صفحه قرار خوهد گرفت.

بازیگران سریال آشوب : کوروش تهامی / فرهاد آئیش / آتیلا پسیانی / داریوش فرهنگ / لیلا اوتادی / یکتا ناصر / حبیب دهقان نسب / آشا محرابی / شهره لرستانی / همایون ارشادی / امیرحسین صدیق / محمدرضا شریفی‌ نیا / محمدرضا هدایتی / ارژنگ امیرفضلی / نادر سلیمانی / رامین ناصرنصیر / داریوش کاردان / نیما فلاح / فخرالدین صدیق شریف / رضا فیاضی / سعید امیرسلیمانی / رضا بنفشه خواه / میرطاهر مظلومی / پریا شمس / غلامحسین لطفی / مژگان غلامی / بهرام سروری نژاد / خسرو امیرصادقی / امیرشروین امیرصادقی ‎.

خلاصه داستان قسمت سوم اشوب : معنوی جوان که برای اولین بار لذت عشق را چشیده، بلافاصله با عشق دیگری مواجه می شود و بر سر دو راهی قرار می گیرد. حال باید بین لی لی که هم زیبا و ثروتمند است و هم راه را برای پیشرفتش هموار می کند و عاطفه که سمبل یک عشق پاک و آسمانیست، یکی را انتخاب کند… .

عکسهای قسمت ۳ آشوب

اشوب 3

قسمت سوم آشوب

دانلود سریال آشوب قسمت 3

قسمت ۳ اشوب

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش و دخترش

 مهتاب کرامتی

بیوگرافی و زندگینامه

مهتاب کرامتی بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 25 مهر 1349 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 47 سال سن دارد.

تحصیلات : کرامتی دارای مدرک کارشناسی میکروبیولوژی از دانشگاه آزاد تهران می باشد. 

شروع بازیگری : وی فعالیت هنری خود را از سال 1377 با بازی در مجموعه مردان آنجلس آغاز نمود. 

او بعنوان سفیر حسن نیت یونیسف فعالیت می‌کند.

وی در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجرجایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به‌دست‌آورد.

ازدواج و همسر و علت طلاق

مهتاب کرامنی به گفته خودش یک بار در سن کم ازدواج کرده است که منجر به جدایی و طلاق شده است و حاصل آن هم یک فرزند دختر است که هم اکنون با خود مهتاب کرامتی زندگی می کند. . همسر سابق او بابک ریاحی پور که از نوازندگان موسیقی می باشد بود. وی در این خصوص گفته است :

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد.

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

همسر مهتاب کرامتی

عکسی از مهتاب کرامتی و پیام ایرایی عکاس سینما

دختر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی و دخترش که با او نیز در فیلم عصر یخبندان هم همبازی بود.


وی نسبتی با مهسا کرامتی که او هم از بازیگران سینما است ندارد.

آدرس پیج اصلی اینستاگرام مهتاب کرامتی : instagram/Mahtab.keramati


مصاحبه و گفتگو  با مهتاب کرامتی

چگونه هنرپیشه شدید ؟

من کلاس‌های بازیگری آقای تارخ را رفتم. قبل از پایان دوره به من کار اصحاب کهف که سریال تلویزیونی بود پیشنهاد داده شد، البته بعد از اتمام کار اصحاب کهف دوباره برای اتمام دوره به کلاس‌ها برگشتم.

تا قبل از بازیگری به چه کاری مشغول بودید؟

درسم تمام شده بود. در رشته میکروبیولوژی درس خوانده بودم. اما دلم می‌خواست وارد عرصه هنر شوم ولی از طریق آکادمیک‌. آن موقع بود که کلاس‌های بازیگری آقای تارخ به من پیشنهاد داده شد که به نظرم دوره‌‌های بسیار عالی‌ای بود. هنوز هم از آموخته‌هایم، استفاده می‌کنم.سال 75 بود که به کلاس‌های بازیگری رفتم و یک سال بعد هم بازیگری را شروع کردم. ما اتود می‌زدیم از ما فیلمبرداری می‌شد و آرشیو تمرینات‌مان باقی می ماند. دوستانی که می‌خواستند برای نقش‌هایشان بازیگر انتخاب کنند، می‌آمدند و به آن آرشیو مراجعه می‌کردند.

خب آنها تمریناتم را دیدند و من انتخاب شدم. در عین حال قبل از پخش سریال اصحاب کهف مشغول بازی در فیلم سینمایی مردی از جنس بلور کار آقای سهیلی بودم. در همان سال در 4 فیلم کار کردم و یک تئاتر هم بازی کردم. منظورم این است که برای من همه چیز همزمان اتفاق افتاد. آن سال یکی از شلوغ‌ترین سال‌های کاری‌ام بود. از آن به بعد از این اتفاق پرهیز کردم به این دلیل که پیشنهاد خیلی زیاد بود اما فکر می‌کردم بازیگر باید تمام تلاشش را بکند که چهره‌‌اش تکراری نشود و یک نقش را تکرار نکند. باید سعی کند همیشه دیده نشود و شاید عدم حضور در تلویزیون به طور دائم به همین دلیل بود. به این دلیل که دیگر سریال‌هایی مثل خاک سرخ که خیلی شاخص باشند به ندرت اتفاق می‌افتند. درواقع من از تکرار شدن پرهیز کردم.

عکس مهتاب کرامتی

این پرهیز از بازی در نقش‌های مختلف را کسی به شما توصیه کرد یا تصمیم خودتان بود؟

من همیشه برای انتخاب نقش‌هایم با تعدادی از دوستانم مشورت می‌کنم. تعداد این مشاوره‌ها خیلی زیاد نیست اما چند نفری هستند که نظرشان را قبول دارم.خانوادهام دوست نداشتند بازیگر شوم.

برای کسانی که می‌خواهند وارد دنیای بازیگری شوند چه توصیه‌‌ای دارید؟

همیشه این نکته را به کسانی که به من مراجعه می‌کنند، گفته‌ام، اگر قرار است وارد دنیای هنر شوید و بازیگر شوید حتما درس بازیگری بخوانید، یعنی از طریق آکادمیک این هنر را دنبال کنید؛ تحصیلات آکادمیک هم می‌تواند دانشگاهی باشد هم کلاس‌های آزاد بازیگری که حداقل مطمئن هستیم کلاس‌های خوب و موثری هستند. آن موقع که من کار را شروع کردم تعداد کلاس‌ها خیلی محدود بود، آن زمان کلاس‌های امین تارخ بود و کلاس‌های مرحوم استاد سمندریان. برای آن دسته از کسانی که می‌خواهند وارد سینما شوند بی‌نهایت صحبت دارم.

آن زمان که ما می‌خواستیم به کلاس بازیگری برویم باید با خانواده‌هایمان می‌جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره‌ها را بدهند. خانواده خود من به هیچ عنوان راضی نبودند من بازیگر شوم. نگاه خانواده‌ها به سینما طور دیگری بود. الان علاوه بر تغییر نوع نگرش تعداد کلاس‌های بازیگری هم زیاد شده و مقوله بازی راحت و در دسترس است. در آن دوره ما باید کلی تست می‌دادیم و هر کسی را هم قبول نمی‌کردند که حتی به‌راحتی تست دهد. الان دوستان عزیزی که می‌خواهند وارد عرصه بازیگری شوند خیلی قدر آن را نمی‌دانند یا شاید خیلی برای آن تلاش نمی‌کنند.

معمولا دختری که تحصیلش را به اتمام رسانده، شغلش را دارد، ازدواج هم کرده است دیگر جرات تغییر مسیر ندارد. آن هم تغییر مسیری که شما از رشته میکروبیولوژی به سمت دنیای هنر داشتید چه اتفاقی افتاد که شما این جسارت را پیدا کردید؟

من درسم را تا پایان خواندم. خانواده من علم را ترجیح می‌دهند. مادرم همزمان با من فوق‌لیسانس می‌خواند، خواهرم داروسازی می‌خواند و ما هر سه با هم دانشجو بودیم البته مادرم همیشه شاگرد اول بود. حتما یادتان هست آن موقع نمی‌شد همزمان در دو رشته تحصیل کرد.

یکی از دوستانم که هم‌‌دانشگاهی‌ام بود در نیمه کار رشته میکروبیولوژی را ول کرد و کلاس‌های سوره را ادامه داد و از آن طریق وارد عرصه هنر شد. او جسارتش از من بیشتر بود. اما من درسم را تمام کردم. بعد از آن هم فکر ‌کردم خب دیگر امیدی نیست چون فکر می‌کردم بدترین حالت شروع بازیگری از طریق آشنایی‌هایی است که در خیابان به تو پیشنهاد بازی دهند.

آن‌موقع که من، مادر و خواهرم هر سه همزمان با هم دانشجو بودیم درشب امتحان من و خواهرم دربه‌در دنبال کسی می‌گشتیم که جزوه کامل داشته باشد. اما درمورد مادرم این اتفاق برعکس بود تمام هم دانشکده‌ای‌های مادرم می‌آمدند و جزوه‌های مادرم را که همیشه مرتب بود،

قرض می‌گرفتند. پدر من ارتشی و بازنشسته شده است و حضورش کمک مهمی بود به مادرم تا بتواند همزمان با بزرگ کردن بچه‌ها درس هم بخواند. من از زمانی که به یاد دارم، کار کرده‌‌ام؛ وقتی دانشجو بودم، تدریس خصوصی می‌کردم، در آزمایشگاه دانشگاه نیز مشغول به کار بودم. همیشه یاد گرفتم که باید کار کنم. پول تو جیبی‌ام را از پدرم می‌گرفتم ولی همیشه کارم را هم انجام می‌دادم.

بیوگرافی مهتاب کرامتی

نظر شما در ارتباط با آرایش های غلیظ و عمل های زیبایی این روزها چیست؟

بعضی از خانم‌ها می‌آیند هفت قلم آرایش کرده‌اند ما آنها را حتی راه هم نمی‌دهیم که وارد ساختمان شوند. ما می‌گوییم باید ظاهرتان از ابتدا ظاهر یک دانشجو و دانش‌آموز باشد که ما بدانیم برای شما چه چیزهایی اهمیت دارد و بعد از آن وارد مراحل آشنایی آنها با هنر و سطح مطالعات و آشنایی آنها با ادبیات و شعر و سینما و تئاتر می‌شویم. بعضی‌ها از ابتدا هدف‌شان این است که با چهره، فیزیک و نوع آرایش و برخوردشان به شما بگویند که من باید انتخاب شوم، در فیلم بازی کنم و تبدیل به یک سوپراستار شوم.اما اصلا چنین اتفاقی قرار نیست پیش بیاید.

در دنیا زیبا بودن یک بازیگر امتیاز منفی برای او نیست. مثلا کری گرانت هیچ‌وقت حاضر نبود بدون کت و شلوار حاضر شود. این اتفاق در ایران خیلی برای یک بازیگر امتیاز خوبی نمیشود مثلا شما در اسب حیوان نجیبی است سعی داشتید با ظاهر متفاوت دیده شوید. چرا باید یک بازیگر خوش‌چهره اصرار به شکستن ظاهرش داشته باشد؟ من مسیر تغییر چهره را از خاک سرخ در تلویزیون و در مدیوم سینما از فیلم بیست شروع کردم.

برای خود من این کارها تجربه لذتبخشی بود چون می‌‌دانستم در آن حیطه تعداد نقش‌هایی که به من فکر می‌شود و من می‌توانم در آنها ایفای نقش کنم بیشتر است. این برای یک بازیگر ایده‌آل است که بتواند در نقش‌های متفاوت بازی کند و فقط یک استایل را تکرار نکند. البته آن هم روشی است که شاید خیلی از دوستان به آن توجه نکنند.

ولی من احساس کردم یا حداقل سعی کرده‌ام روش متفاوت‌تری داشته باشم. همچنین دوست دارم با کارگردان‌های جوان و جسور کار کنم که ایده متفاوت‌تری برای حضور در سینما دارند. آشنایی من با کاهانی باعث شد که یکی از این تجربه‌ها شکل بگیرد. البته این تجربه دلیل بر آن نیست که تا ابد بخواهم چهره‌ام را بشکنم. اما این ترس را هم ندارم که اگر قرار شد این اتفاق بیفتد پا پس بکشم.

اما از آنجایی که باید تلاش کرد که این موضوع تکرار نشود و به کلیشه تبدیل نشود فیلم‌هایی را هم بازی می‌کنم که چهره خود واقعی من است. مثلا در کارهایی مثل چیزهایی هست که نمی‌دانی، گریمور به من می‌گفت خب چه کار کنیم. گفتم همان کاری که خودم همیشه می‌کنم. همان بودم و در فیلم همان اتفاق افتاد. آن نوع ظاهر برای خودم ایده‌آل است ولی نمی‌‌شود این دو مسیر جایگزین هم شوند، دوست دارم هر دو راه را با هم ادامه دهم و جلو بروم.

چطور جوانی خود را حفظ می کنید؟ آیا مراقبت‌‌های خاصی برای  حفظ ظاهر لازم است؟

من سعی می‌کنم شب‌ها خیلی زود بخوابم، به تغذیه‌ام می‌رسم و پرخوری نمی‌کنم. به دلیل اینکه مادرم متخصص تغذیه است و در خانواده‌ای بزرگ شده‌‌ام که خیلی به نوع خورد و خوراک توجه می‌شود. صبح‌ها ساعت 8- 03/7 بیدار می‌شوم. حتما 8 ساعت در روز را می‌‌خوابم. شب‌ها زود شام می‌خورم و معتقدم نباید لحظه‌ای که می‌خواهی بخوابی شام بخوری. چون اگر این کار را انجام دهی کابوس می‌بینی. (یعنی من می‌بینم) صبح‌ها که بیدار می‌شوم حتما آب می‌‌خورم.

ولی آب خیلی یخ نمی‌خورم. آب خوردن جزو جدایی‌ناپذیر زندگی من است و آب را با درجه حرارت اتاق یکنواخت می‌کنم. زیرا آب خیلی یخ می‌تواند اذیت‌تان کرده و ایجاد اسپاسم معده کند. صبحانه را حتما کامل می‌خورم. زیرا این موضوع می‌تواند کمک کند که اندامم ثابت بماند. برنج را محدود می‌خورم و اگر قرار باشد همراه با غذایم برنج بخورم حتما شام کمتری می‌خورم، من با خانواده‌ام زندگی می‌کنم طبیعی است که غذای ایرانی در خانه جایگاه همیشگی را دارد. اما شام در خانه ما همیشه سبک سرو می‌شود اکثرا یا سبزیجات پخته می‌خوریم یاسالاد یا حتی نان و پنیر.

شلختگی ممنوع!

شلخته نبودن و اینکه بتوانید لباس‌هایتان را مرتب نگه دارید به شما کمک می‌کند که بتوانید از لباس‌های سال‌های گذشته‌تان هم استفاده کنید. من در یک برنامه‌ای روشی دیدم این کار می‌تواند خیلی مثبت باشد. در این برنامه به ما گفتند بعد از ترکیب‌بندی رنگی، لباس‌هایتان را در کمد پشت و رو آویزان کنید به این دلیل که بعد از یک فصل متوجه می‌شوی کدام یک از لباس‌هایت را هیچ‌وقت نپوشیده‌ای و بدانی که نباید اینها در کمد تو باقی بماند.

تا به حال دخترهای جوان از شما پرسیده‌اند که چطور می‌توانی ظاهر آراسته داشت؟
نه فکر نمی‌کنم به نفع‌شان باشد این سؤال را از من بپرسند برای اینکه هیچ کاری نباید انجام دهند تا مثل من باشند. به همه می‌گویم سادگی می‌تواند از همه چیز زیباتر باشد اگر قرار باشد یک بازیگر نقشی را بازی کند که احتیاج به گریم یا آرایش مضاعف داشته باشد، اجازه بدهد گریمور این کار را انجام دهد ولی اگر قرار باشد تو دیده شوی بهتر است با همان خودت دیده شوی. بعضی‌ها آنقدر ظاهرشان را دستکاری می‌کنند که دیگر تو ظاهر واقعی‌شان را نمی‌بینی و کاملا یک فرد دیگر از خود می‌سازند. در بیشتر مواقع چهره طبیعی خانم‌ها زیبا‌تر از چهره آرایش‌ کرده‌شان است.

برنامه غذایی خاصی دارید؟

نوشابه به طور کامل از زندگی من حذف شده است. بعضی مواقع دلم می‌خواهد نوشابه بخورم اما متاسفانه هرچیز خوشمزه‌ای ضرر دارد. نوشابه نمی‌خرم که در خانه باشد و وسوسه‌ام کند ولی اگر خیلی هوس کنم در حد یک قلپ می‌خورم که فقط مزه آن را چشیده باشم و خیلی خودم را محدود نکنم که عطش آن باقی بماند. در مورد شیرینی و شکلات هم همین‌طور، فقط یک ذره می‌خورم که ولعم به‌آن از بین برود. این قضیه هم به تثبیت وزنم کمک می‌‌کند.

در کل این روال زندگی یعنی زیاد نخوردن و سبزیجات را به صورت سالم خوردن (نه سرخ کرده) را مدیون مادرم هستم، مثلا قورمه‌سبزی مادر من با تمام قورمه‌سبزی‌ها متفاوت است به هیچ عنوان سیاه‌رنگ نیست. سبزی آن خیلی سرخ نمی‌شود زیرا مادرم آن را بخارپز می‌کند. ما غذای فریزری نمی‌خوریم تا آنجایی که امکان دارد سعی می‌کنیم غذا را به صورت تازه صرف کنیم.

خوردن فست‌فود خیلی لذیذ است اما سعی می‌کنم خوردن این نوع غذاها را محدود کنم. اگر یک شب فست‌فود بخورم فکر می‌کنم باید تا چند روز تقاص خوردن آن را پس بدهم. من سر سفره هیچ وقت آب نمی‌خورم. بهتر است که 30دقیقه قبل از غذا آب بخورم تا اذیت نشوم.این را به یاد داشته باشید اگر 30دقیقه قبل از خواب آب خورده شود از سکته قلبی جلوگیری می‌شود.

خیلی‌ها به دلیل تنبلی‌شان صبحانه نمی‌خورند. اما خوردن صبحانه به شما کمک می‌کند در طول روز کمتر غذا بخورید. من نتیجه گرفته‌ام که خوردن صبحانه خیلی کمک می‌کند به ثابت نگه داشتن وزن و مهم‌تر از آن سلامت. به همین دلیل اگر قرار باشد در یک وعده پرخوری کنم آن وعده حتما صبحانه خواهد بود.اهمیت حفظ عادات غذایی نگه داشتن عادت غذایی برای ما بازیگران خیلی مهم است. به‌خصوص در پروژه فیلمبرداری که هستیم نمی‌توانیم آنطور که خودمان می‌خواهیم غذا بخوریم. من سعی می‌کنم در اینطور مواقع غذای رژیمی بخورم یا برنج غذا را نخورم یا سعی کنم نان و پنیر با گوجه و خیار بخورم. در آفریقا نوع خوراک‌شان باب طبع ما ایرانی‌ها نبود به همین دلیل من در آن سفر خیلی زیاد لاغر شدم.

کاری را که از دوستم یاد گرفته‌ام و خیلی سخت است آرام غذا خوردن است. آرام غذا خوردن کمک می‌کند که همیشه فرم بدن یک‌طور باقی بماند، برای اینکه همیشه بعد از 20 دقیقه مغز فرمان می‌دهد که تو سیری. حالا اگر در این 20 دقیقه حجم کمتری غذا خورده باشی خیلی موفق‌تری. فرانسوی‌ها بیشتر موقع غذا خوردن حرف می‌زنند و معاشرت می‌کنند اما ما ایرانی‌ها عادت داریم تندتند غذا بخوریم.

خب فرهنگ ما اینطور است که غذای سرد دوست نداریم. البته نوع تغذیه ایرانی سنتی خیلی می‌تواند به سلامت ما کمک کند. سبزی خوردن، سالاد، ماست اینها غذاهایی هستند که به سلامت ما کمک می‌‌کند.

مهتاب کرامتی

اگر کارگردانی به شما بگوید برای یک فیلم باید 30-20 کیلوگرم وزن اضافه داشته باشی آن موقع چه کار می‌کنید؟

خیلی به این پیشنهاد فکر می‌کردم و شاید حتی آن را قبول نمی‌کردم برای اینکه با بالا رفتن سن کاهش وزن خیلی مشکل می‌شود. در سن کم اگر شما 2 روز غذا نخورید خیلی راحت وزن‌تان به حالت عادی برمی‌گردد.

متابولیسم بدن در سن بالا،‌ با سن کم خیلی فرق دارد و به نظر من این تغییر وزن در سن و سال من کمی دشوار است. فکر می‌کنم در چنین شرایطی بر سر دوراهی قرار می‌گیرم که آیا نقش را قبول کنم یا نه. نمی‌‌دانم شاید این پیشنهاد را قبول نکنم. اما در عین حال تغییر وزن اینچنینی می‌تواند خیلی جالب باشد؛ به هر حال تو می‌توانی یک مدت هرچه دلت می‌خواهد بخوری و این قانون‌شکنی بسیار جذاب است.

البته خیلی سخت می‌‌توان مهتاب کرامتی چاق را تصور کرد.مهتاب کرامتی صورت پرتری داشت، اما به مرور کودکی چهره از بین می‌رود و صورت زاویه‌دارتر می‌شد اتفاقا من نباید وزنم پایین بیاید باید سعی کنم وزنم را ثابت نگه دارم وگرنه صورتم خیلی زود شادابی خود را از دست می‌دهد. به نظر من بازیگرها دردسر بیشتری باید تحمل کنند، چون مجبور هستند خیلی بیشتر به خودشان برسند، چه از نظر خواب و چه از نظر تغذیه و قدرت بدنی‌شان. چون شغل مشکلی دارند. در پروژه «فرزند چهارم» که در آفریقا فیلمبرداری می‌شد واقعا به انرژی بدنی نیاز بود.

به این دلیل که ساعت کاری‌مان زیاد و هوا بی‌نهایت گرم بود و تغذیه خوبی هم به دلیل تنوع کم ‌غذایی نداشتیم. طبیعی است در چنین شرایطی باید انرژی لازم برای کار کردن را داشته باشی. ما زمانی که کارمان را شروع می‌کنیم ممکن است مدت یک‌ماه شب کار باشیم. خب در این مدت به طور کامل سیستم غذایی به هم می‌ریزد. شما زمانی که شب‌ها بیدارید و کار می‌کنید باید میزان پروتئینی که می‌خورید بیشتر از قبل باشد وگرنه به بدنتان لطمه می‌زنید و پروتئین دفع می‌‌کنید. خواب روز هیچ‌وقت جبران خواب شب را نمی‌کند. به همین دلیل در چنین شرایطی باید نوع تغذیه‌‌تان عوض شود تا به بدن کمترین آسیب برسد. بدن ما خیلی مهربان است معمولا با نوع زندگی ما خودش را وفق می‌دهد. البته شب‌کاری یک حسن هم دارد آن هم آرامش آن است. آنقدر همه جا ساکت است که شما می‌توانی با تمرکز بیشتری کار کنی.

دغدغه بالا رفتن سن

نمی‌توانم بگویم به بالا رفتن سن فکر نمی‌کنم اگر اینطور بگویم دروغ گفته‌ام. می‌دانم دغدغه بالا رفتن سن خانم‌‌ها به‌خصوص در بین سینماگرها خیلی اهمیت دارد. به خصوص در ایران که فیلمنامه‌‌ها بیشتر داستان‌های مردانه‌ دارد که به زن‌ها کمتر توجه می‌شود. اما من در کنار بازیگری به کارهایی که به آن علاقه‌مند بودم را شروع کردم، مثل کار یونیسف و تبعات دیگر آن. این کار به من آرامش می‌دهد که اگر قرار باشد به دلیل بالا رفتن سنم کمتر فعالیت سینمایی داشته باشم کارهای جالبی برای انجام دادن داشته باشم، یعنی اینطور نیستم که بخواهم به طور کامل زندگی‌ کاری‌ام را تحت‌الشعاع قرار دهم.

عکسهای بی حجاب مهتاب کرامتی

اهمیت به مد و رنگ‌ها

در دوره‌ای که تولیدی لباس داشتم خیلی به موضوع مد اهمیت می‌دادم همیشه حواسم را جمع می‌کردم که در هر فصلی چه رنگی مد است و خیلی برایم مهم بود که مدهایی که خارج از ایران بورس بود را بتوانم ایرانیزه کنم و در ایران بیشتر از آن استفاده کنم. برای اینکه ممکن است ما از خیلی از چیزها خوش‌مان بیاید ولی هیچ‌وقت جایی را نداشته باشیم که از آن استفاده کنیم. خیلی از لباس‌های خانم‌ها معمولا در کمد باقی می‌ماند برای اینکه جای پوشیدن آن را پیدا نمی‌کنند. در حال حاضر خیلی کمتر به موضوع مد اهمیت می‌دهم. یکسری رنگ‌ها همیشه مد هستند آنها را ترجیح می‌دهم. بعضی از رنگ‌ها هم به شما یک انرژی می‌دهد که به نظر من به مد مربوط نیست. البته شاید زیاد دیده شدن آن رنگ است که شما دلتان می‌خواهد آن رنگ لباس را داشته باشید.

فیلم های سینمایی مهتاب کرامتی 

جاده قدیم
ماجان
مرداد
مزار شریف

عصر یخبندان
ارغوان
جامه‌دران
رستاخیز

اشباح
ناخواسته
فرزند چهارم
آذر (فیلم تلویزیونی)

زندگی خصوصی آقا و خانم میم
اسب حیوان نجیبی است
چیزهایی هست که نمی‌دانی
آلزایمر
آدم‌کش

شبانه روز
بیست
دوزخ، برزخ، بهشت
تردید
آتش سبز
زن‌ها فرشته‌اند
آدم
پاداش سکوت
حس پنهان
رستگاری در هشت و بیست دقیقه
هشت‌پا
شاه خاموش
ملاقات با طوطی

بهشت از آن تو
مرد بارانی
مومیایی ۳
مردی از جنس بلور

مهتاب کرامتی ,بیوگرافی مهتاب کرامتی ,عکس مهتاب کرامتی

سریال های مهتاب کرامتی

خاک سرخ (مجموعه، ابراهیم حاتمی‌کیا، ۸۰–۱۳۷۹)

مریم مقدس (مجموعه، شهریار بحرانی، ۱۳۷۹)

مردان آنجلس (مجموعه، فرج‌الله سلحشور، ۷۷–۱۳۷۶)

جوایز و افتخارات

جایزه بهترین بازیگر زن – جشنواره بین‌المللی فیلم تامیل نادو ۲۰۱۶
جایزه بهترین بازیگر زن – جشنواره بین‌المللی فیلم ایماجین ایندیا ۲۰۱۵
تندیس زرین و دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن – جشنواره بین‌المللی فیلم شهر 1394

جایزه بهترین بازیگر زن – جشنواره فیلم باتومی ۲۰۱۳
دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن – جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۹
کاندید و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن – جشنواره فیلم فجر ۱۳۸۷

بیوگرافی مهتاب کرامتی و همسرش و دخترش

دانلود فصل سوم شهرزاد

دانلود فصل سوم شهرزاد

دانلود فصل 3 سریال شهرزاد با بازی شهاب حسینی و ترانه علیدوستی به کارگردانی حسن فتحی.

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد 3

فصل سوم سریال ایرانی شهرزاد با لینک مستقیم و همه قسمت با کیفیت بالا رایگان به کارگردانی حسن فتحی و بازی بازیگرانی چون شهاب حسینی , ترانه علیدوستی , مصطفی زمانی , مهدی سلطانی , فریبا متخصص , امیر جعفری , گلاره عباسی و …

ژانر: درام, عاشقانه تاریخی

تهیه کننده و سرمایه گزار : محمد امامی

سال ساخت: 96 | پخش: زمستان 96| پخش کننده: آریاپیکس

کارگردان : حسن فتحی | نویسنده : حسن فتحی و نغمه ثمینی

داستان شهرزاد 3 : تا کنون جزئیاتی در خصوص داستان فصل ۳ شهرزاد منتشر نشده است . با مرگ عمه بلقیس در آخرین قسمت مجموعه باید منتظر اتفاقات زیادی در فصل 3 شهرزاد باشیم.

زمان پخش فصل 3 شهرزاد : مهدی سلطانی از بازیگران فیلم شهرزاد با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که احتمال پخش شهرزاد3 در فصل زمستان زیاد است و منتظر باشید . حال باید دید که تیم تولید میتوانند این مجموعه به پخش برسانند با باید بعد از نوروز 97 منتظر این سریال باشیم.

فصل سوم شهرزاد

جدیدترین تصویر از حسن فتحی و شهاب حسینی درپشت صحنه فصل سوم شهرزاد .فیلمبرداری این سریال به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و زمان پخش آن بزودی اعلام خواهد شد.


دانلود تیزر فصل سوم شهرزاد

با پایان فصل دوم سریال شهرزاد طرفداران این سریال منتظر ساخته شدن سری سوم آن هستند . آخرین قسمت فصل دوم مجموعه در تاریخ 17 مهرماه منتشر گردید.

طبق اعلام سایتهای خبری و عوامل خود مجموعه فصل دوم شهرزاد کمی نسبت به سری قبلی آن افت داشته است که محمد امامی سرمایه گذار پروژه گفته است :

این افت کیفیت را پذیرفته است. وی همچنین شهرزاد را با سریال گیم اف ترنز مقایسه کرده و گفته که حتی سریالی مثل بازی تاج و تخت هم گاهی دچار افت شده، اما در فصل بعدی، این افت را جبران کرده است و این اتفاقی است که قرار است برای شهرزاد هم رخ بدهد و در فصل سوم، شاهد سریال بهتری خواهیم بود. امامی در این مورد گفت:

من خیلی اهل اینکه بگویم همه‌چیز در سطح عالی پیش می‌رود نیستم، اما باید این را بگویم که همه‌چیز خیلی آگاهانه پیش می‌رود. هیچ چیزی از سر اجبار نیست و ما هم سریال را از سر اجبار تولید نمی‌کنیم. شما اگر به سریال‌های بزرگ دنیا هم نگاه کنید، گاهی ممکن است شاهد یک فصل افت باشیم و پس از آن سریال در فصل بعدی احیا شود. مثلا سریال بازی تاج و تخت در فصل چهارم دچار افت شد، اما در فصل پنج سازندگانش آن را احیا کردند و شاهد شکسته شدن رکورد‌های متعددی توسط این سریال بودیم. حال ما هم باید به آینده نگاه کنیم و در فصل سوم سریال شهرزاد، ایراد‌های فنی، گرافیکی، محتوایی و پخش را برطرف کنیم.

پخش آنلاین

بیوگرافی هومن حاج عبداللهی و همسرش

هومن حاجی عبداللهی

بیوگرافی و زندگینامه

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد و اهل تهران است و هم اکنون 42 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد

حاجی عبداللهی فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ساخته شاهد احمدلو آغاز نمود. 

وی با حضور در سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم توانست به خوبی شناخته و دیده شود . وی در این مجموعه نقش رحمت را ایفا مینمود.

هومن حاجی عبداللهی در دوره کوتاهی عضو انجمن گویندگان جوان بوده‌ است.

ازدواج و همسرش

هومن حاج عبداللهی متاهل است و چندین سال است که ازدواج کرده است . اسم همسر وی سلیمه قطبی می باشد. این زوج یک پسر هم به نام جانان دارند.

من و همسرم در یک برنامه رادیویی با هم آشنا شدیم. آن برنامه فضای خوبی فراهم کرد تا ما با یکدیگر آشنا شویم و پی به خصوصیات هم ببریم؛ به همین خاطر خیلی زود تصمیم گرفتیم با هم ازدواج کنیم. در سال 81 ما پای سفره عقد نشستیم و سال 82 هم زندگی‌مان را زیر یک سقف شروع کردیم.

بعضی‌ها می‌گویند ازدواج کردن با یک همکار ممکن است سخت باشد اما به نظر من چیزی که بیشتر از همکار بودن یا نبودن در روابط یک زوج تاثیر دارد، میزان تفاهم افراد است و اینکه شناخت خوبی نسبت به هم داشته باشند.

همسر هومن حاج عبداللهی کیست

سلیمه قطبی مدیر دوبلاژ و دوبلور صدا و سیما می باشد.

همسر هومن حاجی عبداللهی

هومن حاج عبداللهی و همسرش و پسرش

همسر هومن حاج عبداللهی , زن هومن حاج عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی و همسرش در کنار جواد رضویان

آدرس پیج اینستاگرام هومن حاجی عبداللهی :

بیوگرافی نازنین بیاتی و همسرش + گفتگو و عکسها

نازنین بیاتی

بیوگرافی و زندگینامه

نازنین بیاتی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 15 دی ماه 1368 می باشد و 28 سال سن دارد.

تحصیلات : دارای مدرک لیسانس تئاتر از دانشگاه آزاد تهران می باشد. 

نازنین بیاتی در سریال شکرستان عروسکی تیز به عنوان طراح دکور،طراح لباس و صداپیشه شخصیت های “رویا و پیشگو” حضور داشت. 

شروع بازیگری : وی فعالیت هنری و بازیگری خود را از سال 1391 با حضور در فیلم دربند آغاز نمود و با همان فیلم توانست به خوبی دیده شود و در جشنواره همان سال برای آن نقش نامزد سیمرغ شد.

وی تا کنون در سریال تلویزیونی حضور نداشته است اما قرار است به زودی در سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی حضور یابد.

ازدواج و همسرش

نازنین بیاتی تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

همسر نازنین بیاتی

آدرس پیج اینستاگرام نازنین بیاتی : instagram.com / Bayati__nazanin


مصاحبه و گفتگو با نازنین بیاتی

اولین تجربه بازیگری شما با شهبازی و در فیلم دربند بود که کلا فیلمی است با ویژگی های ایده آل زیاد، بعد از دربند انتخاب نقش برایتان دشوار نبود؟

قطعا انتخاب برایم خیلی سخت بود. چون می خواستم نازنین دربند دیگر تکرار نشود و نمی خواستم در سینما تبدیل به دختر معصومی شوم که همیشه قربانی اجتماع می شود. تمام سعی ام را کردم که با انتخاب هایم مانع این کار شوم. در همین طعم شیرین خیال هم شیرین دختری دانشجوست، اما قربانی نیست و با نازنین دربند خیلی متفاوت است.

نازنین بیاتی ,بیوگرافی نازنین بیاتی ,عکس نازنین بیاتی

در دربند نازنین از محیطی کوچک وارد محیطی بزرگ می شود و به لحاظ انسانی و معرفتی دست به کارهایی می زند که خودش را دچار مشکل می کند، اما شیرین طعم شیرین خیال دغدغه نجات طبیعت را با استادش دارد. آنها نه آدم خاص که کل آدم های روی زمین را می خواهند متوجه شرایط زیست محیطی شان قرار بدهند.

لحظه هایی کمیکی در بازی تان وجود دارد که به شخصیت شیرین جذابیت خاصی داده. با اینکه در طنز سابقه ای نداشتید، اما خوب توانستید از پس این لحظه ها برآیید…

قطعا راهنمایی های آقای تبریزی در درآوردن این لحظه ها بی تاثیر نبوده، اما اگر آدم ذره ای حس نقشی که کارگردان می خواهد را در وجودش نداشته نباشد نمی تواند آن را به درستی اجرا کند. مثلا اگر کارگردان از یک شخصیت خشک و جدی بخواهد که لحظه هایی طنز را بازی کند، آن لحظه ها به دل مخاطب نمی نشیند.

بیوگرافی نازنین بیاتی

 

شما همیشه در نقش دختران آرام و سر به راه ظاهر می شوید. دوست ندارید در ادامه پرسوناژهای متفاوتی را از خودتان به نمایش بگذارید؟

ـ هر بازیگری دوست دارد که نقش های متفاوتی را امتحان کند و خودش را محک بزند. من خیلی سعی کردم که با انتخاب هایم از قالب یک دختر معصوم و سر به زیر بیرون بیایم. البته مثلا در فیلم رخ دیوانه نقش دختر خیلی سر به راهی را نداشتم…

اما در آنجا هم معصومیت خاص به خودتان را داشتید. معصومیتی که البته با شیطنت همراه بود و تماشاگر دوست اش می داشت…

ـ یک وقت هایی پیش می آید که یک کاراکتر منفی است، اما باز هم تماشاگر دوست اش دارد. یا من در ارسال یک آگهی تسلیت نقشی که بازی کردم خیلی آرام نبود و در ذهن اش یکسری افکار منفی هم داشت.

نازنین بیاتی

از همکاری تان با آقای تبریزی در طعم شیرین خیال بگویید؟

ـ کار با آقای تبریزی برای هر بازیگری نعمت است. ایشان سر صحنه کاملا آرام و صبور هستند و هیچ استرسی به بازیگر و عوامل فیلم وارد نمی کنند. آدم وقتی با ایشان کار می کند خیالش راحت است و با اطمینان خودش را به دست او می سپارد. چون هر چه بگوید تفکری پشت اش است. به این خاطر بازیگر هیچ نگرانی سر صحنه ندارد.

عکس نازنین بیاتی

فیلم های سینمایی نازنین بیاتی

دربند
ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه
فرشته‌ها با هم می‌آیند
مردن به وقت شهریور

رخ دیوانه
طعم شیرین خیال
مادری

رفتن
هنوز نه (فیلم کوتاه)
آینه بغل ( 1396)

سریالهای نازنین بیاتی

سریال گلشیفته ( بهروز شعیبی) (1396)

بیژن بنفشه خواه و همسرش و فرزندانش

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه , خانواده بیژن بنفشه خواه , بیژن بنفشه خواه و همسرش و فرزندانش

بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه بازیگر ایرانی متولد 9 فروردین ماه 1352 در تهران می باشد, پدر وی رضا بنفشه خواه از بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون می باشد

بیژن بنفشه خواه از سال 73 فعالیتش را در عرصه بازیگر شروع نمود و در مجموعه های زیادی که اکثرا طنز بوده حضور موفق داشته است.

ازدواج و همسرش

وی متاهل می باشد و چند سالی است که ازدواج کرده است و دارای یک  پسر و یک دختر می باشد.

همسر و پسر و دختر بیژن بنفشه خواه

بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

بیژن بنفشه خواه و همسرش و دخترش یاسمین

عکس از بیژن بنفشه خواه و همسرش و دخترشان یاسمین

گریم های بیژن بنفشه خواه

گریم بیژن بنفشه خواه در سریال شهرک جیم

بیژن بنفشه خواه در پشت صحنه سریال لیسانسه ها

بیژن بنفشه خواه در پشت صحنه سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت / پخش زمستان 95

بیژن بنفشه خواه,عکس جدید بیژن بنفشه خواه
بیوگرافی بیژن بنفشه خواه

سریال های بیژن بنفشه خواه

1395  سریال شهرک جیم   علی شب خیز
1395  سریال لیسانسه ها  به کارگردانی سروش صحت
۱۳۹۴-۱۳۹۵    سه شو (مجری)
۱۳۹۴    مسابقه ستاره بیست (مجری)
۱۳۹۴    حالت خاص    افشین اربابی
۱۳۹۴    سر به راه    سعید سلطانی
۱۳۹۳    دست نزن جیزه    امیر غفارمنش
۱۳۹۲    روزهای بد، به‌در    سعید آقاخانی
۱۳۹۲    پژمان    سروش صحت
۱۳۹۱    دزد و پلیس    سعید آقاخانی
۱۳۹۰    سهمی برای دوست    مسعود اطیابی
۱۳۹۰    راه طولانی    رضا کریمی
۱۳۹۰    خانه اجاره‌ای – سری اول    رامین ناصرنصیر
۱۳۸۹–۱۳۹۰    ساختمان پزشکان    سروش صحت
۱۳۸۹–۱۳۹۱    قهوه تلخ    مهران مدیری
۱۳۸۷    مرد دوهزارچهره    مهران مدیری
۱۳۸۷    پنهان، اما آشکار    سیدمحسن یوسفی
۱۳۸۷    طلاق در وقت اضافه    سیدمحسن یوسفی
۱۳۸۶    پیامک از دیار باقی    سیروس مقدم
۱۳۸۶    آرزوهای شیرین    سیدوحید حسینی
۱۳۸۵    تله‌فیلم «تعطیلات پردردسر»    شهاب عباسی
۱۳۸۴    اکسیژن    مهدی مظلومی
۱۳۸۲    باغچه مینو    رضا صفدری
۱۳۸۱    زیر آسمان شهر – سری سوم مهمان    مهران غفوریان
۱۳۸۱    بدون شرح    مهدی مظلومی
۱۳۸۰    طبقه وسط    مهران غفوریان
۱۳۷۹    کلبه سپید    مهرداد رایانی مخصوص
رحمان سیفی آزاد
۱۳۷۹    آبدار شاه    رحیم رحیمی‌پور
۱۳۷۸    گلهای ۷۸    مهران غفوریان
۱۳۷۸    حرف تو حرف    مهران غفوریان
۱۳۷۸    این چند نفر    مهران غفوریان
۱۳۷۷–۱۳۷۸    عید آن سال‌ها    سعید ابراهیمی‌فر
۱۳۷۷    ایستگاه ۷۷
۱۳۷۶    گلهای ۷۶    مسعود آب‌پرور
۱۳۷۵    نوروز ۷۵    داریوش کاردان
۱۳۷۴–۱۳۷۵    دزدان مادربزرگ    مهدی صباغ‌زاده
۱۳۷۴    آخرین ستاره شب    منوچهر پوراحمد
۱۳۷۳    لبخند سوم    مسعود رشیدی
۱۳۷۳    همسران    بیژن بیرنگ
مسعود رسام
۱۳۷۳    جُنگ ۳۹    داریوش کاردان
۱۳۷۳    پسر بابا    محسن تقوی
۱۳۷۳    پیک سپید شادی    محسن تقوی

عکسهای بیژن بنفشه خواه

رویا میرعلمی و همسرش

رویا میرعلمی

بیوگرافی و زندگینامه

رویا میرعلمی بازیگر تلویزیون ,سینما و تئاتر متولد سال 1357 در شهر قزوین می باشد و 39 سال سن دارد.

تحصیلات : وی دارای مدرک کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنر های زیبای دانشگاه تهران می باشد.

رویا میرعلمی در سال 90 با حضور در سال حیرانی وارد تلویزیون شد و بعد از آن با سریال زمانه توانست بهتر دیده شود . همچنین او با حضور در مجموعه شمعدونی به کارگردانی سروش صحت به خوبی شناخته شد. آخرین کار او هم در تلویزیون حضورش در سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت می باشد که در آن نقش خواهر پلیس را ایفا میکند.

وی با حسین کیانی از کارگردانان تئاتر ازدواج کرده است.

اینستاگرام رویا میرعلمی : instagram/royamiremli

ازدواج و همسر

رویا میرعلمی چندین سال است که ازدواج کرده است . همسرش حسین کیانی نام دارد که از کارگردانان تئاتر است .

وی در خصوص آشنایی شان می گوید : بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می‌ توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره‌ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم‌گیری تا ازدواج نبود. این زوج صاحب یک فرزند پسر بنام کارن هستند.

همسر رویا میرعلمی

همسر رویا میرعلمی کیست ؟

چرا حسین کیانی؟

همیشه دلم می خواست فردی که قرار است سالها با او زیر یک سقف زندگی کنم آگاه باشد و خوشبختانه حسین کیانی از زمانه خودش چندین قدم جلوتر و آگاه تر است، بعد از نمایش خویش خانه تجربه همکاری مجدد ما را به این نتیجه رساند که می توانیم زوج خوبی باشیم و ما در دوره ای این تصمیم را گرفتیم که فاصله زمانی زیادی میان تصمیم گیری تا ازدواج نبود، نه مثل این روزها که بعد از ۱۰ سال معاشرت آخرش هم به جایی نمی رسند (باخنده).

از تجربه همکاری با همسرتان بگویید؟

خوشبختانه در تمام این سالها سعی کردیم با تعامل با یکدیگر جلو برویم، تجربه های مشترک زیادی با همسرم داشتم و معمولا او هر شخصیتی را با توجه به شناختی که از من و سایر اعضای گروه دارد خلق می کند. گاهی پیشنهاداتی را مطرح می کنم و گاهی هم به آنچه که مربوط به نقشم است اعتراض می کنم و پیش آمده که خلق شخصیتی را که دوست دارم ایفاگر آن باشم را به او پیشنهاد کنم.

چند سال قبل خواهان ایفای نقش دختری بودم که از لحاظ عقلی دچار مشکل است و نمایشنامه ای هم براساس همین موضوع به قلم حسین کیانی نوشته شد، البته پیشنهادات من همواره با تغییراتی از سوی او بکار گرفته می شود، در حال حاضر علاقه به بازی در نقش یک معتاد را دارم، به همسرم هم گفتم اما نتیجه ای نگرفتم. (باخنده)

بیوگرافی حسین کیانی

حسین کیانی متولد سال 53 در ملایر، نمایشنامه نویس و کارگردان است.

فعالیت جدی او در عرصه تئاتر با نویسندگی و کارگردانی است، او فعالیت جدی در نوشتن و تالیف کتاب نیز دارد و تا بحال از او سه جلد کتاب بنام های بیداری خانه نسوان، همسایه آقا و پنهان‌ خانه پنج‌ در و واقعه در مجلس سودابه‌ خوانی منتشر شده است.

همسر و پسر رویا میرعلمی

عکس خانوادگی رویا میرعلمی ( همسر و پسرش کارن)


رویا میرعلمی ,بیوگرافی رویا میرعلمی ,همسر رویا میرعلمی

مصاحبه و گفتگو با رویا میرعلمی

اولین جرقه های ورودتان به عرصه تئاتر؟

پیش از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته طراحی صحنه در دانشگاه هنرهای زیبا علاقه به هنر در من وجود داشت و در حوزه های نقاشی و داستان بی تجربه نبودم. با آنکه ترجیحم قبولی در رشته گرافیک یا نقاشی بود، اما این اتفاق نیفتاد و به علت علاقه ام به طراحی صحنه، این گرایش از هنر تئاتر را برگزیدم. اما خیلی اتفاقی در سال های اول ورود به دانشگاه وارد عرصه بازیگری شدم.

حرف آخر را در خانه شما چه کسی می زند؟

معمولا حسین کیانی ترجیح می دهد چشم بگوید. (باخنده)

مادر بودن منافاتی با بازیگری دارد؟

نزدیک به دو سال بعد از تولد فرزندم کارن در حرفه ام فعالیت نکردم و بعد از این مدت با کمک های خانواده ام دوباره به دنیای تئاتر برگشتم. می توان هم مادر بود و هم بازیگر اما پذیرش ایندو مسئولیت در کنار هم بسیار سخت است.
کارن علاقه ای به حرفه شما و پدرش دارد؟

حضور در این فضا در کنار دوستان من و پدرش و بازی کردن با آنها را بسیار دوست دارد (باخنده) نقاش و مهاجم بسیار در فوتبال است و در حال حاضر دوست دارد فوتبالیست شود.

خود شما هم اهل فوتبال هستید؟

به شدت، من و همسرم و کارن هرسه از طرفداران استقلال هستیم.

پس در روزهای دربی آرامش در خانه شما حاکم است؟

جیم:از آن جهت بله، ولی در دو دربی آخر فقط حرص خوردیم و آرامشی دیگر برایمان نمانده بود. (باخنده)

عکسهای رویا میرعلمی

نوستالژی های رویا میرعلمی؟

برای لحظه به لحظه کودکیم برای شنبه شب ها که سریال سالهای دور از خانه پخش می شد و با رفتن برق ساعت ها پای تلفن می نشستم و شماره اداره برق را می گرفتم، آنقدر که دیگر سریال سالهای دور از خانه که هیچ انرژی من هم تمام می شد، برای مادربزرگ و خانه باغی که همه را دور هم جمع می کرد و حتی برای خودکار بیک که یک تومان بود دلتنگ می شوم، اما بعضی وقتها فکر می کنم که بچه های امروز خوشبخت تر از ما هستند، ما که سالهای کودکی مان را در جنگ و وضعیتی گذراندیم که از هر سو تنش هایی بر ما وارد می شد و هنوز اوضاع کشور به ثبات نرسیده بود.

دوران کودکی تان چگونه گذشت؟

آن دوران با تذکرات معلم برای حرف نزدن من و بغل دستی ام و تلاش های بی وقفه من و خواهرم برای اذیت کردن برادر کوچکمان گذشت.

چرا اذیت؟

معمولا در خانواده های ایرانی و به خصوص خانواده ما به فرزند پسر بیشتر بها می دادند و همین حسودی من و خواهرم را بر می انگیخت و فکر می کنم اگر نگویم بهتر باشد چون بدآموزی دارد.

و بلاهایی که سر برادرتان آورده اید؟

در اتاق تاریک او را حبس می کردیم، غذایش را می گرفتیم و نمی گذاشتیم هیچ چیز بخورد و خیلی اتفاقات دیگر که امروز از گفتن آن ها شرم دارم (باخنده) و می گویم که برادرم را عاشقانه دوست دارم و پشیمان هستم.

با توجه به خاطراتی که تعریف کردید، کودک آرامی نبودید؟

بچه منزوی و یا آرامی نبودم و شیطنت های ریز و خاص خودم را داشتم، اما در عین حال خجالتی بودم و تا حدی از جمع واهمه داشتم که تئاتر در جهت رفع این مسئله خیلی به من کمک کرد.

خط قرمز رویا میرعلمی؟

آنچه که به شدت آزارم می دهد دروغ است.

و واکنشتان در برابر دروغ؟

به شدت و به سرعت از کسی که دروغ بگوید فاصله می گیرم.

خصلت بارزتان از دید اطرافیان چیست؟

اطرافیان لطف دارند و مرا مهربان می دانند ، من در زندگی فقط سعی می کنم خود را برتر از دیگران ندانم و این را وظیفه خود می دانم، به عقیده من این دنیا آنقدر ارزش ندارد که به هم نوعمان بی احترامی و بی توجهی کنیم.

بیوگرافی رویا میرعلمی

آشپزی هم یکی از هنرها است، به عنوان یک هنرمند چقدر آشپزی خودتان را قبول دارید؟

خیلی زیاد، تا به امروز محال بوده کسی دستپختم را تجربه کند و فرصت بعدی را از دست بدهد، تخصصم در دست کردن قیمه نثار و خوردن قورمه سبزی است.
اهل شعر هستید؟

اشعار حافظ و سعدی را بسیار دوست دارم و سهراب سپهری ، احمد شاملو و فروغ فرخزاد نیز شاعران مورد علاقه من هستند.
گوش نوازترین صدایی که شنیده اید؟

صدای استاد شجریان را بسیار دوست دارم و از شنیدنش لذت می برم.

حرفی هست که ته دل یا نوک زبانتان جا مانده باشد؟

بخاطر تجربه همکاری موفق با سروش صحت و بازیگران خوب سریال شمعدونی که سبب شد دوستی های پایداری شکل بگیرد، خدا را شکر می کنم و خوشحالم از اینکه کارگردانان تلویزیون و سینما از بازیگران عرصه تئاتر بهره می گیرند و عده ای از آنان مرز و تفاوتی را میان بازیگران دارای نگاه متخصص با افراد فاقد این ویژگی قائل هستند و همچنین ناراحتم بخاطر مشکلاتی چون نبود حمایت دولتی و بودجه که گریبان گیر تئاتر شده و دغدغه و نگاه کارگردانان را به سمت گیشه برده است.

مادر شدن نگاهم را به دنیا عوض کرد

رویا میرعلمی : تجربه مادر شدن نگاه مرا به حیات عوض کرد. مادر شدن جریان زندگی‌ام را تغییر داد و همین بحث سبب شد نگاهم حتی به می باشی و جهان تغییر کند. من ایده می‌کنم کسی که مادر شدن را می آزماید بیشتر از هر فرد دیگری به عظمت خداوند پی می‌برد چون اعجاز رشد یک آدم را در داخل خود حس کرده است.

اینکه یک آدم از ذره‌ای کوچک در وجود شما آغاز به رشد کند و شما هر لحظه با بزرگ شدن و به تکامل دست یابی این آدم همگام باشید، برای‌تان معنایی جز اعجاز دارا نخواهد بود. من این شانس را داشتم که این اعجاز را حس کنم و تا همین الان که فرزندم روزانه بزرگ‌تر شده و از نظر روانی و جسمانی تکمیل‌تر می‌شود، این اعجاز هم برایم تداوم دارد.

مادر شدن با حیات اجتماعی زنان در تضاد نیست

تا پیش از تولد کارن خیلی فعال و پرجنب‌وجوش بودم. آن موقع مدام سر کار بودم و حس می‌کردم با تولد فرزندم زندگی‌ام محدودتر می‌شود و دیگر نمی‌توانم مثل سابق در جهانِ نمایش تئاتر حاضر شوم و زمان حضورم در منزل خیلی بیشتر می‌شود ولی حقیقتا این‌طور نشد. به نظر من خانم‌ها می‌توانند همه برنامه‌های حیات خود را با فرزندشان تنظیم کنند و به کارهای‌شان برسند؛ حین اینکه اطرافیان به شما یاری خواهند رساند و حقیقتا از برکت وجود بچه زندگی‌تان آنقدر شاد می‌شود و شما خودتان آنقدر انرژی می‌گیرید که می‌توانید با قادر باشی مضاعف به همه کارهای‌تان برسید.

پیوسته پسندیدم یک دختر داشته باشم

من پیوسته پسندیدم یک دختر داشته باشم ولی وقتی فهمیدم فرزندم پسر است، اصلا دیگر پسر یا دختر بودنش برایم اهمیتی نداشت و حالا حتی از اینکه فرزندم پسر است خشنود و راضی می باشم. شاید یکی از دلایلش این باشد که پسرها به طور غریزی گرایش بیشتری به مادر دارا هستند و پسر من هم گرایش بیشتری به من دارد.

پسر رویا میرعلمی

اسمی که سال‌ها پیشانتخاب شده بود

سال‌ها پیش در روزگار نوجوانی عملی از پیانو دیدم؛ کاری از آقای کارن همایونفر در یک ویدیو فیلم سینمایی. من دل داده موزیک می باشم و خوب به یاد دارم مجذوب هنر ایشان شدم و اسم‌شان را پرس‌وجو کردم. وقتی اسم‌شان را شنیدم با خود من نقل کردم چه اسم زیبایی. پیوسته این اسم در پس‌زمینه ذهنم بود و با خود من ایده می‌کردم چنانچه روزی صاحب پسر شوم این اسم را برایش برگزیدن می‌کنم.

آن زمان معنی این اسم را نمی‌دانستم ولی وقتی فهمیدم باردارم و فرزندم پسر است، آغاز کردم به تحقیق در زمینه این اسم چون معنی نام‌ها برایم خیلی اهمیت دارد. اسم کارن را پسندیدم و با خود من ایده می‌کردم چنانچه معنای خوبی هم داشته باشد، حتما همین اسم را روی فرزندم می‌گذارم. خوشبختانه با یافتن معنای خوشگل این اسم بیشتر از قبل به آن علاقه‌مند شدم. کارن به معنای رزمجوست و نام پسر کاوه آهنگر بوده که در شاهنامه هم این اسم در شعرها دیده می‌شود. همچنین کارن نام یک خاندان‌ ‎بانام دوره اشکانی بوده است.

بیوگرافی رویا میرعلمی

بلد نبودم فرزندم را بغل کنم

وقتی کارن را برای اولین‌بار پرستارها در آغوشم گذاشتند، حسی داشتم که قابل وصف نیست؛ حسی توام با خوشحالی، شوک، پریشانی و هیجان. مرتب با خود من می‌گفتم: «خدایا این بچه برای منه؟» حتی بلد نبودم چگونه او را بغل کنم و پرستارها یادم ارائه کردند. (می‌خندد) در همان لحظه به همه‌چیز ایده می‌کردم به اینکه چه مقدار از مادر شدنم خوشحالم و چه مسوولیت سنگینی بر دوش دارم.�

کودک درونم زنده است

روابط من و کارن خیلی محبت آمیز است. من پیوسته تلاش می‌کنم رفیق فرزندم باشم و وقتی در کنارش می باشم هم‌سن و سال او باشم. کلا کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که کودک داخل من حسابی زنده و بشاش است. (می‌خندد) من اصلا حس نمی‌کنم 37 ساله می باشم و به‌نظر خود من در 14 سالگی مانده‌ام شاید هم کمتر. (می‌خندد)

وقتی با فرزندم می باشم کودک درونم حسابی جولان می‌دهد و همسن کارن می‌شوم؛ البته بالاخره والدین باید یک‌سری قوانینی داشته باشند تا حس احترام و حرف‌شنوی از طرف کودک نسبت به والدین در کنار روابط دوستانه‌شان موجود بوده باشد. ما هم تلاش می‌کنیم همین‌طور باشد به‌خصوص که کارن الان دانش‌آموز است و دیگر مثل سابق نمی‌تواند همه زمانش را صرف بازی کند و باید مرتب باشد و به درس‌هایش هم برسد. نپسندم فرزندم حس وحشت نسبت به من یا پدرش داشته باشد. دلم می‌خواهد به حرف‌های ما ارج بنهد که خوشبختانه تابه‌حال همین‌طور بوده است.

رویا میر علمی و همسرش و پسرش

بازیگوشی در منزل

کارن در منزل بازیگوش‌تر است و در محیط بیرون و مدرسه آرام‌تر. خوشبختانه معلم و مسوولان مدرسه از او راضی می باشند و پیوسته جزو شاگردان نمونه است. من ایده می‌کنم بیشتر بچه‌ها همین‌طورند و بازیگوشی‌های‌شان برای پدر و مادر‌شان و در منزل است و بیرون آبروداری می‌کنند. (می‌خندد)

کارن هم مثل اکثر بچه‌ها در منزل می‌دود، توپ‌بازی و تفنگ‌بازی می‌کند، از بالای کاناپه و تخت می‌پرد و خانه‌مان را مثل زمین فوتبال یا میدان نبرد می‌کند. (می‌خندد) خدا را شکر واحد طبقه پایین منزل ما خالی است که چنانچه این‌طور نبود مطمئنا ما الان باید در کوچه حیات می‌کردیم. (می‌خندد)

بچه‌ها باید خوش بگذرانند

رروزگار بچه ای خیلی اهمیت دارد و در همین روزگار اعتماد به‌نفس کودک شکل می‌گیرد. تحصیل کردن خیلی اهمیت دارد اما آنچه از درس هم مهم‌تر است، تربیت یک کودک و سلامت جسم و روح اوست. بچه‌ها باید شاد باشند و خوش بگذرانند. وقتی کسی از نظر روانی و جسمانی سلامت باشد قطعا می‌تواند در آینده و در جامعه هم حیات سلامت و خوشحالی داشته باشد. قرار نیست همه دکتر سمیعی شوند یا در ناسا فعالیت کنند.

مهم این است که فرزندان‌مان در محیطی سلامت رشد کنند و در آینده از شغل و زندگی‌شان کیف بکنند. چنین آدمی برای والدین و اطرافیانش هم شخصیتی مهربان، دوست‌داشتنی و دلسوز خواهد بود. من شخصا در وهله نخست به سلامت روح و جسم و تربیت صحیح فرزندم اهمیت می‌دهم و در مرحله بعد سراغ آرزوها و آرمان‌هایم برای او و آینده‌اش می‌روم.

بزرگ‌ترین تفریح مشترک‌مان بازی کردن است

بزرگ ترین تفریح ما بازی کردن است. در منزل تفنگ‌بازی و دزد و پلیس‌بازی می‌کنیم و پیوسته هم من دزد می‌شوم و کارن پلیس. (می‌خندد) گهگاهی به شهربازی می‌رویم. فوتبال هم جزو علایق کارن است که با پدرش بازی می‌کند. کلا من پایه همه برنامه‌ریزی‌های کارن می باشم و در پاسخ پیشنهادهایش پیوسته می‌گویم: «باشه من پایه‌ام.» (می‌خندد)

کارن: با مامان و بابا تفنگ‌بازی می‌کنم. دزد و پلیس‌‌بازی را هم خیلی می پسندم. بعضی وقت‌ها هم توپ‌بازی و فوتبال‌بازی می‌کنیم که خیلی کیف دارد.

رویا میر علمی

فیلمهای سینمایی

آقا یوسف (۱۳۹۰)
خواب زده ها (۱۳۹۲)
بیداری (۱۳۸۷)
صبح روز هفتم (۱۳۸۷)
برادر (۱۳۸۷)

سریالهای رویا میرعلمی

لیسانسه ها ۲ (۱۳۹۶)
لیسانسه ها (۱۳۹۵)
شمعدونی (۱۳۹۴)
زمانه (۱۳۹۱)
حیرانی(۱۳۹۰)

تله فیلمها

وجدان آشفته (۱۳۸۸)
عصر پاییزی (۱۳۹۲)
برای دومین بار


تئاترها

روز عقیم (۱۳۹۶)
اتاق (۱۳۹۶)
سعدی تابستان سی‌و‌دو (۱۳۹۵)
همسایه ی آقا (۱۳۹۵)
راپورت های شبانه دکتر مصدق (۱۳۹۵)
ناسور (۱۳۹۵)
جان گز (۱۳۹۴)

مضحکه شبیه قتل (۱۳۹۴)
مادر مانده (۱۳۸۸)
اهل قبور (۱۳۸۸)
مهر هفتم (۱۳۸۸)
بیداری خانهٔ نسوان (۱۳۸۷)
آتن-مسکو (۱۳۸۷)
خواب بیوقت حوریه (۱۳۸۷)
بیداری خانه نسوان (۱۳۸۷)
طناب (۱۳۸۵)
همسایهٔ آقا (۱۳۸۵)

تکیهی ملت (۱۳۸۴)
دن کامیلو (۱۳۸۴)
حرفی به جای حرفی دیگر (۱۳۸۲)
قرمز و دیگران (۱۳۸۲)

تیاتر اجباری (۱۳۸۳)
پنهانخانه پنج در (۱۳۷۹)
خیشخانه (۱۳۷۸)
بازیخانه (۱۳۷۸]
واقعه در مجلس سودابه خوانی (۱۳۷۸)

جوایر و افتخارات

کاندید بهترین بازیگر زن در کانون منتقدان تئاتر ایران سال ۹۶ برای بازی در نمایش مضحکه شبیه قتل
کاندید بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر برای نمایش ناسور
جایزه دومین بازیگری زن برای بازی در نمایش جان گز از پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت

جایزه اول بازیگری برای نمایش زمان لرزه ازبیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
جایزه اول بازیگری تله تئاتر بچه‌های من بچه‌های آفریقا از بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

جایزه سوم بازیگری برای نمایش رژیسورها نمی‌میرند از نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر
هفت بار کاندیدای بهترین بازیگر تئاتر در جشن بازیگر خانه تئاتر برای نمایش های تکیه ملت ، بیداری خانه نسوان ، همسایه آقا ، همه فرزندان خانم آغا ، ورود آقایان ممنوع ، شایعات

آهنگ فیلم آینه بغل

آهنگ فیلم آینه بغل

دانلود اهنگ های تیتراژ ابتدایی و پایانی فیلم سینمایی اینه بغل با خواننده گی امیرعباس گلاب

فیلم آینه بغل به کارگردانی منوچهر هادی در سینماهای کشور در حال اکران می باشد . امیرعباس گلاب نیز در سکانس شروع فیلم به خوانندگی آهنگ بانو جان می پردازد و همچنین این آهنگ نیز به عنوان تیتراژ پایانی فیلم استفاده شده است . در ادامه می توانید آهنگ فیلم را با کیفیت اصلی دانلود نمایید

دانلود تیتراژ پایانی با لینک مستقیم – Download

بیوگرافی و محمدرضا گلزار و همسرش

محمدرضا گلزار

بیوگرافی و زندگینامه

محمدرضا گلزار بازیگر و سوپراستار سینما و تلویزیون و خواننده متولد 1 فروردین 1356 در تهران می باشد و اصالتا آذری ( ترک) است و هم اکنون 40 سال سن دارد.

تحصیلات : گلزار دارای مدرک لیسانس مهندسی مکانیک سیالات است. 

شروع بازیگری : وی فعالیت سینمایی خود را از سال 1377 با بازی در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری آغاز نمود و از همان ابتدا توانست نظر خیلی ها را به خود جلب کند.

رضا گلزار در دوران نوجوانی و جوانی والیبالیست حرفه ای بوده است. 

خانواده محمدرضا گلزار , خواهر و برادران

گلزار عضو یک خانواده 6 نفره می باشد . پدر وی پرویز گلزار از ثروتمندان شناخته شده تبریزی است . مادر رضا گلزار نیز خانه دار است . وی یک خواهر به نام آتوسا که مترجم زبان آلمانی است دارد و دو برادر به نام های علیرضا که مهندس عمران است و از خودش بزرگتر است و برادر دیگرش بردیا که از وی کوچکتر است و مترجم زبان انگلیسی است دارد.

پدر مادر محمدرضا گلزار

عکسی از پدر و مادر محمدرضا گلزار


ازدواج و همسرش

رضا گلزار تاکنون که وارد سن 40 سالگی شده است ازدواج نکرده است . عکسهای بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام منتسب به همسر او منتشر شده است که هیچ کدام واقعیت ندارد و شایعه ای بیش نیست .

گلزار در اخرین مصاحبه خود با تی وی پلاس گفته است که حدس من این هست که امسال ( سال 96 ) باید ازدواج کنم.

ازدواج چیزی نیست که من تصمیم بگیریم برای شخصی مثل من  . باید پیش بیاید و من خیلی مصمم هستم برای این امر.

همسر محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار و ساره بیات بازیگر زن که هم بازی هم در سریال پرطرفدار عاشقانه بودند.

اینستاگرام رضا گلزار : وی یکی از پرطرفدارترین هنرمندان و یا بهتر است بگوییم پر فالوئرترین بازیگر مرد در اینستاگرام است و حدود 5 میلیون فالور دارد.

آدرس پیج اصلی گلزار در اینستاگرام و کانال تلگرام او : Instagram : Rezagolzar  | Telegram : rezagolzar


 

ادامه مطلب ...

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

دانلود فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده با لینک مستقیم

دانلود رایگان مغزهای کوچک زنگ زده با حجم کم و کیفیت hd

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

ژانر و موضوع : اجتماعی | سال ساخت : 1396 | زمان اکران : بهمن 96 | کارگردان : هومن سیدی | تهیه کننده : سعید سعدی | مخاطب بزرگسالان | فرمت : mp4

دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

هومن سیدی جدیدترین فیلم خود را برای نمایش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آمده کرده است . مغزهای کوچک زنگ زده نام آخرین اثر وی می باشد که به نظر می آید یک فیلم متفاوت باشد.

بازیگران فیلم مغزهای کوچک زنگ زده : نوید محمدزاده / فرید سجادی حسینی / فرهاد اصلانی / علی علایی / نازنین بیاتی / نوید پورفرج بازیگران اصلی این فیلم هستند و علاوه بر این تعداد زیادی بازیگر از هنرجویان کلاسهای بازیگری نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم : داستان مغزهایی است که زنگ زده اند . این فیلم تصویرداری خود را فروردین ماه 96 شروع نمود و در حال حاضر آخرین مراحل فنی خود را انجام می دهد تا برای نمایش آماده گردد.

زمان اکران : نا مشص – اولین نمایش در جشنواره فیلم فجر 96

دانلود مغزهای کوچک زنگ زده

مغزهای کوچک زنگ زده

بیوگرافی هومن سیدی کارگردان فیلم مغز های کوچک زنگ زده :

هومن سیدی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 8 آذر 1359 است دو اصالتا اهل رشت می باشد.

او پس از پایان دوره متوسطه و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. وی نخستین فعالیت حرفه‌ای اش را با حضور در فیلم “یک تکه نان” کمال تبریزی تجربه کرد و سپس نقش کوتاهی را در “چهارشنبه‌سوری” اصغر فرهادی ایفا کرد.

وی علاوه بر بازیگری کارگردانی هم میکند و تا بحال 5 فیلم برای سینما تولید کرده است . فیلمهای خشم و هیاهو , اعترافات ذهن خطرناک من , سیزده و آفریقا فیلمهای دیگر این کارگردان است.

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دانلود فیلم سینمایی بدون تاریخ بدون امضا با لینک مستقیم و حجم کم به صورت رایگان با بازی امیر آقایی , هدیه تهرانی و نوید محمدزاد

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا

نام اثر : بدون تاریخ بدون امضا | ژانر : اجتماعی | کارگردان : وحید جلیلوند | تهیه کننده : علی جلیلوند | سال ساخت : 1395

زمان اکران و پخش در نمایش خانگی : اواخر سال 96 | فرمت : mp4,mkv

لینکهای دانلود

لینک های دانلود قانونی فیلم بعد از پایان اکران در همین صفحه قرار میگیرد . جهت اطلاع در کانال تلگرام ما عضو شوید.

بازیگران فیلم بدون تاریخ بدون امضا :

امیر آقایی / نوید محمدزاده / هدیه تهران / علیرضا استادی / سعید داخ / زکیه بهبهانی / ماهان نصیری ندا.

خلاصه داستان و موضوع بدون تاریخ بدون امضا :

کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در حین برگشت از محل کارش تصادفی برای او رخ میدهد. در محل کارش با جسدی مواجه می شود که وی را پیش از این می‌شناخته است.

بیشتر در باره فیلم ( نقد)

در فیلم “بدون تاریخ بدون امضاء” با موضوعی اجتماعی و تکان دهنده روبرو هستیم؛ “وجدان فردی”. فیلم به مسئله وجدان نگاه عمیقی دارد و مرگ یک پسربچهرا دست مایه این موضوع حساس قرار داده است.

“بدون تاریخ بدون امضاء” فیلم ارزشمندی در سینمای ایران است که آشکارا دغدغه اجتماعی دارد. نگاه کارگردان ــ برخلاف عده ای از فیلمسازان که با تولیدات خود قصد دارند امروز ایران را جامعه ای سیاه معرفی کنند ــ تماشاگررا به چالش بزرگی فرا می خواند و با نگاهی دردمندانه، از وجدان بعضاً فراموش شده انسان ها سخن می گوید.

ماجرا از یک تصادف ساده شروع می شود اما به واسطه این تصادف به ظاهر ساده و سطحی، “دکتر نریمان” وارد چالشی جدی با وجدان خودش می شود و “موسی” نیز درگیر عذاب وجدان می گردد. “بدون تاریخ بدون امضاء” وجدان معذّب نریمانو درد و رنج پدری که به خاطر اشتباه، کودکش را از دست داده است، باورپذیر ودر عین تلخی، زیبا به تصویر کشیده شده است.


جوایز و افتخارات فیلم بدون تاریخ بدون امضا

برنده جایزه بهترین کارگردانی از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نوید محمدزاده در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر
برنده سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری از جشنواره فجر 35

جوایز بین المللی

وحید جلیلوند جایزه بهترین کارگردانی و نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگری مرد را برای این فیلم از بخش «افق های نو» هفتاد و چهارمین جشنوارهفیلم ونیز دریافت کردند.

بدون تاریخ بدون امضا برنده هوگوی طلایی بهترین فیلم از پنجاه و سومین دوره جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو در بخش کارگردانان جدید شد.

نوید محمدزاده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم براتیسلاوا را براى بازى در فیلم “بدون تاریخ، بدون امضا” دریافت کرد.


گالری تصاویر فیلم

بدون تاریخ بدون امضا

فیلم بدون تاریخ

دانلود فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دانلود رایگان فیلم بدون تاریخ بدون امضا

دانلود بدون تاریخ بدون امضا

دانلود فیلم صفر تا سکو

دانلود فیلم صفر تا سکو

دانلود مستند سینمایی صفر تا سکو با لینک مستقیم و کیفیت عالی و رایگان با بازی خواهران منصوریان

دانلود فیلم صفر تا سکو با لینک مستقیم

نام اثر : صفر تا سکو | ژانر : اجتماعی , زندگینامه | سال ساخت : 1396 | کارگردان : سحر مصیبی | تهیه کننده : مهتاب کرامتی .

اکران و پخش در نمایش خانگی : اواخر سال 96 | فرمتها : mp4,mkv | مدت زمان : ؟ | محصول : ایران

پشنهاد دیدن این فیلم توسط چهره های مطرح هنری , ورزشی و فرهنگی بارها انجام گردیده است و توانسته نظر افراد زیادی را جلب نماید.

خلاصه داستان : مستندی است درباره زندگی سه خواهر ووشوکار اهل سمیرم در استان اصفهان. شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان سه خواهر عضو تیم ملی ووشوی بانوان ایران هستند که شهرت جهانی هم دارند. بزرگ‌ترین خواهر شهربانو کاپیتان تیم ملی است و در ورزش از دو خواهر دیگر موفق‌تر است. شهربانو تنها خواهر متاهل در این جمع سه نفره است و سرانجام هم تنها کسی است که به عنوان یکی از سه عضو تیم ملی راهی مسابقات جهانی می‌شود و با مدال قهرمانی بر می گردد.

بازیگران صفر تا سکو : الهه منصوریان , شهربانو منصوریان , سهیلا منصوریان

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 1080p

لینکها بعد از پایان اکران فیلم در سینماها فعال میگردد ( احتمالا بهمن ماه 96)

دانلود تیزر فیلم


گالری تصاویر فیلم صفر تا سکو

 

اکران خصوصی فیلم 0 تا سکو

دانلود فیلم خانه کاغذی

دانلود فیلم خانه کاغذی

دانلود فیلم سینمایی خانه کاغذی با لینک مستقیم و حجم کم و کیفیت عالی به صورت رایگان با بازی پرویر پرستویی و تنا پاکروان

 

دانلود فیلم خانه کاغذی با لینک مستقیم

نام اثر : خانه کاغدی | ژانر فیلم : اجتماعی | کارگردان : مهدی صباغ زاده | تهیه کننده : تینا پاکروان | سال تولید : 1395

زمان اکران و پخش در نمایش خانگی : پاییز 96 | فرمت ها : mp4 , mkv | محصول : ایران .

بازیگران خانه کاغذی :پرویز پرستویی / تینا پاکروان / ثریا قاسمی / ستاره اسکندری / مهدی پاکدل /علیرضا کمالی / حسین پاکدل / محسن قاضی‌مرادی / ارد زند و شقایق فراهانی

خلاصه داستان فیلم : امیرعلی ابراهیمی روزنامه‌نگار کنارکشیده در خانه‌ قدیمی‌اش همراه دخترش سارا که اوهم روزنامه‌نگار است زندگی می‌کند. بازگشت مینو که روزگاری عاشق هم بوده‌اند و شنیدن حقایق درباره‌ دلایل رفتن او، امیرعلی را مجاب به بازگشت دوباره و افشای اسراری می‌کند که بابت آن‌ها خود را بازنشسته کرده. از سوی دیگر سارا که دل در گروی عشق سردبیرش دارد، راه و رسمی متفاوت از پدر برای زندگی‌اش انتخاب کرده است… .

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 480p | دانلود با کیفیت 720p

بعد از پایان اکران لینکهای دانلود قانونی و خرید فعال میگردد.

پخش انلاین تیزر فیلم – Download

دانلود فیلم ماحی

دانلود فیلم ماحی

دانلود فیلم سینمایی ماحی با لینک مستقیم و کیفیت بالا و حجم کم رایگان

دانلود فیلم ماحی با لینک مستقیم , فیلم ماهی

نام فیلم : ماحی | ژانر : اجتماعی | سال ساخت : 1394 | کارگردان : داود خیام | تهیه کننده: ‏جواد نوروزبیگی‏

فرمت : mp4 , mkv | کیفیت ها : 1080HD 720 480Sd | محصول کشور : ایران

بازیگران فیلم ماحی : آنا نعمتی , همایون ارشادی , مهران احمدی , احسان احمدی , سپیده علایی , هدی نوری , مریم داوودی

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3500

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 2000

توجه : فایلها پیش خرید می باشد و رمز فایل روز 18 آذر منتشر میگردد در همین صفحه و کانال تلگرام ما.


بیشتر در باره داستان و فیلم ماحی

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و فیلمساز سعی داشته درامی خلق کند که پولشویی و رانت خواری و واردات غیرمجاز نکته ی اساسی قصه باشد، خیام مسیر را درست رفته چرا که اساسا فیلمساز هایی که می خواهند فیلم اولشان را بسازنند اسیر افه های فرمیک یا تقلب از کارگردانان موفقی مثل اصغر فرهادی می شوند ، اما خیام فارغ از هر تقلب یا افه های فرمی به قصه یی می پردازد که اگر چه زمان قصه برای چند سال گذشته است اما این فیلم با قصه سرایی منطقی می کوشد تا به هدف نهایی برسد .

اما فیلم ماحی در فیلمنامه و پرداخت نهایی در خلق شخصیت با ضعف هایی جدی روبرو است، اما کلیت ماحی و خط روایی اش آسیب ندیده است در بعضی از سکانس ها ریتم فیلم بی منطق تند می شود که این بی منطق بودن مطمئنا با اصلاحی هایی که در این فیلم لحاظ شده است ربط دارد به طور مثال در همان سکانس های اول که ماحی، فرزین را به خانه اش می کشاند که با حقه ی زنانه گولش بزند.

دانلود فیلم ماحی

گالری تصاویر فیلم ماهی

فیلم ماهی

فیلم ماحی

پخش آنلاین فیلم

دانلود رایگان فیلم ماحی

دانلود ماحی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عالیجناب

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عالیجناب

اهنگ تیتراژ ابتدایی شروع و پایانی (بیکلام) سریال عالیجناب با خوانندگی شورا کریمی.

فیلم عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان در شبکه نمایش خانگی پخش میگردد.

دانلود آهنگهای سریال عالیجناب

دانلود تیتراژ ابتدایی با لینک مستقیم -Download

متن آهنگ سریال عالیجناب

نه ستاره هایی که تو آسمون میبینی نمدونی کدومشون میدرخشن
اما زورشون میاد تا که مردن تنها نورشون میاد

وقتی سر رو به ستاره ها کنی نیدونی که به چی نگاه کنی
مثل خورشید بعضی ها مشهورن بعضیاشون ناشناس دورن

چندتاشون خرسای کوچیک و بزرگ
چند تا دور هم مثل یه دسته گرگ
کمترین فاصله سال نوریه , راز این که برقرارن دوریه

یکی داره اون یکی دیگره که خودش مدارشو کم گرده
پشت این اما یه نظم سادست حتی اشتباه برنامست

موسیقی سریال عالیجناب

منبع : http://ariapix.net

سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهر به کارگردانی علی اصغر شادِروان می باشد و محصول سال 96 است که به تازگی پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز کرده است.این مجموعه در شهر اهواز فیلمبرداری کرده است .

زمان و ساعت پخش

سریال زیبا شهر از روز شنبه 11 آذرماه 96 در 18 قسمت 40 دقیقه هر شب ساعت 22:15 از شبکه 1 پخش میگردد و تکرار آن نیز ساعت ۲:۴۵ بامداد و ۱۵ روز بعد پخش میگردد.

در ادامه به معرفی داستان و بازیگران این مجموعه می پردازیم.

موضوع و داستان سریال زیبا شهر

زیبا شهردر فضای زیر یک بازارچه اتفاق می افتد و داستان دختری را روایت می کند که بعد از مرگ مادرش تصمیم می گیرد برای پدرش حاج صادق باقری آستین بالا بزند و برای او زن بگیرد اما در این مسیر با موانع و مخالفت هایی روبرو می شود . همچنین در این سریال به موضوعات روز جامعه از جمله فضای مجازی، مزاحمت های اینترنتی، مهاجرت به خارج کشور، دفاع مقدس، اشتغال و ازدواج جوانان اشاره شده است.

فیلم زیبا شهر

بازیگران سریال زیبا شهر

محمد بزرگمهر، عطیه غبیشاوی، زهرا نادری فر، شیلا ارزانی، علی اصغر حیدری، سلیمه رنگ زن، حامد نوری منافی، رامتین خدا پناهی، صدرالدین حجازی، جعفر دهقان، کریم قربانی، علی طالب لو و مالک حدپورسراج.

بازیگران سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهر

سریال زیبا شهر

عوامل سریال

مدیرتصویربرداری ابراهیم دوانی نژاد، نویستنده امین بهروزی، مشاور فیلمنامه حسین تراب نژاد، صدابردار علیرضا شیرالی، تدوین علیرضا حاجی پور، موسیقی بهنام صبوحی، طراح گریم منیژه حاتم آبادی، طراح صحنه کیوان ذوالفقاری، طراح لباس مهناز اسلامی، مدیر برنامه ریزی زنده یاد فرامرز مهرجو، مدیر تولید احمد مکاری، مدیر تدارکات حسین هاشمی نسب، برنامه ریز شیلا ارزانی و علی اکبر دانش، منشی صحنه آزاده جدیدی و دستیار تهیه سید مجتبی پور رضوی.

بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش

ارسلان قاسمی

بیوگرافی و زندگینامه

ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 1 خرداد 1374 در تهران می باشد و 22 سال سن دارد.

ارسلان قاسمی در سن هفت سالگی برای اولین بار جلوی دوربین رفت.او دو خواهر دارد و یک برادر.

تحصیلات : وی دارای دیپلم کامپیوتر می باشد.

شروع بازیگری : اولین سابقه بازیگری وی مربوط به سریال در چشم باد می باشد که قاسمی نقش کودکی های پارسا پیروزفر را بازی می کرد.

ارسلان قاسمی بعد از آن نیز در سریال یوسف پیامبر نیز حضور داشت و بعد از آن در مجموعه های دیگری به ایفای نقش پرداخت.

ماجرای ازدواج و همسرش

مدت هاست اخباری در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف مبنی بر ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه بازیگر دختر که این دو پیش از این تجربه همکاری در چند فیلم و سریال را داشته اند مطرح بود که چندین بار توسط هر دو طرف تکذیب گردید .

پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص خبری مبنی بر ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی گفت: این خبر شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی دانم با این مسئله چه کار باید بکنم.

ارسلان قاسمی نیز به تازگی در جدیدترین مصاحبه اش با سامان گوران گفته است که او یک نفر دیگر را دوست دارد و الان در زندگی اش است و دوست ندارد اسمش را کنار ترلان پروانه بگذراند . برخی از طرفداران وی فردی که ارسلان قاسمی عاشق اوست را دیبا صالحی نام برده اند که قاسمی چندی پیش عکسی از او با خودش منتشر کرده بود.همسر ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی و ترلان پروانه

اینستاگرام ارسلان قاسمی : Instagram.com/Arsalanghasemi1995


کودکی ارسلان قاسمی

عکسی از کودکی ارسلان قاسمی در کنار مادرش


مصاحبه و گفت و گو با ارسلان قاسمی / همه چیز درباره ارسلان

چندتا بچه هستید؟

سه تا بچه هستیم. دوتا خواهر بزرگ تر از خودم دارم و من بچه کوچک خانواده هستم. خانواده ام همیشه دغدغه و نگرانی کار من را داشتند و همیشه زیر نظر آنها کار کردم و خیلی حواسشان به من بوده.

چه جوری حواسشان به تو بوده که سی و خرده ای کار کردی. یعنی تقریبا زندگی نکردی و فقط کار کردی؟

این تعداد کار در 10 سال بوده. یعنی سالی سه تا چهار کار داشتم.

خب این خیلی زیاد است. حتی برای بازیگر بزرگسال و حرفه ای هم که هیچ درس و مشق و کودکی و بازی و… هم ندارد، زیاد است!

خب اگر من این کارها را نمی کردم، الان نمی توانستم اینجا باشم و مثل یکسری بچه های دیگر یکی دو تا کار می کردم و بعد فراموش می شدم. همین الان هم خیلی از این کارهایم دیده نشده یا پربیننده نبوده.

بهاره رهنما من را بازیگر کرد

در خانواده و نزدیکان من کسی اهل بازیگری و هنر و… نبوده به جز یکی از پسردایی های مادرم که او هم در ایران زندگی نمی کند و از ما دور است. برخلاف اکثر بچه ها که کارشان را از تیزرهای تبلیغاتی شروع می کنند، بازیگری را از سریال «در چشم باد» شروع کردم. بهاره رهنما که دوست صمیمی و هم کلاسی دوران کودکی مادرم است مرا به دستیار آقای جعفری جوزانی، کارگردان سریال «در چشم باد»، معرفی کرد و او هم مرا برای نقش کودکی های پارسا پیروزفر پسندید. آن موقع هفت سالم بود. تجربه عجیبی بود.

به خاطر آن کار سه سال و نیم شمال بودم. برای من که بچه کوچکی بودم و قبلا هم این کار را انجام نداده بودم و «در چشم باد» هم یک کار سنگین و تاریخی بود، سخت بود. اما شرایطی هم که آقای جوزانی و آقای کاسه ساز در طول کار فراهم کرده بودند، خوب بود و از سختی کار کم می کرد. برای اولین بار بود که این حجم آدم را می دیدم و مجبور بودم با 30، 40 نفر آدم یک جا باشم و زندگی و کار کنم.

استرس داشتم و احساس دلتنگی و غربت می کردم. فقط لطفش به بچه های هم سن و سالم مثل بیتا توکلی بود که با هم بازی می کردیم و حضورشان نمی گذاشت خیلی متوجه سختی ها شوم. حتی درس خواندن ما با بچه های عادی فرق داشت. معلمی به اسم آقای رجبی که از فومن به محل استقرار ما در ماسوله می آمد و به من و بیتا توکلی و پوریا، پسر خانم متخصص، درس می داد.

بعد از فومن برگه امتحانات را می آوردند و از ما امتحان می گرفتند و بعد از فومن برایمان کارنامه صادر می کردند. ما هم خیلی اذیت می کردیم. هر روز یکی مان بهانه می گرفت و مثلا می گفت خسته ام و سر کلاس نمی روم و… امیدوارم آقای رجبی هرجا هست از سر اذیت هایی که کردیم، بگذرد.

ارسلان قاسمی

کارکردن بچه ها امری رایج و متداول نیست. اینکه تو از کودکی کار می کردی، هرچند این کار را دوست داشتی، چه تاثیری در شخصیت تو گذاشته و آیا تو مثل بچه های عادی، بچگی کردی؟

حقیقتش این است که من اصلا درکی از سینما و بازیگری در هفت سالگی نداشتم، چه برسد به اینکه به کار علاقه داشته باشم.حالا البته وقتی واردش شدم، به مرور زمان علاقه پیدا کردم. حتی خانواده ام هم اول راضی نبودند اما اینقدر دیگران به آنها اصرار کردند که بالاخره پذیرفتند و تصمیم گرفتند من بازیگر شوم. یعنی در آن سن تصمیم من نبود، تصمیم والدینم بود. اوایل حس می کردم این یک جور بازی است. اما به مرور در فضای کار متوجه جدی بودن قضیه شدم. وقتی اولین کارم پخش شد، تازه طعم شیرنش را چشیدم؛ وقتی مردم مرا در خیابان می شناختند و به من محبت می کردند. بزرگ تر که شدم، هم از این شهرت لذت می بردم و هم خود کار را دوست داشتم. الان هم که به هر حال بحث درآمد و مالی اش برایم مهم است. الان عاشق کار هستم.

بچگی ات این وسط چه شد؟

بچگی نکردم. بچگی ام از دست رفت. به هیچ وجه بچگی نکردم. الان حسرت خیلی چیزها را دارم. اما به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد.کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

اینکه تو بچگی نکردی و بچگی ات را با بزرگ ترها گذراندی، چه تفاوتی را بین تو و دیگران ایجاد کرده؟ مثلا دوست های تو بیشتر هم سن هایت هستند یا بزرگ ترند؟

همه دوستانم به جز دو نفر اختلاف سنی زیاد با من دارند و بزرگ ترند. آن دو نفر هم، همکلاسی های قدیمی ام بوده اند.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

بعد از «در چشم باد» که به مدرسه عادی آمدی، مشکلی نداشتی؟

هماهنگ کردن خودم با بقیه بچه ها برایم سخت بود. از مشق متنفر بودم و عادت کرده بودم وقتی ماسوله بودیم، مشق ننویسم. لای کتاب را باز نمی کردم و فقط سر کلاس گوش می دادم و یاد می گرفتم. البته به نظرم معنی سواد فراتر از درس و کتاب و مدرسه است. به همین دلیل دیگر در دبیرستان اصلا مدرسه نرفتم و غیرحضوری درس خواندم. الان هم دیپلم کامپیوتر دارم.

چرا هنر نخواندی؟

آخر زبان انگلیسی ام خوب بود و کامپیوتر هم بلد بودم. فکر کردم این برایم راحت تر است. در ضمن دوست های نزدیکم هم کامپیوتر می خوانند و به خاطر آنها دوست داشتم من هم کامپیوتر بخوانم. الان هم دارم در یک دانشگاه غیرانتفاعی در تبریز بازیگری زیرنظر اساتیدی مثل ایرج راد، افشین هاشمی و… می خوانم. اگر هم قبول شوم به دانشگاه سراسری یا آزاد می روم. البته عاشق تنها زندگی کردن و تجربه زندگی مجردی هستم. تنهایی را کلا دوست دارم.

تو جزو نسل چهارم بعد از انقلاب هستی. نسل شما چه ویژگی ای دارد؟ تعریف این نسل از نظر تو چیست؟

نسل ما، نسلی است که بچه های آن، خیلی افکار بزرگانه دارند و بسیاری مسائل را دارند زودتر از سن شان تجربه می کند این چیزی است که من در دهه هفتادی ها می بینم و اینکه نسل ما نسلی است که خیلی در خطر است. از هر لحاظ در خطر است.

نسل شما چه می خواهد؟

این نسل افکارش را روی خواسته های خودش متمرکز کرده و به حاشیه ها کاری ندارد. این نسل چیزهایی را می خواهد که نسل های پیش از او نداشتند.

می گویند بچه های دهه هفتاد اهل فکرکردن نیستند، راحت طلب اند، اهل مبارزه نیستند و… به نظرت این حرف ها درست است؟

اتفاقا دهه هفتادی ها به نظر من خیلی هم شجاع هستند. ولی فکر نمی کنم نسل قابل اتکایی باشند و نمی توانند مثل جوان های دهه های پنجاه و شصت باشند فکر می کنم نمی توانند انتظارات جامعه و نسل های پیش را برآورده کنند. چون اصلا افکاری که ما داریم، چیزهایی است که ربطی به جامعه ما ندارد. افکار نسل من دارد به سمت چیزهایی می رود که نباید برود. 50 درصد دارند سمت چیزهایی می روند که نباید بروند. 25 درصد هم دارند راه معمولی و عادی را طی می کنند و شاید فقط 25 درصد هستند که دارند به آینده فکر می کنند.

ارسلان قاسمی و دوست دخترش

تو جزو کدام دسته هستی؟

جزو آن 25 درصدی هستم که به آینده فکر می کنند.

رای آینده چه نقشه ای داری؟

به چیزهایی که از خودم توقع دارم، برسم و خودم را در کارم اثبات کنم و اگر بتوانم و حرف گنده تر از دهنم نباشد، تلاش کنم و بتوانم اسم کشورم و مردمم را بالا ببرم. اسم ایرانی را بالا ببرم.

تو بچه خیلی خوش قیافه ای بودی. این زیبایی زیاد چه تاثیری در زندگی ات داشته و آیا باعث شادی تو شده؟

زیبایی زیاد باعث می شود آدم ها درون تو را نبینند یا خیلی دیر ببینند و اکثرا به ظاهرت اهمیت بدهند و متوجه شخصیتت نشوند. اگر من ناین زیبایی را نداشتم، اصلا ارسلان قاسمی، کودک بازیگری که مردم بشناسندش، نمی شدم. اما بعد بدون اغراق با تلاشف خودم را نشان دادم. برای من با همه بچگی ام مهم بود که شایستگی ام تحت تاثیر زیبایی ام قرار نگیرد و زیبایی را فقط یک شانس می دانم و می خواهم هنرمند و بازیگر واقعی باشم. برایم مهم است زیبایی باعث نشود خودم را فراموش کنم و به روح و ذهنم نپردازم و بی اهمیت باشم. نمی خواهم یک آدم زیبای پوچ باشم و پشت چشمان زیبایم هیچ چیز نباشد.

چه مسیری برای خودت ترسیم کرده ای و می خواهی به چه چیزهایی در کار و زندگی ات برسی؟

اول اینکه در کارم دوست ندارم فقط به ایران محدود شوم و دوم اینکه دوست ندارم جای کسی یا شبیه کس دیگری باشم. می خواهم جایگاه خودم را داشته باشم. در زندگی هم می خواهم به جایی برسم که بتوانم رفاه خودم و خانواده ای که در آینده تشکیل می دهم را تامین کنم و برای خودم و آنها آینده امن و راحتی بسازم.

عکسهای ارسلان قاسمی

تجربه تئاتر با رحمانیان

بعد از «در چشم باد» سر سیرال «حضرت یوسف(ع)» رفتم. خیلی خوش شانس بودم که دوتا کار اولم، کارهای سنگین فاخر و تاریخی بودند. هرچند هر دو آنها بعد از سومین کارم پخش شدند و مردم مرا اول در سریالی برای گروه کودک و نوجوان دیدند. در «حضرت یوسف(ع)» نقش کودکی بنیامین برادر آن حضرت را بازی می کردم. بعد از آن در «صد و یک راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کردم که کار سومم بود اما اولین کاری بود که از من پخش شد.

آن موقع چهارم دبستان بودم. بعد از آن تا امروز نزدیک به سی و خرده ای کار انجام دادم. تا حالا سه تا کار تئاتر بازی کردم. اولین کارم یک تله تئاتر به کارگردانی محمد رحمانیان بود. بعد در تئاتر موزیکال «این فصل را با من بخوان» که کاری هفت پرده از حسین پارسایی با موسیقی مجید انتظامی بود بازی کردم.

بیتا مثل خواهرم بود

بیتا توکلی، دوست و هم بازی خوب مان در سریال «در چشم باد» بود که متاسفانه در سانحه رانندگی فوت کرد. همان موقع که بیتا فوت کرد یک روز مجید حیدری نیا، یکی دیگر از هم بازی هایم، به من زنگ زد و گفت فهمیدی بیتا مرد؟ با ناباوری گفتم چی؟! کدام بیتا؟! باورم نمی شد دارد درباره بیتا توکلی حرف می زند. گفت: بیتا توکلی دیگر. گفتم: شوخی نکن. می خواهی من را اذیت کنی. گفت: نه بابا، باور نمی کنی از تلویزیون ببین. خبرش را دارند می گویند. این را گفت، گوشی از دستم افتاد، شوک شده بودم. یک هفته حالم این قدر بد بود که فقط توانستم در مراسم هفت بیتا شرکت کنم. دقیقا مثل خواهرم بود. با هم بازی می کردیم و با هم درس می خواندیم. واقعا مثل خواهر و برادر بودیم.

ارسلان قاسمی

سریالهای ارسلان قاسمی

۱۳۹۵ آرام می‌گیریم
۱۳۹۲ هفت سنگ
۱۳۹۲ هوش سیاه ۲
۱۳۹۰ تا ثریا

۱۳۸۹ فاصله‌ها
۱۳۸۸ هوش سیاه
۱۳۸۷ یوسف پیامبر
۱۳۸۷ در چشم باد

فیلمهای سینمایی ارسلان قاسمی

هشتگ
۱۳۹۵ ماه گرفتگی
۱۳۹۱ رسوایی
۱۳۹۱ نفوذ (مجموعه اینترنتی)

۱۳۸۷ تاکسی نارنجی
۱۳۸۷ کلانتری غیرانتفاعی
۱۳۸۶ جعبه موسیقی

۱۳۸۴ خاک سرد
۱۳۸۴ شام عروسی

بیوگرافی ارسلان قاسمی و همسرش

بیوگرافی ترلان پروانه و همسرش

ترلان پروانه

بیوگرافی و زندگینامه 

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون متولد 18 تیر 1377 در شیراز است و اصالتا اهل همانجاست . وی هم اکنون 19 سال سن دارد.

ترلان پروانه در خانواده فرهنگی و هنرمند در شیراز بدنیا آمد. در سن 3 سالگی از طرف چند شرکت تبلیغاتی برای ساخت تیزر دعوت به کار شد و همزمان در برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک سیما به ایفای نقش پرداخت. 

تحصیلات : وی دارای مدرک دیپلم گرافیک می باشد.

شروع بازیگری : پروانه بازیگری را از سال 1383 در سینما با فیلم چپ دست شروع کرد.

وی تنها بازیگر خردسالی بود که در مجموعه های تلویزیونی و سینمایی حضور بیشتری داشت.او به تازگی نیز در موزیک ویدیو برخی خوانندگان از جمله فرزاد فرزین حضور یافته است.

تازه ترین اثر سینمایی او نیز فیلم فراری به کارگردانی علیرضا داوود نژاد است که به عنوان بازیگر نقش اول در آن حضور دارد.

ماجرای ازدواج و همسرش

ترلان پروانه تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد است . تا به حال چندین بار خبر و شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی در سایتها و شبکه های اجتماعی دست به دست شده است که اصلا واقعیت نداشته است تا جایی که خانواده وی از منتشر کنندگان این اخبار نیز شکایت هم کرده اند.

ارسلان قاسمی نیز در آخرین گفتگوی خود با شبکه تی وی پلاس به این حواشی پایان داد و گفت اصلا قصد ازدواج با ترلان را ندارد و فرد دیگری در زندگی اش هست که عاشق او می باشد.

همچنین شایعه ی دیگری نیز در اردیبهشت ماه 96 مبنی بر ازدواج او با سعید عزت اللهی نیز منتشر گردید که آن هم صحت نداشت.

ترلان پروانه و همسرش

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی


برادر ترلان پروانه

عکسی از ترلان پروانه و برادرش در گذر زمان

اینستاگرام ترلان پروانه : Instagram / Tarlan_Parvanee


مادر ترلان پروانه

ترلان پروانه و مادرش

کودکی ترلان پروانه

کودکی ترلان پروانه


مصاحبه و گفتگو با ترلان پروانه / آشنایی بیشتر با ترلان پروانه

می توانید دقیقا بفرمایید در چند کار تلویزیونی و سینمایی بازی کرده اید؟

دقیقا شاید نتوانم بگویم ولی در دوران کودکی و اوایل، بیشتر کار قبول می کردم اما در دو، سه سال اخیر با حساسیت بیشتری کار می پذیرم. در حدود 50 کار سریالی، 17 کار سینمایی و 3 تئاتر کار کرده ام.

از نظر کار با حساسیت بیشتری کارهایم را انتخاب می کنم، مسلما تجربه ام بیشتر شده و غیر از بازیگری فعالیت های هنری دیگه داشته ام که بی ارتباط با بازیگری نبوده و به نوعی تکمیل کننده بازیگری هستند. نکته مهم دیگر اینکه با کارگردانان مطرح و تیم حرفه ای کارکردم که اینها همه در رشد هنری من تاثیر به سزایی داشته اند.

بیوگرافی ترلان پروانه

می دانیم که شما این روزها سخت مشغول درس خواندن هستید. آیا این موضوع لطمه ای به کارتان نمی زند؟

از کودکی با این مساله رو به رو بودم چون درس و ادامه تحصیل برایم اهمیت بسیاری دارد. از همان ابتدا با برنامه ریزی که خانواده برایم داشتند با مشکل رو به رو نشدم و همین امر باعث شد من هم کارهایم را با برنامه ریزی جلو ببرم و خدا را شکر تا حالا لطمه ای نزده است.

ترلان پروانهبازار تبلیغات هم که حسابی گرم شده، نظر شما در این مورد چیست؟ اگر پیشنهاد خوبی داشته باشید به آن فکر می کنید؟

در فروش حرفه ای، تبلیغات حرف اول را می زند که خدا را شکر در کشور ما تبلیغات بجا و درست انجام می شود. پیشنهادات زیادی داشته ام اما به آنها فکر نکرده ام. فعلا که برنامه ای در این زمینه ندارم.

با توجه به اینکه هر کسی چهره خود را بهتر از بقیه می شناسد، آیا در گریمی که گریمور انجام می دهد نظر هم می دهید؟

قبل از گریم شخصیت را آنالیز می کنم، با کارگردان و گریمور صحبت می کنیم و به یک نتیجه واحد می رسیم. درواقع گریم باید به نقش نزدیک باشد نه به چهره فرد! و کلا به نظر من گریم و لباس تاثیر زیادی در شکل گیری نقش دارند.

ترلان پروانه و دوست پسرش

قد شما به مرز 170 رسیده (البته ماشاءالله) آیا همچنان قصد بلندتر شدن دارید؟

حالا حالاها وقت دارم… (با خنده)

برای مراقبت از پوست تان بعد از گریم اقدام خاصی می کنید؟

بله، صددرصد. قبل و بعد از گریم مراقبت می کنم. وسایل خاص برای خودم دارم، از مرطوب کننده های خوب استفاده می کنم، کرم ضدآفتاب به طور مداوم می زنم و از همه مهم تر بخورهای طبیعی هم برای پاکسازی استفاده می کنم.

ترلان پروانه بی حجاب

زیبا بودن چقدر می تواند در پیشرفت بازیگرها تاثیر داشته باشد؟ آیا اصلا تاثیری دارد؟

زیبایی نسبی است. پیشرفت بازیگرها به مسائل مهم تری بستگی دارد. به نظرم بهتر است از جذابیت صحبت کنیم.

آیا شما برای گریم از لوازم شخصی استفاده می کنید؟ آیا اصلا این کار رواج دارد؟

من وسایل و لوازم شخصی اولیه دارم، برای بعضی از گریم های خاص که وسایل ویژه ای نیاز هست آنها را تهیه می کنم، نمی توان گفت این کار همیشه رواج دارد یا نه! اما دیده ام که بعضی از بازیگران از لوازم شخصی خود برای گریم استفاده می کنند.

ترلان پروانه

نظرتان راجع به جراحی زیبایی چیست؟

من دوست ندارم که شعار بدهم، به نظرم گاهی عمل جراحی زیبایی برای برخی مهم است، رفع اشکال و نقص در صورت یک فرد می تواند در روابط اجتماعی او موثر باشد.

اتفاقی که برای بینی شما افتاد چه بود؟ منظور آن شکستگی سال های قبل است؟

بینی من در اسکیت شکست. با وجود اینکه نفر اول در سطح استان در سرعت شده بودم، اما یک لحظه برخورد من با یک مانع منجر به شکستگی گونه و بینی ام شد، به طوری که بینی ام از سه جا شکست و برای جا انداختن بینی ام خیلی اذیت شدم.

ترلان پروانه در موزیک ویدیو فرزاد فرزین

ترلان پروانه در موزیک ویدیو فرزاد فرزین ( روزای تاریک)


سریال های ترلان پروانه

چرخ فلک (اپیزود داود)
سرزمین کهن
گذر از رنج‌ها
شاید برای شما اتفاق بیفتد (اپیزود فریب)

تا ثریا
ارمغان تاریکی
ملکوت
قاب‌های خالی

زیر تیغ
بی مقدمه
داوری
مسافری از گرونگول

شبی از شب‌ها
۱۰۱ راه برای ذله کردن پدرها و مادرها
خوش غیرت
جایزه بزرگ

گریم ترلان پروانه در پیشونی سفید 2

 فیلمهای سینمایی

پیشونی سفید 2
گشت ۲
فراری
درنا دختر آهو
شیفت شب

مردن به وقت شهریور
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو
به خاطر پونه
بی خداحافظی

آهوی پیشونی سفید (دفتر نخست سه‌گانه اختاپوس)
انسان‌ها
خروس بی محل
نصف مال من، نصف مال تو

پاپیتال
عاشق
چپ دست
مادر صدامو می‌شنوی
زن بدلی
بالا بلند
دغدغه 

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

دانلود فیلم سینمایی پرسه در حوالی من با لینک مستقیم کیفیت اصلی و رایگان با بازی مهراوه شریفی نیا و بهناز جعفری

نام فیلم : پرسه در حوالی من | ژانر : اجتماعی | سال ساخت : 1395 | کارگردان : غزاله سلطانی

محصول کشور : ایران | پخش در نمایش خانگی : آذرماه 96 | فرمت : mp4,mkv .

خلاصه داستان : درباره دنیای زنی است که در آستانه سی سالگی در دل تهرانِ امروز، به دنبال رویای خود میرود.

دانلود فیلم پرسه در حوالی من

لینکهای دانلود فیلم

دانلود با کیفیت 1080p | دانلود با کیفیت 720p | دانلود با کیفیت 480p

لینکهای خرید و دانلود قانونی به زودی درج میگردد ( همین هفته) – دانلود تیزر فیلم


بازیگران فیلم پرسه در حوالی من :

مهراوه شریفی نیا ، بهناز جعفری ، سوسن مقصودلو ، نسرین نکیسا ، بهرام سروری نژاد ، آتوسا راستی ، بابک قادری ، مریم نورمحمدی ، ژیلا شاهی ، محسن سلیمانی ، پریا مرندیز ، نگار فتحی ، فوژان قبادیان ، علی گلزاده ، ماهان بالاجاده ، باران نصیرلو ، آرنیکا نیکزاد


بیشتر درباره داستان پرسه در حوالی من :

پرسه در حوالی من اولین فیلم غزاله سلطانی که این روزها در گروه هنروتجربه اکران شده است، قصه ی زنانه دارد، قصه یی که می کوشد در بستری ملودراماتیک تنهایی یک زن را روایت کند، سایه که به دور از خانواده زندگی می کند در آستانه ی سی سالگی با بحران مواجه شده و اساسا در موقعیتی بغرنج گیر افتاده است، سلطانی مختصات و مناسبات قصه اش را به درستی انتخاب کرده امکان دارد بعد از پایان فیلم به این فکر کنیم که پرسه در حوالی من می توانست ادامه داشته باشد و هفتادوپنج دقیقه برای روایت همچین موضوعی کم باشد اما با دقت بیشر در جزئیات درک می کنیم که این فیلم به درستی درام پردازی شده و توانسته جهانی تازه از تنهایی یک زن برای تماشاگر ترسیم کند.


گالری تصاویر فیلم پرسه در حوالی من

مهراوه شریفی نیا  در فیلم پرسه در حوالی من

فیلم پرسه در حوالی من

پرسه در حوالی من دانلود

دانلود قسمت اول سریال عالیجناب

دانلود قسمت اول سریال عالیجناب

دانلود سریال عالیجناب قسمت ۱ یک با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم با بازی سحر دولتشاهی و حسین یاری

بالاخره پس از مدت ها انتظار اولین قسمت مجموعه عالیجناب به کارگردانی سام قریبیان در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

دانلود قسمت اول سریال عالیجناب با لینک مستقیم

نام فیلم : عالیجناب | ژانر: ماجرایی , جنایی | سال ساخت : 1394 | نویسنده و کارگردان : سام قریبیان | تهیه کننده مسعود ردایی

پخش در نمایش خانگی : از نیمه آذر ماه 96 | فرمت : mp4,mkv | محصول کشور : ایران | کیفیت ها : | 720p | 480p sd 1080p hd

خلاصه داستان قسمت اول : در زمان انتخابات ریاست جمهوری دکتر ملک در آستانه شکست با کمک یکی از سیاستمداران کارکشته معادلات انتخابات را به نفع خود تغییر می‌دهد. این اتفاق همزمان می‌شود با ورود زنی مرموز با نام مخفف ژ.آن به ایران که… .

لینکهای دانلود قسمت 1

دانلود با کیفیت 1080P HQ – قیمت 3500

دانلود با کیفیت 1080P – قیمت 3000

دانلود با کیفیت 720p – قیمت 2500

دانلود با کیفیت 480p – قیمت 1500

توجه : لینکهای قرار داده شده نسخه پیش خرید می باشد و رمز آن صبح دوشنبه 13 آذر در همین صفحه و کانال تلگرام ما ارسال میگردد.

این سریال در هیچ سایتی به صورت رایگان قرار نخواهد گرفت و با پرداخت هزینه ای ناچیز می توانید آن را به صورت حلال و قانونی دانلود نمایید.

بازیگران سریال عالیجناب

بازیگران اصلی این مجموعه به ترتیب حروف الفبا : امیر آقایی / سعید آقاخانی / لیلا اوتادی / پرویز پورحسینی / حسین پاکدل / بابک حمیدیان / سحر دولتشاهی / امید روحانی / حسین سلیمانی / آزاده صمدی / حسین عرفانی / احسان کرمی / نازنین کریمی / حامد مدرس / صالح میرزاآقایی / پریوش نظریه / مهتاج نجومی و حسین یاری.

موضوع کلی سریال عالیجناب

خلاصه داستان : این سریال زندگی دو رقیب در فضای انتخاباتی را روایت می کند و برخلاف تصور عمومی اثری سیاسی نیست.

گالری تصاویر قسمت اول عالیجناب

قسمت 1 عالیجناب عالیجناب 1

دانلود سریال عالیجناب قسمت اول

قسمت اول عالیجناب

سریال عالیجناب قسمت 1